GTSTCourant - Tiffy Koster

Lucas betrapt zoenende Tiffy en Stefano

Maandag 30 maart vieren Tiffy en Lucas hun grote dag, maar die eindigt met een enorme schok voor Lucas.

Lucas en Tiffy gaan eindelijk de langverwachte verbintenis met elkaar aan. Lucas’ vader Stefano was faliekant tegen het idee van de twee, maar geeft uiteindelijk toch zijn goedkeuring. En die goedkeuring uit hij bij Tiffy op een wel hele bijzondere manier. Aan het einde van de feestelijke dag betrapt Lucas zijn eigen vader zoenend met Tiffy in de badkamer van Het Paleis!

De komende tijd zal het dus allesbehalve saai zijn in Meerdijk.



12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Niels bakker
22 maart 2020 20:23

dat vind ik echt heel raar wie gaat er nou zoenen met de vader van Lucas en mischien is Stefano toch de vader van wolf en niet Lucas

North
22 maart 2020 20:26
Antwoord op  Niels bakker

Doe is even normaal.. Als je gtst hebt gezien kan je weten dat dat niet mogelijk is.

Iemand
22 maart 2020 21:38
Antwoord op  Niels bakker

Zou me niks verbazen aangezien tiffy weg ging en zwanger terug kwam

North
22 maart 2020 22:56
Antwoord op  Iemand

Ze ging zwanger weg.. Kijken jullie het wel eens?

Misha
22 maart 2020 22:57
Antwoord op  Iemand

Ze was al zwanger toen ze wegging…

Lenie bruens
23 maart 2020 13:41
Antwoord op  Niels bakker

Krijg ze ook een andere rol ‘van haar truttige imago af gelijk’mooie meid maar appart ‘iedereen gaat daar vreemd behalve tiffy dus ze word besmet’ met het vreemdgaan virus.

Rtd
22 maart 2020 21:47

Had eerder puck verwacht… dat die met stefano aan de slag ging

Chantal
23 maart 2020 07:27

Ik had veel verwacht, maar dit niet….

rene
23 maart 2020 13:50

jeetje, nu wordt het echt te belachelijk voor woorden vind ik.
Dit is een onrealistische wending van jewelste en ook vind ik Bas zijn looks veel te jong om de vader van Lucas te spelen (had zijn haar wat grijzer gemaakt of zo) .
Laat hem maar weer vertrekken uit Meerdijk en nooit meer terug komen voor die lullige paar weken.

Moud
23 maart 2020 16:50

Ik vermoed dat Stefano op deze manier alsnog zijn zin wil krijgen, dat de overeenkomst tussen Tiffy en Lucas niet doorgaat.

Stefano was altijd al van deze overeenkomst een groot tegenstander.

Als dat zo is, vind ik het een smerige streek, wie doet zijn zoon zoiets aan. Zeker op dergelijke manier.

Lisa
23 maart 2020 16:54

Oh jee gaan we nu in GTST ook al bold en beautifull taferelen krijgen????

Inez
23 maart 2020 23:26

Ja…als de vonk spat ? je weet het niet.