SPOILERS 1 T/M 4 MAART

by GTSTCourant

Maandag 1 maart

Demi ontmoet de mensen die haar kindje gaan adopteren. Nina helpt Bing ongevraagd met het installeren van een loopband. Janine ontdekt dat er iets is gebeurd tussen Ludo en Richard. Ludo voelt zich onoverwinnelijk.

Dinsdag 2 maart

Ludo probeert uit alle macht zijn vriend te redden. Henk stoort zich aan Lydia tijdens een fietstochtje. Lucas en Tiffy zijn het niet eens over de invulling van hun reis.

Woensdag 3 maart

Daan krijgt met de Kinderbescherming te maken. Shanti offert zich op omwille van Rik en Daan. JoJo wordt nieuwsgierig als ze hoort dat Marwan naar Demi vraagt. Saskia schrikt als Rik ziet dat Demi zwanger is.

Donderdag 4 maart

Daan gaat ervan uit dat hij Louise mag blijven zien en Rik durft hem de waarheid niet te zeggen. Billy laat een tatoeage zetten. Ludo probeert Janine buiten zijn plannen te houden.


Lees ook:

13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Hafkamp
18 februari 2021 15:04

Baby Demi gaat vast naar Rik en Shanti!

Erwin
18 februari 2021 15:46

Ik vind het spannend

Robbin
18 februari 2021 22:17

Niet doet corona middag 10.30 vrijdag terug gtst

Meerdijkfan
18 februari 2021 22:56
Antwoord op  Robbin

Wat bedoel je?

Moud
19 februari 2021 08:39
Antwoord op  Meerdijkfan

Ja, dat zou ik ook graag willen weten.

She
23 februari 2021 15:40
Antwoord op  Moud

Ik denk dat er bedoeld wordt de vrijdag er weer in te gooien als uitzending en niet onder het mom Corona alleen maandag t/m donderdag. Ben ik het okk mee eens. Ze hadden het idee overgenomen van de Bold, maar die zenden nu ook weer de hele week uit.

Moud
25 februari 2021 18:33
Antwoord op  She

Kan kloppen dat dat bedoeld wordt.

Maar op de vrijdagavond geen GTST aflevering meer, was in het begin inderdaad ivm corona, om 1 dag minder uit te zenden en weer afleveringen op te bouwen, nadat ze een tijd niet hebben kunnen opnemen.
Maar inmiddels heeft RTL besloten, dat op de vrijdagavonden alleen nog The Voice of een ander muziek programma uit te zenden. Heeft RTL destijds ook op diverse sites gemeld en uitgelegd.

HELAAS! 😡😭

Wiz
19 februari 2021 10:21

Wat is deze site mooi opgeknapt! Oogt een stuk prettiger, nice !

Erwin
19 februari 2021 12:01
Antwoord op  Wiz

eens!

Desirée van der
20 februari 2021 08:21

Dat denk ik ook

Romy Van Niftri.
26 februari 2021 18:11

Waarom moest uccello de vogel nou dood?? Wat akelig.

Chenilla
2 maart 2021 12:57

Vind dat ze maar moeilijk doen over die baby . En wat ouderwets dat die ouders er zich mee bemoeien. Je kan je kind dat op dat moment niet verplichten .
Er zijn genoeg jonge moeders die het fantastisch doen en hun kinderen zijn vaak veel zelfstandiger dan andere kinderen.

Moud
3 maart 2021 17:57
Antwoord op  Chenilla

Demi is minderjarig, logisch dat haar ouders hiermee bezig zijn.
Alhoewel ik hun gedrag wel ietwat overdreven vind.
Vooral deze week (1 t&m 4 maart) vindt ik Saskia erg overdreven reageren, als Demi aangeeft de baby zelf wilt houden en opvoeden. Maar gelukkig heeft Julian, Saskia door.