GTSTCourant - Ludo Sanders

SPOILERS 1 T/M 4 NOVEMBER

by GTSTCourant

Maandag 1 november

Daan wil naar Dubai vertrekken, maar krijgt dan nieuws over Billy. Julian en Saskia worden verrast voor hun 19-jarig huwelijk met een romantisch dagje samen. Merel vindt dat Demi eerlijk tegen Marwan moet zijn, maar durft Demi dat wel?

Dinsdag 2 november

Shanti is nerveus voor een etentje met Pieter en Noortje, maar krijgt wijze raad van Laura. Daan overtuigt Rik dat hij geen andere keus heeft dan voor Ludo te werken.

Woensdag 3 november

Saskia geniet van het appcontact met Roman. Anton schept op over zijn seksleven met Linda en Henk ziet de spanning tussen Merel en Marwan. Biecht Merel haar verliefdheid op?

Donderdag 4 november

Ludo probeert Daan in te palmen door hem een auto van de zaak te geven. Rik is bezorgd om Daan en neemt Janine in vertrouwen. Linda en Anton hebben ruzie, maar denken dat niemand dat doorheeft.


Lees ook:

15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Melissa
21 oktober 2021 17:43

Anton is echt stom bezig, ik begrijp dat Linda boos wordt, wie gaat er nou opscheppen over je eigen sex leven als je dat niet eens kan doen

Saskia
21 oktober 2021 18:22

Alles is zo voorspelbaar.
Dat Daan voor Ludo gaat werken.
Janine die verliefd wordt op Richard.

rene
24 oktober 2021 12:09
Antwoord op  Saskia

Janine verliefd op Richard ????

Liesje
24 oktober 2021 15:34
Antwoord op  rene

Ik denk eerder dat ze hem als n soort zoon ziet, ze is gefascineerd door het verhaal van zijn moeder en dat hij spijt heeft dat hij haar geen hand gaf

Jo
26 oktober 2021 14:23
Antwoord op  rene

Richard gaat uit gtst

Flappie
26 oktober 2021 20:40
Antwoord op  Jo

Dat mag ik toch niet hopen zeg!!

A.G.
2 november 2021 11:17
Antwoord op  Flappie

Klopt dat Richard uit gtst gaat, het is al ruim van tevoren vermeld.
De persoon die voor Richard speeld heeft het te druk met andere rollen.

Mark
22 oktober 2021 15:03

De Daan/Ludo storyline lijkt mij oprecht heel interessant. Benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Marleen
25 oktober 2021 17:25

Ik kijk tegenwoordig echt weer met plezier naar GTST. Vind dat er veel leuke en herkenbare scenes zijn. Goed bezig zo wat mij betreft.

Edd
26 oktober 2021 13:20
Antwoord op  Marleen

Eens! Vind alleen dat Marwan en Merel totaal geen chemie hebben. Het is echt veeeel te overdreven geacteerd ook, erg slecht.

Nick
26 oktober 2021 00:30

Hopelijk niet weer een drama met Janine pff. Ze moeten hun binnenlaat houden of gwn niet elke keer hetzelfde herhalen.

Melissa
28 oktober 2021 04:31

De liefde tussen Linda en Anton is heel erg aan het bekoelen, ik krijg steeds meer het gevoel dat Linda dit niet gaat volhouden

Vlinder
28 oktober 2021 14:02
Antwoord op  Melissa

Zal me niks verbazen dat Linda een nacht door brengt met Rowan
En Rowan later met Saskia een affaire krijgt.

Vlinder
29 oktober 2021 11:43
Antwoord op  Vlinder

Rowan is Roman een lettertyp fout

Melissa