Spoilers 1 t/m 5 april 2019

MA 1/4
Ludo krijgt een liefdesverklaring. Laura laat zich er door Daan niet uitzetten. Zoë heeft een grote verrassing voor Rik geregeld. Ze hoopt hem ermee te kunnen opvrolijken. Aysen krijgt een vervelend bericht en gaat op onderzoek uit.

DI 2/4
JoJo en Lana worden onder druk gezet door criminelen. Linda wil dat Rob stopt met Janines therapie. Janine heeft grote moeite zich over te geven aan haar situatie. Anton begrijpt niet waar Shanti mee bezig is. Tiffy biedt aan om Anton te helpen.

WO 3/4
Linda belandt in een catfight. Daarna heeft ze een advocaat nodig. Ook zoekt ze ruzie met een oude vriend. Aysen wordt uitgenodigd voor een promotiegesprek. Tiffy is er met haar hoofd niet bij en raakt verdwaald.

DO 4/4
Na een afzegging moet Lana aan de bak om de vrijgezellenparty van haar moeder alsnog te laten slagen. Bing bereidt zich voor op Lapland en zoekt zijn betaalpas. Laura eist dat Daan hun geheim verborgen houdt.

VR 5/4
De bruiloft van Sjors en Amir nadert. Amir wordt ‘ontvoerd’ naar Lapland, waar hij een overvol programma ondergaat, met racen, beesten, actie en helaas ook een ongeluk. Rover raakt diep onder de indruk van een vrouw. Sjors maakt zich klaar voor de mooiste dag van haar leven. Er zit haar echter nog één ding dwars…



17 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Konijn
22 maart 2019 16:49

Spannend weekje, heerlijk!! Alleen gaan Ludo&Janine weer uit elkaar natuurlijk, daar ben ik zachtjes aan wel klaar mee ? En kan Lana er asjeblieft snel uit, ze speelt niet alleen bar slecht, maar die uitstraling is ook om te janken.

Niisa
22 maart 2019 19:16
Antwoord op  Konijn

@ Konijn, je hebt helemaal gelijk! Ik vind Lana ook 10x niks! Echt een probleem kind nu heeft ze Jojo ook in de shit gebracht met die criminelen..

Moud
23 maart 2019 11:14
Antwoord op  Konijn

@Konijn, dus omdat Ludo een liefdesverklaring krijgt, concludeer je al gelijk dat Janine en Ludo uit elkaar gaan. Beetje voorbarige conclusie lijkt mij.
Laten we dat nog maar even afwachten, of dit inderdaad wel gaat gebeuren.

Je wilt Lana er uit? Speelt een opstandige puber, jij was nooit puber?
Of kun jij het beter? Zou zeggen doe eens auditie.

Joemie
22 maart 2019 22:22

Die psychiater die is een handlanger van Hein. Of familie ofzo. Want waarom zien we niets van het hypnotiseren? Alleen begin en einde..
Janine word bewerkt om het verkeerde te doen.

Doe stripper voor Sjors is de ex van shanti. Dat word ook nog eens feestje..

Jilldis
24 maart 2019 11:16
Antwoord op  Joemie

Ik denk dat hij samen werkt mrt Billy

Vlinder
22 maart 2019 23:14

Zal Amir een ongeluk krijgen dat het huwelijk niet doorgaat?

Vlinder
23 maart 2019 16:36

Vreemd dat mijn bericht niet geplaatst is over Amir die misschien wel een ongeluk krijgt in lapland dat daarom het huwelijk niet doorgaat.

Britt Scholten heeft denk ik gewoon een flexwet zij staat nog in de leader en er is geen afscheidfilmpje gemaakt.

Dre
23 maart 2019 23:25

Ik ben gtst fan af. Ik volg het niet meer de verhaallijnen zijn niet spannend meer. De nieuwe acteurs vreselijk.

Alexander
24 maart 2019 02:27

Laan en die vriendin m makelijk geld verdienen mooi niet Bing in problemen gaat gezellig worden GTST

Alexander
24 maart 2019 02:28

Delpama it’s back ?

Diana
25 maart 2019 11:53

Zou Shanti Billy kennen? Leek wel dat ze schrok toen ze Billy zag.

Patricia1967
25 maart 2019 20:07

Wat heeft Shanti met de palma?? Aflevering 1 april op het einde reactie Shanti als ze de palma ziet?

Lizmantel
25 maart 2019 21:29

Shanti en de palma daar is wat mee. Die blik op de ogen van shanti toen ze haar zag sprak meer dan woorden

Fani
26 maart 2019 20:10

Shanti is der dochter

Misha
27 maart 2019 10:43

“Linda belandt in een catfight.”

Sommige dingen veranderen dus nooit.

Geiz
3 april 2019 22:03
Antwoord op  Misha

Heel goed, zoals we altijd al gewend waren ruim 20 jaar geleden!

Ser
29 maart 2019 01:32

Ik had toch iets meer verwacht van de 6000ste aflevering. Vind hem toch best tegenvallen maar dat kan ook aan mij liggen.

En weer een Amir met pech op zijn bruiloft? Wat een verhaallijn..

Wel geinig dat die Billy dus de moeder van Shanti is, benieuwd hoe dat dan weer gaat uitpakken.