Spoilers 1 t/m 5 januari 2018

MA 1/1
Zoë is plotseling dakloos en weet niet waar ze naartoe moet. Anton neemt een grote beslissing, maar houdt geen rekening met Linda. Lucas houdt de schijn op, maar Janine doorziet dit. Noud is zijn oma tot steun als ze onzeker is en het moeilijk heeft.

DI 2/1
Sam komt vol enthousiaste verhalen terug uit Schotland. Eenmaal thuis doet ze meteen een ontdekking, waardoor ze moet ingrijpen. Q vindt het in huize Bouwhuis veel te chaotisch. Sjoerd heeft een meevaller.

WO 3/1
Anton bedenkt strenge huisregels waarmee hij de wanorde thuis wil oplossen. Amir is druk aan het studeren, zodat hij in Nederland kan worden toegelaten als arts. Loes is bang dat Zoë haar verraadt bij Bing.

DO/1
Aysen is het slachtoffer van seksuele intimidatie. Bing botst met Amir, omdat ze allebei anders omgaan met een grote tegenslag. Lucas wil Ludo betrekken bij de problemen in Toko. Lana gaat voor het eerst stappen.

VR 5/1
Sjors weet niet wat ze aan moet met het pubergedrag van haar dochter Lana. Laura saboteert een enquête in de Rozenboom. Aysen ontdekt dat Zoë zich door sugardaddy Jan laat misbruiken. Lucas ergert zich aan Ludo.



11 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Henk
19 december 2017 15:04

Volgens mij gaat er iets gebeuren met Toko, Sjoerd en Aysen in huize Bouwhuis.

En zouden we een nieuwe 16 jarige in de serie krijgen; puberdochter Lana?

Dennis
19 december 2017 21:30

Ja dat gaat snel.. De gene die Lana speelt is volgens mij een jaar of 13? En dan al stappen?

Ik denk dat Lana dus in het nieuwe jaar een stuk ouder is en de lege plek van Rikki gaat opvullen in huize de Jong.

Ingrid
21 december 2017 16:17
Antwoord op  Dennis

misschien komt er wel een nieuwe actrice die Lana gaat spelen???

Zebje
19 december 2017 23:25

Dat zou zo ongeloofwaardig zijn. Begin dit jaar vlak voor Martine weer vertrok was ze nog maar 8 of 9 en hield ze een basisschoolspreekbeurt. Dus ik houd t erop dat ze vroeg pubert en als ze echt een actrice nemen die haar als 16 jarige speelt zijn ze echt gek. Dan kan je t verhaallijn Sjors en Lana niet serieus nemen.

Misha
21 december 2017 09:22
Antwoord op  Zebje

Dat hebben ze met Rikki, Sil, en Nina toch ook gedaan? Ik zie het probleem niet… Om nog maar te zwijgen over Sjors zelf…

flapje
24 december 2017 09:25
Antwoord op  Misha

In Meerdijk gaat de tijd veel sneller en groeien de kinderen veel harder en sneller op.

Pinkie
22 december 2017 16:54
Antwoord op  Zebje

inderdaad ze is in 2011 geboren ennu al stappen als 6jarige?

flapje
24 december 2017 09:30

Noud is de kleinzoon van Laura en Robert en de zoon van Dennis Tuinman alias Arnie Alberts ze waren verwisseld bij de geboorte Dennis Tuinman is omgekomen in Zuid-Amerika.Laura heeft altijd gedacht dat het haar zoon was maar dat was niet zo.

Mark
27 december 2017 22:33

Maandag 8 januari 2018: Lana heeft een stout plan, maar daarvoor moet ze Sjors en Rik zien uit te schakelen. Aysen is gefrustreerd over haar directeur, Jan, en gaat naar HR om een klacht in te dienen. Loes is bezorgd om Zoë, omdat zij ‘rare’ beslissingen neemt. Dinsdag 9 januari 2018: Kimberly gaat in op een uitnodiging van Jan. Ze ziet niet dat hij onbetrouwbaar is en zijn beloftes niets waard zijn. Sam geeft tegengas als Q gefixeerd blijft op Kimberly. Ludo houdt een afspraak geheim voor Janine, omdat hij weet dat ze het er niet mee eens is. Woensdag… Lees meer »

flapje
29 december 2017 12:02

Lana gaat naar bed met Noud hahahaha

flapje
29 december 2017 12:15

Sjors is zelf 30 jr ongeveer ze was dus 14 jr toen Lana geboren werd?