Spoilers 1 t/m 5 juli 2019: DE CLIFFHANGER

MA 1/7
Sjors is het gedram van Lana helemaal zat. Anton raakt betrokken bij een hoogoplopend arbeidsconflict. Rover en Valentijn kunnen het maar niet eens worden over de inrichting van hun gezamenlijke woning.

DI 2/7
Laura ontdekt dat Rik uitgaven doet die hij zich niet kan veroorloven. Aysen wordt betrapt bij een illegale aankoop. Het voelt voor Anton alsof hij aan een nieuw hoofdstuk in zijn leven begint.

WO 3/7
Als Janine bij haar positieven komt, heeft ze geen idee wat er gebeurd is, waar ze zich bevindt en in wiens handen ze gevallen is. Aysen belandt in een levensgevaarlijke situatie en denkt zich daar uit te kunnen schieten.

DO 4/7
Zoë is supergelukkig totdat ze ontdekt wat daar het prijskaartje van is. JoJo wordt tegen haar zin gebombardeerd tot hoofdact van de vloglancering. Bing en Nina hopen Daan te kunnen oppeppen met foute muziek.

VR 5/7: DE CLIFFHANGER
Amir draait zijn eerste dienst op een traumahelikoper en komt in een heftig ongeluk terecht. Janine doet een schokkende ontdekking over Ludo. Nina wordt overrompeld als ze aan Daans ziekenhuisbed zit.



55 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Henk
18 juni 2019 14:57

Niet superspannende spoilers eerlijk gezegd; Verder moet ik iets kwijt wat mij totaal tegen staat. Waarom in vredesnaam weer van dat verschrikkelijke vlog-gedoe in de serie. RTL/Endemol/GTST hebben al een groot probleem met teruglopen lineaire kijkcijfers en dan komen ze met zo’n vreselijke verhaallijn. Ik vermoed dat de oudere GTST fan voornamelijk nog via tv kijkt. Die zitten bij lange na niet te wachten op kinderachtige pubers die een vlogkanaal beginnen en zo jaag je ook deze kijker weg. Daarbij valt de terugkeer van Valentijn Sanders mij vies en vies tegen. Wat mij betreft hadden ze net zo goed een… Lees meer »

Nick
18 juni 2019 15:36
Antwoord op  Henk

Mooi gesproken!

Nathalie
18 juni 2019 15:41
Antwoord op  Henk

Eens!

John
18 juni 2019 15:44
Antwoord op  Henk

Helemaal mee eens! Beter schrijven ze die jojo, rover, valentijn, lana uit de serie. Alleen maar saaie, kinderachtige scènes met die personages.

Petra
18 juni 2019 17:39
Antwoord op  Henk

Helemaal mee eens. Het begint steeds meer op een tienersoap te lijken.

Edd
18 juni 2019 23:44
Antwoord op  Henk

Helemaal mee eens Henk, het is echt Spangas 2.0 aan het worden. Een lachertje die vlog verhaallijn. En dan heb ik het nog niet eens over het ongeluk van Daan, dat kan zelfs een vijfdejaars havo-leerling beter in beeld brengen. Ik keek gisteren voor de eerste keer in een week en dat was direct ook weer de laatste keer…
En idd, ik had ook meer verwacht van Valentijns komst. Ze verpesten dit net zo hard als de terugkeer van Martine in 2017. Peter van der Vorst heeft gezegd dat GTST bijgestuurd wordt, fingers crossed voor het nieuwe seizoen…

Moud
19 juni 2019 11:10
Antwoord op  Henk

@Henk, helemaal met je reactie eens. Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Toppie. 🙂 En al helemaal herken ik mij in je verhaal/woorden. Ik zou willen dat het productieteam het wel las, met zo’n onderbouwde reactie zouden ze wel degelijk iets moeten (kunnen) doen. Ik vind, heb het al vaker gezegd, steeds meer een SpangaS 2.0 worden. Ik heb niets tegen jeugdige spelers, moeten zeker een kans krijgen, maar dit is wat veel van het goede, dat vlog gebeuren, hadden ze op Instragram moeten laten, niet in de reguliere afleveringen. Veel (oudere) mensen hebben dat niet gevolgd op Instragram… Lees meer »

Daatje 1968
19 juni 2019 13:17
Antwoord op  Henk

Helemaal mee eens

Gina
21 juni 2019 11:39
Antwoord op  Henk

Dat vlog gedoe gaat inderdaad nergens over, ik ben zelf een tiener en vind er niks aan, volgens mij denken ze dat ze hiermee de jeugd aanspreken wat totaal niet waar is, het is bijna gênant te noemen

anneke
21 juni 2019 12:07
Antwoord op  Henk

helemaal mee eens.

Damian
22 juni 2019 11:39
Antwoord op  Henk

niet mee eens

Boris Boef
26 juni 2019 12:18
Antwoord op  Henk

is het niemand opgevallen dat Valentijn officieel pas 12 jaar oud is? Toch knap dat schrijvers de leeftijd kunnen aanpassen en dat het gros van de kijkers dit accepteert.

Zebje
18 juni 2019 16:31

Ook mee eens wat betreft t vloggedoe , maar wat de cliffhanger betreft romdom Ludo , Janine , Billy , Carmen en verhaallijn Zoe, Nabil wordt het wel weer spannend.

Gerit
18 juni 2019 17:20

Nog geen exit Daan dus

Arthur Morgan
18 juni 2019 17:45

Ben benieuwd wat er met Ludo is…
Janine doet een schokkende ontdekking en Nina wordt overrompeld?

Arthur Morgan
18 juni 2019 17:45

Ludo… :*/

Peter
19 juni 2019 07:17

Ik ben er van overtuigd dat Ludo niet dood is.

MrT.Kuilboer
19 juni 2019 11:58
Antwoord op  Peter

Ik denk het ook niet dat hij ondergedoken is voor ze eigen veiligheid en dat Janine zogenaamd ontvoerd word en dan is ze straks bij ludo waar ludo zit ondergedoken, waarschijnlijk ook door hem om te zorgen dat Janine veilig is en dan nu alleen nog de kinderen op tijd weg halen

Zebje
19 juni 2019 11:16

Als Ludo dood zou zijn is dat door Carmen . Zelfs Billy is beetje bang voor Carmen dat ze Aysen gaat bellen. Misschien is Ludo ontvoerd.

mark
19 juni 2019 17:11

ludo is niet dood, als dat wel zo is.
dan is het einde van gtst in zicht

Joshhiu
21 juni 2019 10:10
Antwoord op  mark

KLOPTTT MAAR IK DENK NIET DAT GTST ZO DOM IS OM LUDO TE VERMOORDEN DAN KUNNEN ZE ECHT STOPPEN

Joemie
19 juni 2019 17:35

Volgens mij werken we toe naar een spannende seizoensopener voor over 7 weken.
Wat ik raarder vind is dat we nog niet gemeld is over wat er in de zomer in de plaats komt

Peter
20 juni 2019 08:54
Antwoord op  Joemie

Dat is wel degelijk gemeld.
Er komt een quiz met Ruben Nicolai voor in de plaats.

dinges
19 juni 2019 19:14

Komt Loretta Schrijver nog tevoorschijn…. ?

dinges
19 juni 2019 19:16
Antwoord op  dinges

Ohja in de laatste aflevering van dit seizoen.. we zullen zien.

Rvda
19 juni 2019 20:20

Oh, die kinderachtige verhaallijnen. Verschrikkelijk. Joho, rover,
Lana en al die andere pipi’s. Tenenkrommend. Waar is GTST gebleven? Waar is de vaste bitch van gtst? Waarom zijn de eindes van gtst niet meer de eindes van een soap. Waar is de driegende, spannende muziek onder de (spannende) scenes? Waar is de (dramatische) muziek onder de moeilijke scenes? Dit alles is soap. Niets meer van over. Kom op jongens, ik wil graag blijven kijken maar het wordt me erg moeilijk gemaakt.

Joshhhi
21 juni 2019 10:08
Antwoord op  Rvda

JAAA IK GEEF JE GELIJK!

mark
21 juni 2019 16:58
Antwoord op  Rvda

laat er alsjeblieft 2 of 3 gezinnen erbij komen in de serie het draait nu alleen maar om de familie sanders en dat mag wel stoppen

Chanti
3 juli 2019 01:50
Antwoord op  Rvda

Kijk je toch niet, ik vind het nog steeds leuk.

Zebje
22 juni 2019 01:20

Lana mag er wel in blijven wat mij betreft. Zij heeft een belangrijk aandeel gehad in de zaak Jan Meas. De rest van die tieners mogen wel weer eruit.

Edd
24 juni 2019 17:29
Antwoord op  Zebje

Ja mee eens, ik vind Lana ook best een interessant karakter gezien haar geschiedenis.

Damian
22 juni 2019 11:38

mensen wat een negatieve reacties allemaal ik ben een vaste kijker sinds afl 1 en in bepaalde opzichten is de serie achteruit gegaan maar het valt reuze mee

Lisotte
22 juni 2019 16:44
Antwoord op  Damian

Nou, als Loretta schrijver straks het personage blijkt te zijn die overal achter zit (billy/martine/carmen) dan hebben we wat mij betreft een waar dieptepunt bereikt.

Edd
22 juni 2019 20:38
Antwoord op  Lisotte

Ik denk echt dat de rol van Loretta Schrijver net zo klein wordt als die van Chantal Janzen.

Joemie
23 juni 2019 15:00
Antwoord op  Edd

Ik denk dat ze het nieuws gaat presenteren

Geert
23 juni 2019 17:13
Antwoord op  Joemie

Ik denk dat ze alleen zwaaiend door beeld loopt met een kopje koffie.

Kevin
24 juni 2019 13:08

Er is wel veel commentaar tegenwoordig he? Ik ben het er deels mee eens. Karakters als Jojo, en de nieuwe rover voegen niet erg veel toe. We kijken nu al minstens een half jaar naar beide karakters en het voegt gewoon niks toe. Misschien moeten we eerst even afwachten wat er gaat gebeuren rondom Valentijn voordat we met zijn allen hem afstempelen als slechte acteur en een vervelend karakter. Ook snap ik het commentaar op Lana niet echt eigenlijk, ik vind Faye eigenlijk wel een goede actrice en zorgt nog een beetje voor wat actie in de serie. Ik denk… Lees meer »

damiannurmohamed