Spoilers 1 t/m 5 oktober 2018

Maandag 1 oktober
Mark kapt Marieke af als zij openlijk begint over haar aandoening. Laura is enthousiast en wil meedoen in het ‘groen’ maken van De Koning, maar Lucas gaat net een stapje te ver. Bing en Carlos hebben een diep en moeilijk gesprek, gelukkig is er een mediator.

Dinsdag 2 oktober
Daan overvalt Zoë met een dwingende planning voor de feestdagen bij de familie Stern. Hij speelt in op haar angst om altijd zonder geld te zitten. Rover nodigt zichzelf uit als Kimberly met Q een spelletje doet. Amir weet Sjors te charmeren en te verleiden.

Woensdag 3 oktober
Aysen en Zoë lokken Daan naar het park om hem een lesje te leren. Q en Flo bemiddelen tussen Lucas en Laura wanneer zij recht tegenover elkaar staan. Linda raakt gestrest door een extra werkopdracht. Bing raadt Amir aan om zijn geheim te bekennen aan Sjors.

Donderdag 4 oktober
Mark ziet hoe de situatie uit de hand loopt op een feestje van Marieke. Noud roept de dames die ooit een pact sloten bij elkaar. Hij weet dat zij pas stappen kunnen maken als de kwestie ‘Loes’ van tafel is. Ludo vindt het moeilijk om in de huidige omstandigheden te feesten.

Vrijdag 5 oktober
Bing trekt een conclusie over Nina en hij heeft het bij het rechte eind. Janine is geschokt en bang na het nieuws van Marieke, maar de waarheid kun je nooit ontlopen. Rover benoemt Kimberly’s onzekerheid. Dat vindt ze maar niks, omdat ze zich er helaas in herkent.



19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Yoshi
22 september 2018 16:42

ik denk dat Gtst op deze koers nog 1 seizoen zal lopen.

Mario
23 september 2018 01:21

Goede tijden Turbo tijden….. verschrikkelijk op deze manier

flip
23 september 2018 15:07

Ik keek zo uit naar het nieuwe seizoen maar zelfs de eerste aflevering kon ik mijn aandacht er amper bij houden. Dan ga je al gauw tegelijkertijd weer andere dingen doen.

Piet
23 september 2018 15:30

Waarom is nieuwe tijden gestopt I love thatttt

Damian
23 september 2018 15:35

de schrijvers zullen heus wel weten waar ze mee bezig zijn zij hebben veel ervaring ik vindt gtst wel spannend

Yoshi
23 september 2018 19:54
Antwoord op  Damian

vind ik niet!

Nina en geheugenverlies had ook gewoon zonder vlucht naar Spanje gekunt. Dan was die irritante Carlos er ook niet.
Veel geloofwaardiger als de eerste aflevering zo begon en Nina in complete shock verkeerde.

Daan die Zoe ten huwelijk vraagt om Rik zij revalidatie te betalen? WTF
Dom en stom!

En dan is er nog het nietszeggende vriendje van Lucas.

met alleen knappe koppen win je geen kijkers.

riezz
25 september 2018 15:53
Antwoord op  Yoshi

100% met je eens, ik kijk de voorstukjes en dan weet ik genoeg.
Wedden ook dat het kind van Nina niet van Amir is maar van die Carlos? zo houden ze die acteur in de serie denk ik.
Ik vind het vreselijk dom allemaal en ben intussen dus afgehaakt om de afleveringen helemaal te bekijken ,zoals velen met mij.

flip
25 september 2018 16:08
Antwoord op  riezz

Nina had eind vorig seizoen, voordat ze getraumatiseerd raakte, thuis ook al een positieve zwangerschapstest gedaan, maar dat is ze nu dus vergeten, dus het is sowieso van Amir.

Pop
26 september 2018 20:06
Antwoord op  Yoshi

Helemaal mee eens. Ik ervaar het nu helemaal niet meer zo spannend

nicky
23 september 2018 22:28

ze zouden bij nina maar is moeten beginnen waar ze die trauma aan gekregen heeft te achterhalen dan op dr eigen tempo zelf vind ze het best zo

Moud
25 september 2018 08:19
Antwoord op  nicky

@Nicky, waar Nina dat trauma* van heeft c.q. heeft opgelopen is bij de familie en vrienden (& kijkers) bekend. Enige dagen geleden in een aflevering benoemde Ludo het heel duidelijk. Dat was tijdens het gesprek met Carlos en Bing, waar Ludo ook aangaf dat ze moesten samenwerken en dat Bing en Carlos hun ego aan de kant moesten schuiven.

* klap met fles; ontvoering, liggend in een kofferbak wetende dat die zich op een autosloperij bevindt en geplet wordt, alles van en door Loes.

nicky
25 september 2018 21:18
Antwoord op  Moud

ja dat weten ze niet ze weten wel dat ze iets heeft meegemaakt heeft net wat bing al zij pas nog wij weten niet wat er gebeurd is met nina nina weet dat wel ze heeft n flashback gehad en verdan alleen zij weet niemand het

Jaapie
25 september 2018 22:58
Antwoord op  nicky

Lekker duidelijk.

A.G.
1 oktober 2018 14:08
Antwoord op  Moud

En dan niet Loes heeft ook in het vorige seizoen in al het drinken wat lies aan Nina gedaanen dat heeft ook geen goede uitwerking op de hersens.

Victoria
24 september 2018 08:55

Waar is die Tiffy eens eigenlijk gebleven?

GTSTFAN
24 september 2018 14:06

Weet iemand wanneer het verhaallijn van Janine en Mark komt?

Iris
25 september 2018 07:10
Antwoord op  GTSTFAN

Dat vraag ik me ook af. Denk als het slechter met Marieke gaat. Ik ben echt benieuwd naar die verhaallijn

nicky