Spoilers 10 t/m 14 september 2018

Maandag 10 september
Wanneer Carlos in Meerdijk verschijnt, gaat hij meteen op onderzoek uit. Hij is vooral geïnteresseerd in het verleden van Bing. Aysen weigert onder supervisie van Daan te werken en gaat haar eigen gang. Marieke en Sjors komen tot het besef dat CS op instorten staat.

Dinsdag 11 september
Linda stelt voor dat een paragnost mogelijk uitkomst kan bieden in de voortdurende zoektocht naar Nina. Na alles wat er is gebeurd, voelt Kimberly zich eenzaam en heeft ze ernstige behoefte bij iemand uit te huilen.

Woensdag 12 september
Daan maakt het Aysen niet makkelijk als hij haar een stormbaan laat bedwingen. De geharde agente laat zich echter niet kennen. De verliefde Amir vangt bot bij Sjors en Zoë kan door haar zorgen om Rik de slaap niet vatten.

Donderdag 13 september
Janine bekijkt de paragnost in eerste instantie met argusogen. Dankzij Noud gaat Daan met andere ogen naar Aysen kijken. Carlos heeft opmerkelijke zaken ontdekt over Bing en dat leidt tot een keiharde confrontatie.

Vrijdag 14 september
Carlos verdwijnt net zo plotseling als hij verscheen, maar Bing laat het er niet bij zitten. Hij schakelt het netwerk van Ludo in om meer over hem te weten te komen. Janine helpt hem wijs te worden uit de aanwijzingen.



40 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
nicky
28 augustus 2018 12:24

kan bijna niet anders dan dat nina geheugenverlies heeft en bij carlos is waarom is ie zo geintresseert in bing

kim
28 augustus 2018 18:02
Antwoord op  nicky

ja ik hoop zo erg dat dat ook gewoon waar is en ik denk het ergens ook gewoon dat wel klopt ja

Barbara
28 augustus 2018 20:28
Antwoord op  nicky

Als je iemand met geheugenverlies vind/verzorgd neem je toch contact op met politie/ziekenhuis om te kijken of er iemand vermist is…nee…Loes is t en wil niet gevonden worden…

kim
29 augustus 2018 08:42
Antwoord op  Barbara

we zullen het zien ….

North
1 september 2018 09:25
Antwoord op  kim

Nina zit bij Carlos, Loes is dood. Heb het gezien op Videoland.

Lotte
29 augustus 2018 11:13
Antwoord op  Barbara

Tenzij het een zelfde soort verhaallijn wordt als toen Tim vermist was een paar jaar terug. Toen was ook iedereen naar hem op zoek, en bleek hij al die tijd bij een eenzame man te zitten die er alles aan deed om Tim geen contact op te laten nemen met zijn familie.

Vlinder
28 augustus 2018 13:36

Nina zit dus bij die Carlos kan niet anders, als ik de spoilers zo leest

kim
28 augustus 2018 18:02
Antwoord op  Vlinder

ik hoop het

Remco
28 augustus 2018 20:14
Antwoord op  Vlinder

Ik denk dat Loes onderduikt bij die Carlos…wil niet gevonden worden. En is geïnteresseerd in Bing. Nina had hij toch wel gewoon naar ziekenhuis ofzo gebracht… politie…nee t is Loes

maurice
4 september 2018 06:54
Antwoord op  Vlinder

zit inderdaad bij die carlos,en heeft een verhouding met hem,denkt zelfs dat ze zwanger is van carlos,

Jacobus
28 augustus 2018 15:06

misschien is Carlos wel familie van Loes

Dennis
28 augustus 2018 18:24

ik ben benieuwd naar de castfoto! even een lijstje van vorig jaar haha Laura Selmhorst Linda Dekker Janine Elsocht Rik de Jong Ludo Sanders Sjors Langeveld Nina Sanders Bing Maurisius Noud Alberts Maxime Sanders – Q Bouwhuis Lucas Sanders Rikki de Jong – Lana Langeveld Sjoerd Bouwhuis Anton Bouwhuis Aysen Baydar Rover Dekker – Mark de Moor Job de Jong 3 – Marieke Vollaards 2 Sam Dekker Kimberly Sanders Zoey Xander Loes de Haan – Rover Dekker 2 Cast 29 Laura Selmhorst Linda Dekker Janine Elsocht Rik de Jong Ludo Sanders Sjors Langeveld Nina Sanders Bing Maurisius Noud Alberts Lucas… Lees meer »

Dennis
28 augustus 2018 18:25
Antwoord op  Dennis

en ik vergat Amir!

GTSTje
29 augustus 2018 11:02
Antwoord op  Dennis

Ik denk eigenlijk dat Mark en Marieke in de loop van het seizoen hun vuil spel ontmaskert zal worden en dat ze dan terug gaan vertrekken, ik denk eerlijk gezegd dat Flo veel kans maakt om bij de vaste cast te komen en wie weet een relatie met Lucas zal krijgen.

Van Tiffy heb ik sterk mijn twijfels dat ze wel degelijk bij GTST zal komen voor vast personage.

Zebje
28 augustus 2018 22:35

1 van de 2 wordt door carlos vastgegouden. De ander is dus morsdood. 20 % dat Loes dood is. 80 % dat Nina dood isvolgens mijn persoonlijk ”weerbericht” .

PFZ
29 augustus 2018 14:34

Carlos wilt info hebben van Bing, bang dat er vuiligheid aan het licht komt???? Hij heeft in iedergeval een vrouwelijke logee…. En die nieuwe Rover okee.. mensen hadden toch gezien de echte rover? Zou die dan weer terug keren?? En die Jan-jaap / jeroen wel raar dat hij in GTST weer een andere naam krijgt?? Terwijl in Nieuwe tijden hij nu opbiecht hij Janjaap is…. En die nieuwe vriend van Lucas … die was eerst iemand anders in gtst daarna was hij handlanger van Thijs… beetje ingewikkeld waren er geen andere acteurs? Net als HEIN van Janine die was op… Lees meer »

Kevin
29 augustus 2018 21:36

Het zou nog toffer zijn als geen van allen dood is. Tuurlijk worden Anton en Lucas aan het einde van het vorige seizoen gebeld, maar wat als een van de 2 dames zich dood waant en niet daadwerkelijk dood is?

Zebje
29 augustus 2018 22:23

Wout was fysiotherapeut van Barbara . Later speelde dezelfde acteur Martijn Huigers. En Bartho Braat die Jef was , speelde in t prille begin van gtst een bedrijfsdirecteur [ gastrolletje ] van een concurrent van Nico Stenders. En Robert solliciteerde bij die bedrijdsdirecteur naar een nieuwe baan. Wat niet doorging en bleef voor Nico Stenders werken.

Anoniem
30 augustus 2018 21:19

Misschien is marly (nina) er wel even tussenuit omdat ze mee doet aan wie is de mol

Vlinder
31 augustus 2018 00:21

Nina en Loes staan niet in de nieuwe leader.

nicky
31 augustus 2018 00:26

ik wil eerst zien dat het wel de echte leader is aangezien ze die truc ook met de castfoto hebben gedaan als ze nina erin zetten weten we meteen dat ze nog leeft

Edd
31 augustus 2018 11:08
Antwoord op  nicky

Nina wordt na de tweede aflevering weer in de leader opgenomen! Heb ik gisteren gezien in de bioscoop 😉

Martine
31 augustus 2018 01:17

Bing (en Laura) staan als enige alleen in de leader.
Grote kans dus dat Nina uiteindelijk bij Bing wordt geplaatst.
Nina is wel te zien op 1 van de foto’s rondom Bing.

Martijn Kusters
31 augustus 2018 01:29

!!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!!
!!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!!
!!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!! !!!SPOILER!!!

Nina leeft nog. Ze zit in Spanje bij Carlos. Ze weet niet wie ze is, maar noemt haarzelf wel Nola.
Ze is op tijd uit de kofferbak weten te komen, veilig en wel in volle verstand.
Ik denk dat ze bang is voor Loes en dat ze net doet alsof ze niet weet wie ze is.

PFZ
31 augustus 2018 09:36
Antwoord op  Martijn Kusters

JEEEEEJJ!!!! WELKE aflevering wordt dat dan bekend gemaakt? Aangezien 1 nog 0,0 over het laatste gaat….. Alleen zie je BING JANINE LUCAS LAURA // rik en zoë…..

Suuzzz
2 september 2018 16:00
Antwoord op  PFZ

Duh, Videoland ….

nicky
3 september 2018 11:15
Antwoord op  Martijn Kusters

dat denk ik ook ze weet niet dat loes dood is en wat er verder gebeurd is

Martijn Kusters
31 augustus 2018 01:39

Vind trouwens de nieuwe leader best tegenvallen. Het is veel te kort, je ziet amper wie er in beeld komen, en het lijkt alsof ff snel gemaakt is om maar een nieuwe leader te hebben. Vond de vorige veel fijner om naar te kijken en te luisteren. Het word er nu gewoon doorheen geraced. Ben benieuwd of anderen dit ook vinden en dus hoe lang deze versie het vol zou houden.

PFZ
31 augustus 2018 09:37
Antwoord op  Martijn Kusters

misschien tijdelijk?

rfd
3 september 2018 15:42

Wat een lelijke en onrustige leader. En dan zo’n rare sprong van twee maanden. Iedereen wil toch gewoon eten hoe het afloopt?