GTST Amelie Hendrix

Spoilers 11 t/m 14 januari

by GTSTCourant

Maandag 11 januari

Hoe blij Laura ook is voor Henk en Lydia, het doet haar toch pijn ze zo gelukkig te zien. Nina probeert Billy te overtuigen van haar onschuld. Saskia en Julian twijfelen aan Demi’s verhaal.

Dinsdag 12 januari

Linda kan zichzelf niet vergeven wat er met Anton is gebeurd. Janine raakt geëmotioneerd als ze in Tiffy’s podcast vertelt hoe erg ze Ludo mist. Ludo probeert zichzelf in leven te houden.

Woensdag 13 januari

Sami weet niet beter dat JoJo en Ilyas echt verloofd zijn. Hij wil Bing leren kennen, maar JoJo vindt dat geen goed idee. Richard krijgt opdracht om Daan weer aan de drank te helpen. Shanti biedt Daan haar excuses aan.

Donderdag 14 januari

JoJo kan niet meer tegen het gelieg en is eerlijk tegen Sami. Saskia besluit de telefoon van Demi door te lichten om te ontdekken wie haar zwanger heeft gemaakt. Nina en Amelie nemen het op tegen Billy en Richard.


Lees ook:

20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Julia
29 december 2020 18:53

Pffff
Wanneer komt Ludo eindelijk van het booreiland af??

Kimberley
29 december 2020 20:07
Antwoord op  Julia

Ja inderdaad duurd wel erg lang, hoopte eigenlijk dat hij deze week gevonden wordt.

Berenike
29 december 2020 21:56

Ook de verhaallijn Richard, Billy heeft lang genoeg geduurt, zit geen progressie meer in, als ze nu Daan terug aan de drank willen hebben. Heeft niks met hun wraak te maken. Met het vertrek van lucas mogen ze ook wel haast maken als ze hem er op een leuke manier eruit willen schrijven.

Diana
30 december 2020 14:59
Antwoord op  Berenike

Zal wel te maken hebben met Shanti die steeds meer hecht aan Louise. Willen Daan denk ik weg zetten als een slechte vader.

Ramona
30 december 2020 15:27
Antwoord op  Berenike

Zolang Daan aan de drank is, krijgt hij Louise niet terug en blijft Shanti gelukkig met het kind, dat is wat Billy wil.

Suus
29 december 2020 22:00

Ik denk dat Ludo pas gevonden gaat worden of dat iemand in Meerdijk er achter gaat komen dat ie nog leeft, op het moment dat Nina of de hele familie Sanders in het diepste dal zit. Alle hoop lijkt vervlogen….en dan komt er toch een sprankje hoop. Ludo slaat dan keihard terug en rekent genadeloos af met Billy en Richard. Misschien zien Janine en Ludo elkaar pas weer met de cliffhanger van dit seizoen?

Moud
30 december 2020 21:04
Antwoord op  Suus

Wilt Ludo keihard kunnen toeslaan zal hij eerst gevonden moeten worden of op een andere manier van dat booreiland zien af te komen. Ook zal hij moeten herstellen en op krachten moeten komen.

Dat Janine en Ludo elkaar pas weer zullen zien met cliffhanger, (eind juni/begin juli 2021) dat mag ik toch niet hopen, dat ze deze verhaallijn zolang gaan rekken.

A.G.
13 januari 2021 13:08
Antwoord op  Suus

Iemand in Meerdijk heeft de vogel die bij Ludo was gezien in Meerdijk zie de aflevering van dinsdag 12 januari 2021.

Hahaha
29 december 2020 22:56

Heb ik iets gemist? Waar leeft Ludo van? Nog steeds beschimmeld brood?

Tiffy
30 december 2020 09:30
Antwoord op  Hahaha

Hij eet rouwe vis, en regen water.

Patrick
31 december 2020 22:40
Antwoord op  Tiffy

Hij eet regen water ?

A.G.
13 januari 2021 13:10
Antwoord op  Tiffy

En niet te vergeten Ludo eet ook koude snert die over datum is (getsie).
Zie ook aflevering dinsdag 12januari 2021.

Nisa
30 december 2020 18:48

Billy zal wel Richard opdracht geven om Daan weer aan de drank te krijgen, zodat hij het nog erger maakt met Louise, zodat Shanti wettelijk het gezag krijgt over Louise.
Billy ziet dat Shanti aan Louise gehecht is en zelf kinderen krijgen lukt ook niet op moment..

Ggmm
31 december 2020 02:36

Amelie moet blijven

Mark
31 december 2020 04:50

Het begint op de Bold & Beautiful te lijken. Je kan weken niet kijken zonder iets te missen. Wat voegen Jojo en Ilyas toe? Wat hebben we aan die Mocro’s erbij? En familie Verduyn mag er van mij ook wel uit. Jammer wel dat Linda het allemaal weer overleeft, wat kan die slecht acteren zeg! En wat een rol van niks! Het zegt wel veel als je Johnny Kraaikamp jr. nodig hebt om de boel nog een beetje te redden.

Cees
31 december 2020 06:17
Antwoord op  Mark

Idd. Linda superslecht en totaal ongeloofwaardig. Shanti begint steeds meer op haar moeder te lijken. Laura wordt een vervelende vrouw. Ludo moet de serie redden want het is allemaal te voorspelbaar en laag niveau zonder hem in Meerdijk.

rene
31 december 2020 08:28
Antwoord op  Mark

Maar je vind het toch zo goed dat je blijkbaar flink zit te kijken iedere dag want anders zou je op het knopje van je afstandsbediening drukken en naar een andere zender zappen , dus stop met kijken dat helpt je psyche toch joh , straks raak je in een depressie omdat iemand je dwingt om naar al deze slechte dingen te kijken .

sandra
31 december 2020 12:01

Ik vindt het wel weer heel wat dat er weer zo,n gek als Judid mee doet. Wat gebeurd er met Anton? die engerd van een Richard mag er ook wel uit. En ik vindt het zielig voor Demi

Vlinder