GTSTCourant - Shanti Vening

Spoilers 11 t/m 14 mei

Maandag 11 mei
Jojo is vastbesloten Ilyas te versieren, maar had geen rekening gehouden met een ander meisje in zijn leven. Linda ontkent tegenover Anton dat ze jaloers is op Saskia. Het knalt tussen Bing en Nina tijdens mediation, waarna Nina de genadeklap uitdeelt.

Dinsdag 12 mei
Nina en Bing krijgen de schrik van hun leven. Janine hervindt haar kracht als ze definitief afscheid neemt van Eva. Amir probeert Amelie te verleiden terwijl ze aan het werk is. Valentijn bespeelt Amelie om aan Richards eis te voldoen, maar onderschat hij haar niet?

Woensdag 13 mei
Nina en Bing moeten samenwerken omwille van de kinderen. Valentijn probeert Richard uit te schakelen. Amelie verraadt Valentijns geheime agenda, waarop Ludo actie onderneemt. Kan Tiffy haar angst om weer in het Paleis te wonen overwinnen?

Donderdag 14 mei
Ilyas en Julian proberen een winkeldief te pakken. Bing en Nina versterken elkaar in het belang van hun kinderen. Daan trekt hun toenadering niet. Amir geeft Bing en Nina de schuld van hun onzorgvuldigheid.



11 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
30 april 2020 13:10

Wat een jaloers kreng die Linda

Moud
30 april 2020 22:07
Antwoord op  Vlinder

@Vlinder, ja echt he! Echt irritant.

In mijn herinnering is Linda altijd al erg jaloers van aard geweest. ?

Johnny
1 mei 2020 02:42
Antwoord op  Vlinder

eerlijk gezegd gedraagt linda zich eindelijk weer eens als linda, ze was veel te ”aardig” de laatste paar jaren

Rika
2 mei 2020 13:58
Antwoord op  Vlinder

Ik heb altijd een beetje plaatsvervangende schaamte bij haar.. het is ook bijna niet voor te stellen dat iemand zich in het echte leven zo kinderachtig zou kunnen gedragen en voor schut zou zetten ?

Geiz
4 mei 2020 15:30
Antwoord op  Rika

Dat is juist wat Linda zo leuk maakt! Wat dat betreft ben ik heel blij dat Sam en Rover weg zijn, kunnen ze meer focussen op de ‘oude’ Linda en juist niet op haar moederrol.

PdV
30 april 2020 17:21

Tot welke datum gaat de serie door ?

Adriaan
30 april 2020 22:16
Antwoord op  PdV

De (valse) zomerstop van GTST is op 28 mei

Geiz
1 mei 2020 13:48

Jaaa helemaal mee eens, dit is de Linda die we willen zien! Jaloers, bazig en egocentrisch. Veel leuker dan de aardige Linda van de afgelopen jaren idd.

Frips
4 mei 2020 13:56

Ik denk dat Richard de kinderen ontvoerd.al zou t leuker zijn als het toch inene Martine hafkamp is

Moud
7 mei 2020 21:15
Antwoord op  Frips

@Frips, Richard zit niet achter die “ontvoering.
Ik ga geen spoiler plaatsen, maar laat je verrassen.
Komende week zie je meer (vanaf 11.05.2020)

L V
12 mei 2020 00:37

Wat een tenenkrommende mediator was dat vanavond. Je kan gewoon op camera zien dat hij Bing zn tekst af zit te wachten.
En ik meende dat we van de puberscenes af zouden gaan. Met Ilyas en Jojo gaan we er weer naartoe!