Spoilers 11 t/m 15 december 2017

MA 11/12
Sjoerd kan niet laten merken dat hij heel blij is met een beslissing van Abel. Kimberly weet niet wat ze met de schuldgevoelens van haar familie moet. Bing doet zijn best om door de onzekerheid van Loes heen te breken. Nina heeft een meevaller.

DI 12/12
Sam krijgt een geweldige uitnodiging uit het buitenland. Toch twijfelt ze of ze erop in moet gaan. Kimberly houdt de schijn op dat het goed met haar gaat. Lucas haalt Aysen over om Kimberly op een positieve manier te verrassen. Sjoerd vindt zichzelf een egoïst.

WO 13/12
Zoë bedenkt een riskant plan om haar sugar daddy Jan af te schudden. Q en Amir proberen Kimberly over een psychologische grens te helpen. Als een plan van Ludo mislukt, kan hij dat niet hebben. Nina reageert haar Hong Kong-stress af op degene waar ze het meest om geeft.

DO 14/12
Nina bijt zich vast in haar kinderwens. Haar zoektocht naar ervaringsverhalen leidt tot een hernieuwd inzicht. Als ze een lastig gesprek met Bing wil aangaan, is Bing blij dat dat verstoord wordt.

VR 15/12
Zoë biecht aan Aysen op dat er iets vreselijks is gebeurd. Rik en Sjors moeten samenwerken om Lana uit haar tegendraadse gedrag te halen. Sjoerd en Noud gaan voortvarend te werk bij de ontmanteling van de Bouwhuis-garage nadat hun verbouwingsplan groen licht heeft gekregen.



15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Ferry
4 december 2017 14:26

Ben ik de enige die zich afvraagt waarom we niets te horen krijgen over nieuwe tijden. En waarom Laura niet word ingelicht

Jantina
4 december 2017 14:42
Antwoord op  Ferry

Dat gebeurd waarschijnlijk als nieuwe tijden weer begint vanaf 22 december want dan gaat die verhaallijn verder

Paula
8 december 2017 21:14
Antwoord op  Ferry

Waarom moet Laura worden ingelicht?!

GTST
4 december 2017 18:49

Kimberly overleeft dus haar zelfmoordpoging

Anoniem
4 december 2017 22:42

Er staan wel foto’s van de koters van Jan Mæs in zijn kantoortje maar een foto van zijn vrouw die komt nog zei hij tegen Zoeï…..maar volgens mij is zijn vrouw hoofd personeelszaken van het AZM Mayke van Erp die niet door heeft dat manlief er een overspelig dubbelleven op na houdt!

Spannend Joh!
7 december 2017 01:31
Antwoord op  Anoniem

Spannend joh!

Julia
7 december 2017 21:44

Ik zou het niet zo erg vinden als Bing en Nina gaan scheiden

Julia
7 december 2017 21:45

Zou Jan dood gaan?

Julia
7 december 2017 21:49

En krijgen Rik en Sjors een relatie?

Poppetje
13 december 2017 13:38
Antwoord op  Julia

Nieuwe Sjors is leuker dan de oude treurwilg die huilde alleen maar krokodillentranen

NederlandseBelg
13 december 2017 20:01
Antwoord op  Poppetje

Ik vond oude juist leuker!

Julius
9 december 2017 12:27

Zou het zo zijn als Sam een uitnodiging krijgt van rover . En Abel mept Sjoerd gewoon

Poppetje
13 december 2017 13:36
Antwoord op  Julius

Wie was Rover ook alweer?? Rikki mag eruit wat een trut kan helemaal niet acteren en moet eens naar de kapper in Meerdijk

Poppetje
13 december 2017 13:29

Wanneer gaat Rikkie uit gtst?? en Abel vind het helemaal niks meer ook de strijd om Bram en Teddy

Poppetje
13 december 2017 13:34

Vond het ook niks rond Kim en haar voorgenomen zelfmoord en Malena en Marcus komen niet eens naar Meerdijk?En ze ligt dagen in het AZM met niks rare verhaallijnen hoor? En Nina gewoon ophoepelen naar Hongkong ook exit.Ben benieuwd naar de leegloop van de personages na Rover en BILL enz.