Spoilers 13 t/m 17 januari 2020

GTSTCourant wenst iedereen een fantastisch 2020! We beginnen het jaar met nieuwe spoilers. In de derde week van januari reageert Janine emotioneel als Ludo haar wil helpen, doet Amir een loopbaantest en is verbijsterd over de uitslag en denkt Daan dat hij Nina eindelijk zo ver heeft dat ze Bing wil laten arresteren.

Maandag 13 januari
Rik is woedend als hij merkt dat Bing de sloten heeft vervangen. Daan weet Riks woede nog meer aan te wakkeren. Janine reageert emotioneel als Ludo haar wil helpen. Nina raakt gefrustreerd als ze denkt dat JoJo meer weet over de verblijfplaats van Bing en de kinderen.

Dinsdag 14 januari
Als Lana op weg is naar een geheime afspraak wordt ze gespot. Daan manipuleert Nina om zijn eigen zin door te drijven. Zijn doel: aangifte tegen Bing. Amir krijgt positief nieuws uit het ziekenhuis, maar heeft toch ineens genoeg van zijn situatie.

Woensdag 15 januari
Valentijn wil dat de wijfelende Lana eerlijk is over hun verkering. Amir doet een loopbaantest en is verbijsterd over de uitslag. Rik komt tot de conclusie dat hij heel erg moet wennen aan zijn nieuwe woonruimte.

Donderdag 16 januari
Julian en Saskia hebben een verrassing voor hun vrienden. Rik en Shanti raken opgesloten en moeten lang wachten op hun bevrijding. Nina reageert wantrouwend als Puck haar hulp biedt. Janine is ontevreden over haar speech.

Vrijdag 17 januari
Saskia zit met de handen in het haar als Merel haar hele voetbalteam meeneemt om te komen eten. Daan denkt dat hij Nina eindelijk zo ver heeft dat ze Bing wil laten arresteren. Janine is boos op Ludo als hij wil helpen.



33 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kevin
1 januari 2020 19:43

Ik ben benieuwd wat er uit Amir loopbaantest uitkomt.

Rika
1 januari 2020 19:57

Wat is Sjors een zuurpruim geworden zeg

Flapperdeflap
1 januari 2020 20:01
Antwoord op  Rika

Nou, inderdaad.

Daarnaast vind ik haar in combinatie met Amir helemaal niet meer te pruimen.

Rika
9 januari 2020 19:40
Antwoord op  Flapperdeflap

Het wordt echt met de dag erger ?

Lijntje
2 januari 2020 00:52

Zie nog wel gebeuren dat Bing en Sjors weer voor de zoveelste keer wat krijgen

layla
2 januari 2020 19:24

Het was toch vroeger gewoon “Julian”? Waarom spreken ze het in GTST ineens uit als Djulian.

Kaasstengel
2 januari 2020 21:29
Antwoord op  layla

Dat vraag ik me dus ook af.

Jeroen
3 januari 2020 03:42
Antwoord op  layla

Omdat Djulian beter klinkt dan Juliejan

layla
3 januari 2020 09:01
Antwoord op  Jeroen

Ik vind het helemaal niet beter klinken eerlijk gezegd

Kimberley
3 januari 2020 10:03
Antwoord op  layla

volgens mij was het vroeger ook al Djulian hoor, en wat maakt het trouwens uit hoe je een naam uitspreekt

Chenilla
3 januari 2020 11:27
Antwoord op  Kimberley

Gelijk heb je .Er zijn van die mensen die zich overal druk over maken. Deden ze dat maar met hun eigen leven dan hadden ze hier niet zoveel te neuzelen. En tieners wonen overal ook in Meerdijk. Als ze commentaar hebbben ga dan een eigen verhaal schrijven kan daar iedereen over liggen klagen. Weet je gelijk hoe het is.
Ben er af en toe klaar mee .

Moud
4 januari 2020 11:31
Antwoord op  Chenilla

Helemaal met jullie eens @Kimberley en @Chenilla.

Of er nu gesproken of uitgesproken wordt over / als Djulian of Julian, we weten allemaal over wie we het hebben. Namelijk 1 en de zelfde persoon/personage.

Dee
5 januari 2020 12:12
Antwoord op  Chenilla

Het gaat er niet om dat er tieners in Meerdijk wonen, maar dat de meeste van deze tieners slecht acteren.

Moud
6 januari 2020 11:47
Antwoord op  Dee

@Dee, je hebt een punt.
Maar, sorry de discussie hier gaat over het uitspreken van iemands naam. (Djulian of Julian).
Dit n.a.v. van de (1ste) reactie van @layla op 2 januari 2020.

Kaasstengel
6 januari 2020 14:13
Antwoord op  Moud

Het viel mij ook op dat het nu als Djulian wordt uitgesproken. Ik vraag me ook af waarom ze ervoor gekozen hebben, misschien omdat het hipper klinkt? Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit en zoals Moud eerder zei het is en blijft hetzelfde persoon.

gerit
3 januari 2020 15:37

Bing gaat daan kapot maken en rik gaat dat helemaal niet erg vinden dus dan is de lijn rik en daan ook gelijk teneinde exit daan komt eraan mijn voorspelling

Moud
4 januari 2020 18:04
Antwoord op  gerit

Ik denk inderdaad dat Rik ook nog wel een appeltje met Daan te schillen heeft. Bing heeft Rik ontslagen door al die fratsen van Daan met Nina.

Tron
5 januari 2020 23:34
Antwoord op  Moud

Misschien kunnen Rik en Daan die appels dan aan Nina geven zodat zij er een appeltaart van kan bakken voor haar moeder.

Linda
3 januari 2020 21:32

Is Sjors nog wel eens blij? Of het ligt aan deze actrice, of de schrijvers hebben een ongelooflijk chagrijnig en zuur karakter van haar gemaakt… Zo jammer. Vroeger vond ik Sjors juist een sprankelend personage.

Johnny
3 januari 2020 23:16
Antwoord op  Linda

Ik vind Sjors echt een zuurpruim.. zeker sinds die Melissa Drost haar speelt. Inge was een stuk beter.. maar het lijkt wel alsof ze ook niet meer voor Sjors kunnen schrijven. Ik vond het overigens zowieso nooit een geloofwaardig karakter.. gelooft in god en zo.. (iets waar je overigens nooit meer iets over hoort) maar heeft het volgens mij met half mannelijk meerdijk gedaan.. en dan al die acties die ze heeft uitgevoerd.. niet echt geloofwaardig.

Gretha
7 januari 2020 09:54

De wet zeg dat je niet zomaar iemand uit huis mag zetten. En juridisch gezien heeft hij niets te zeggen over de kinderen van Nina
Ook niet over het huis
Dus Papa ludo zal Bing wel even duidelijk maken dat hij dit ook gaat verliezen

A.G.
14 januari 2020 15:01
Antwoord op  Gretha

Alleen Mano is Bing’s eigen kind.

Kaasstengel
7 januari 2020 12:51

Ik begin wel meer en meer te beseffen waarom Daan mijn favoriete personage is.

Ikke
8 januari 2020 23:02

Wanneer vertrekt die achterlijke Valentijn nou uit de serie? En laat hem gelijk ook Lana en die andere gozer mee nemen,,, het is spangas niet ,,, pfff

Mark
10 januari 2020 11:40
Antwoord op  Ikke

Niet hopelijk. Vind het wel wat hebben. Zo slecht personage is Valentijn niet. Lana en Bobby mogen wel weg ja

Remco NL
12 januari 2020 16:55
Antwoord op  Ikke

Klopt, Jojo en Valentijn worden steeds beter, die Lana mag weg…

Muis
13 januari 2020 21:48
Antwoord op  Remco NL

Ok vind jojo slecht acteren

Mees
9 januari 2020 10:22

carolina dijkhuizen in gtst Super leuk ?

Christoffer
10 januari 2020 17:07
Antwoord op  Mees

Carolina dijkhuizzen kom jij terug in gtst
Dat mijn vraagje

Ismael
10 januari 2020 09:01

Mis een soapbitch!!!! Gestopt met kijken. Reacties lezen hier is leuk. ?

Muis
13 januari 2020 21:50
Antwoord op  Ismael

Ja zo’n echte heks erbij… Nu zijn ze zo zoetsappig al die dames…

Marina
14 januari 2020 20:56

Ik vind Lana niet eerlijk. Zij gaat stiekem met Bobby om en speelt ook met de gevoelens van Valentijn

Marina
17 januari 2020 20:49

Ik vind dat Ludo Janine niet zo moet betuttelen. Het is een sterke vrouw en een goeie auteur om boeken te schrijven. Daan blijft maar zijn zin doordrijven om Bing te laten opsporen. Maar Nina wilt haar kinderen terug.