Spoilers 14 t/m 17 december

by GTSTCourant

Maandag 14 december

Marwan wil Amelie versieren. Nina krijgt met negatieve publiciteit te maken. Billy moet de schade beperken die Richard heeft aangericht. Ilyas valt door de mand bij zijn vader.

Dinsdag 15 december

JoJo trekt het niet meer dat Ilyas tegen zijn vader blijft liegen. Laura heeft het gevoel dat Lydia haar plek inneemt in Henks leven. Saskia krijgt te maken met oneerlijkheid binnen het gezin. Linda maakt zich ernstig zorgen om Judith.

Woensdag 16 december

Shanti merkt dat Billy iemand leuk vindt. Richard zoekt een manier om aan geld te komen. Laura voelt zich te veel. Rik zorgt er voor dat Daan geen seconde alleen is.

Donderdag 17 december

De romantiek tussen Shanti en Rik wordt verstoord door de kleine Louise. Janine doet wat Ludo zou doen. Daan doet een poging van de drank af te blijven. Richard krijgt met Billy’s keiharde kant te maken.


Lees ook:

9 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Julia
8 december 2020 17:28

Bing en Nina uit elkaar drijven
Dat is wat Ludo zou doen!!!

Ggmm
8 december 2020 18:36

Hakim moet blijven

Alexander
9 december 2020 11:57
Antwoord op  Ggmm

Hakim moet met Judith trouwen… in Marokko…. en daar voor altijd blijven met z’n tweeën. Plaatsvervangende schaamte voor hun acteer”talent”

rene
9 december 2020 16:30
Antwoord op  Alexander

100% mee eens en vooral dan Judith, ik hoop zo dat ze over een week of zo van dat dak springt maar wedden dat ze wordt afgevoerd en Linda medelijden krijgt. Als ik Anton was gooide ik ze allebei mijn huis uit (ze vergeten dat het zijn huis is uit zijn eerdere huwelijk) , buiten die twee dus, echt te dom voor woorden deze verhaalverkrachting want een verhaal is het niet met die Judith die in huis gaat wonen bij haar huisarts………. hoe verzinnen ze het ? en wat Hakim betreft, wij hier verstaan de helft niet van wat hij… Lees meer »

Gerit
9 december 2020 19:20
Antwoord op  rene

Judith is springt niet kijk aflevering van volgendeweek woensdag maar op Videoland

Moud
9 december 2020 22:20
Antwoord op  rene

Gelukkig heeft Anton, Judith vanavond uit zijn huis gegooid/gezet.

Wat Hakim betreft, onverstaanbaar?
Ik heb sowieso altijd de ondertiteling aanstaan, ook anderen spreken niet altijd even duidelijk of geluid klopt niet, dus ook geen probleem met Hakims onverstaanbaarheid.

Gerit
9 december 2020 22:46
Antwoord op  Moud

Maar als je maand promo Ziet en spoilers leest dan gebeurd iets met Anton dankzei Judith

Moud
10 december 2020 11:46
Antwoord op  Gerit

Klopt, Gerit. Heb de maand promo gezien. Uit de spoilers blijkt dat Anton is verdwenen en ja het is weer een actie van Judith.

rene
11 december 2020 13:06
Antwoord op  Moud

vreselijk vreselijk vreselijk ……………………… nog langer dat mens er in