SPOILERS 14 T/M 17 JUNI

by GTSTCourant

Maandag 14 juni

Rik en Shanti komen nader tot elkaar. Billy probeert haar leed weg te drinken, maar dat heeft gevolgen. Na een ogenschijnlijk openhartig gesprek lijkt de liefde tussen Indra en Richard weer op te laaien.

Dinsdag 15 juni

Demi probeert Merels spanning voor de examenuitslag weg te nemen. Nina stelt voor een paar maanden naar het buitenland te gaan. Wanneer Marwan een date verkiest boven de buurtsuper, komt zijn relatie met Ilyas op scherp te staan.

Woensdag 16 juni

Janine doet haar best om met Billy in contact te komen, maar hun kille onderonsje eindigt met een stevige scheldpartij. Demi krijgt het te kwaad als ze met opa Henk door het familiealbum van de Verduyntjes bladert.

Donderdag 17 juni

Demi kan niet langer ontkennen dat ze haar baby Tom mist. Ze weet haar gedachten wat af te leiden met een surpriseparty voor haar zus. Ludo kan niet geloven dat Janines wraakactie voortkwam uit liefde voor hem.


Lees ook:

16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Marina
5 juni 2021 23:22

Wanneer is er een zomerstop van gtst?

Moud
7 juni 2021 15:02
Antwoord op  Marina

08 juli 2021

rene
7 juni 2021 16:26
Antwoord op  Moud

oh nee wat moet ik dan 4x in de week om 8 uur hahaha.
Ik vind de vrijdag zonder GTST al zo erg eigenlijk.

Donny
11 juni 2021 13:01
Antwoord op  rene

Gewoon aan het werk gaan en niet zeiken dat je niks te doen hebt.. jij moet wel een pubertje zijn die niks wil en niks kan, geef niks,, er zijn meerder mensen met deze problemen..

rene
13 juni 2021 11:27
Antwoord op  Donny

Donny ???? Ik werk meer dan genoeg hoor en ben al helemaal geen pubertje meer haha , mijn kleinkinderen puberen nu wel eigenlijk.
Maar “geef” in jouw bericht is trouwens met een “t” erachter , dus ik zou als ik jou was maar zelf gaan werken en wel aan je Nederlandse taal voordat je rare dingen schrijft op een openbaar bericht, het staat namelijk een beetje eh puberaal .

Suusje
7 juni 2021 21:04

Weet iemand waar de broekpak van Billy vandaan komt uit 07-06🙏

Suus
9 juni 2021 00:24
Antwoord op  Suusje

Is van primark

Donny
11 juni 2021 13:02
Antwoord op  Suus

Zo’n goedkope winkel leent zn kleren echt niet uit aan deze soap hoor. die hebben betere smaak..

Rene
9 juni 2021 22:35

Voor wie al gekeken heeft, leuke montage fout in de scene met Marwan en Ilyas. Van zo ineens een rode trui met zwarte jas, naar groen vest in dezelfde scene

Donny
11 juni 2021 13:03
Antwoord op  Rene

Zo gaat dat in tv land, maar snap je toch niks van zo te lezen.. nadenken is niet je sterkste kant he..

Moud
11 juni 2021 17:47
Antwoord op  Donny

Nou @Donny jij wint nog een keer de vriendelijkheidsprijs. 😡

Heb je überhaupt vrienden, hier maak je ze in ieder geval niet.

rene
13 juni 2021 11:28
Antwoord op  Moud

Moud, ik denk dat hij mij moet hebben of zo en de Rene met een hoofdletter ben ik helemaal niet en hij ziet dus niet dat dat een ander is want ik vrees dat nadenken niet zijn sterkste kant is haha.

Moud
14 juni 2021 19:58
Antwoord op  rene

Dat hij het op jou gemunt heeft, die indruk krijg ik zo langzamerhand ook.

Maar ach trek het je niet aan, zegt méér over hem dan over jou.

rene
15 juni 2021 08:47
Antwoord op  Moud

Ik trek het me niet aan hoor, als deze achter het schermpje held niets anders te doen heeft ben ik blij dat ik zijn blijkbaar lege leventje toch nog een beetje zin geef .

Carolien
15 juni 2021 11:16
Antwoord op  rene

😃 precies!

Mi