Spoilers 14 t/m 18 januari 2019

Maandag 14 januari 2019
Rik en Zoë veroorzaken een explosieve situatie in De Rozenboom. Nina is de vele leugens van Bing helemaal zat en confronteert hem ermee. Sjors probeert de politie ervan te overtuigen dat zij onderzoek moeten doen naar Bing. Aysen ontvangt valse sms’jes.

Dinsdag 15 januari 2019
Zoë krijgt een onmogelijke opdracht waar ze wanhopig van wordt. Sjors betrekt Rover bij een inbraak. Ludo krijgt een alarmerend telefoontje van Bing. Na een biecht aan JoJo vraagt Nina haar om hulp. Lucas kan de traumatische gebeurtenissen van de afgelopen tijd niet uit zijn hoofd zetten.

Woensdag 16 januari 2019
Aysen raakt verwikkeld in een vuurgevecht. Janine is verbijsterd als Ludo haar inlicht over wie er vermoedelijk achter de aanslagen zit. Anton kan niet ontkennen dat hij heel erg gecharmeerd is door Shanti. Rik en Zoë hebben het een ander uit te zoeken op het relationele vlak.

Donderdag 17 januari 2019
Nina zet Daan in bij een actie waar ze Bing buiten wil houden. Waar Sjors twijfelt aan Bing, blijft Amir in zijn vriend geloven. Shanti probeert een werkplek te versieren, maar wordt door Kimberly dwarsgezeten. Lana is blij dat Q niet naar New York gaat.

Vrijdag 18 januari 2019
Mark kondigt verhuisplannen aan. Janine krijgt een verontrustend bericht over Lucas. Ondanks meelevend liefdesadvies van anderen, forceert JoJo zich toch. Lana neemt Linda in vertrouwen over haar sabotage.



36 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
2 januari 2019 12:33

Ik heb het vermoeden dat Marieke vermoord is/dood.

Dennis
2 januari 2019 13:19

Hein zit achter de aanslagen.

Ik denk dat Aysen het niet gaat overleven

Bianca
2 januari 2019 13:50
Antwoord op  Dennis

Er gaat maar 1 dood en dat is Marieke

Konijn
2 januari 2019 14:32

Eindelijk weer wat spanning, laatste weken ging weer nergens over. Ik mis Billy…

Kenny
2 januari 2019 15:24

Zal me niet verbazen als het nick is nu ook lucas er bij betrokken is

MrT.Kuilboer
4 januari 2019 16:10
Antwoord op  Kenny

Heeft denk ik meer te maken met Jos Uylenburg die de Koning van Maxime wilde kopen/overnemen maar de Koning is naar Lucas gegaan en dat valt niet goed bij Jos misschien?

Cato
2 januari 2019 15:54

Ik denk dat het de zoon is van jan maas..want de slachtoffers zijn allemaal betrokken bij maas zijn dood.

Gerit
3 januari 2019 00:34

Het is jos aan het einde van aflevering van volgdeweek donderdag komt jos in beeld

Misha
3 januari 2019 01:17
Antwoord op  Gerit

Ik zag het, maar iets klopt er nog niet. Wat heeft Jos met Ludo en Janine? Geen van beide heeft iets te maken gehad met de vete tussen hem en Rik/Bing en geen van beide heeft iets te maken gehad met zijn arrestatie na de ontvoering en de brand.

Kenny,
3 januari 2019 01:26
Antwoord op  Misha

Nou Jos had wel wat te maken met Maxime dus misschien daarom dat hij Janine en Ludo wat probeert aan te doen

Mark
3 januari 2019 01:39
Antwoord op  Kenny,

Ik denk dat Jos met meerdere mensen samen werkt

Mark
3 januari 2019 01:26
Antwoord op  Gerit

Dat klopt, maar alleen Jos, ik vermoed dat tie met meerdere mensen samen werkt

Kenny,
3 januari 2019 01:27
Antwoord op  Mark

Dat kan nog een ding is zeker het begint weer spannend te worden

Ruben
3 januari 2019 01:46

De aflevering van volgende week donderdag is een van de beste sinds tijden!!!

Iris
3 januari 2019 03:59

Volgende week donderdag is echt een goede aflevering! Maar ik vermoed nog steeds dat Jos instructies krijgt van Hein. Jos had niks Ludo en Janine en Hein juist wel.

Ray
3 januari 2019 08:09

Jos heeft geen link met Janine en Ludo. De kans is groot dat Jos opdrachten krijgt van iemand. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik die Chanty niet vertrouw. Ze lijkt erg op Loes. ?‍♂️

Nisa
3 januari 2019 09:18

Het is de beer!!! Jos dus. Heb de aflevering van donderdag gezien via videoland. Ik had toch gelijk dus

Anoniem
3 januari 2019 10:40

vind het net iets te makkelijk …. dat het Jos is. Dus hoop dat er meer achter zit, Anders vind ik GTST wel slecht in het verzinnen van een wintercliff. Maar we gaan het zien

Kimberley
3 januari 2019 11:25

Ik heb de uitzending van donderdag gezien en is inderdaad de Beer wat ik al dacht, ook denk ik dat hij inderdaad samenwerkt met misschien Hein aangezien de Beer niks had met Ludo en Janine, Maxime is per ongeluk slachtoffer geworden bij die brand in Box maar was geen persoonlijke aanslag op haar, ik denk dat Jos ontsnapt is bij die brand en een andere naam heeft aangenomen en zo contact heeft gezocht met Hein vanwege dat boek van Janine, Hein en Jos moeten elkaar kennen van vroeger, ze hebben allebij met Rik vastgezeten, maar wordt spannend, hoop alleen niet… Lees meer »

Gtst
4 januari 2019 11:11
Antwoord op  Kimberley

De beer wilde de koning kopen destijds

Lisanne
4 januari 2019 19:52
Antwoord op  Kimberley

De link met Ludo en Janine is volgens mij dat Jos de schuld op Marieke wil neerleggen. Het is Janines boek en Jos wil haar boek ten uitvoering brengen. Marieke is een makkelijk slachtoffer vanwege de dementie.

Vlinder
10 januari 2019 22:41
Antwoord op  Lisanne

Hein heeft niet met Rik vastgezeten.

Zebje
4 januari 2019 22:26

Maar Jos was toch kwaad op Maxime dat zij de Koning niet aan hem wilde verkopen. Dus vindt hij t niet erg dat Maxime dood is. Ik heb ook t idee dat Hein op de achtergrond meewerkt. En Jos op de voorgrond. Alllebei met hun eigen morieven en allebei haten ze Rik en Aysen. En Mees Maes de zoon van Jan Maes is een sul. Die kan dus nooit betrokken zijn .

Gerit
7 januari 2019 09:49

Rik gaat dood

Lysanne
7 januari 2019 18:04
Antwoord op  Gerit

Waarschijnlijk niet maar hij komt denk ik wel in een levensbedreigende situatie terecht waarin hij bloed o.i.d. Nodig heeft van een familielid ….. en dan wordt bekend dat Daan zijn halfbroer is

Kims
7 januari 2019 20:42
Antwoord op  Lysanne

Dat zal inderdaad wel ja Lysanne

A.G.
14 januari 2019 11:07
Antwoord op  Lysanne

Zo denk ik er ook over.

Chenilla
7 januari 2019 13:39

En Shanti die vertrouw ik ook voor geen cent.