SPOILERS 15 T/M 18 MAART

by GTSTCourant

Maandag 15 maart

Demi voelt zich eenzaam nu ze niet meer naar school kan. Lydia stoort zich aan Laura’s aanwezigheid tijdens een date met Henk. Anton zoekt afleiding. Bing twijfelt of hij aan spiegeltherapie durft te beginnen.

Dinsdag 16 maart

Julian en Saskia zijn overdonderd door Demi’s beslissing. Shanti wil samen met Rik Richard beter leren kennen, maar Rik weigert. Henk beseft hoe verschillend Lydia en Laura zijn. Ludo en Richard getuigen in de rechtszaak tegen Valentijn.

Woensdag 17 maart

Richard wil niet meewerken aan het samenstellen van de gastenlijst. Janine deelt haar plan met Ludo. Henk en Lydia hebben Laura’s hulp nodig. Merel schrikt als ze alleen thuis zijn en Demi steken in haar buik krijgt. Is de bevalling begonnen?

Donderdag 18 maart

Nina helpt Bing met zijn kleding. Bing pusht zichzelf tot het uiterste. Daan, Rik en Shanti horen in de rechtbank aan wie Louise wordt toegewezen.


Lees ook:

12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
rene
4 maart 2021 11:44

Ik vind Lydia iedere dag meer een oude zeur worden, maar misschien is dat wel omdat ze willen dat Henk dat ook gaat zien en met Laura eindigt (verwacht ik eigenlijk wel) .

Nisa
4 maart 2021 13:54

Laten we hopen dat Daan Louise toegewezen krijgt! En niet Shanti! Vind haar zo gemeen met al die valse streken net dr moeder Billy!

rene
4 maart 2021 21:31
Antwoord op  Nisa

Welke valse streek? , ze wees het pleegouderschap voor Louise af om Daan en zijn broer niet uit elkaar te drijven en pas na het horrorpleegezinsverhaal van Julian wil ze dat Louise niet aandoen dus wat nu valse streken van haar moeder (de schrijvers schrijven de woorden en het karakter).
Jeetje mensen we kijken naar een soap , deze mensen bestaan niet……………………wakker worden!

Moud
4 maart 2021 22:15
Antwoord op  rene

@rene, wat je schrijft over Shanti ben ik zo met je eens.
Blijkbaar heeft @Nisa de aflevering van gisteren niet goed bekeken, begrepen of zelfs geluisterd.

Wat betreft over “we kijken naar een soap” klopt, maar dit gedoe komt wel erg dicht bij de realiteit. Daar moeten we toch niet te gemakkelijk mee omgaan, door te zeggen we kijken naar soap.

She
8 maart 2021 17:31
Antwoord op  Nisa

Ik ben eht met je eens @nisa. Daan ging de juiste kant op en door die actie van Billy is hij weer in die neerwaarts spiraal gekomen. Ik vind het gemeen van zowel Shanti als zijn broer dat toen ze het eenmaal.wisten van Shanti haar moeder zij niet in het voordeel van Daan en Louise hebben gehandeld in plaats daarvan hebben ze Billy in bescherming genomen en Daan in de steek gelaten. En ja @rene en @moud het kan zojn dat ze dat adoptieverhaal heeft afgewezen om geen wig te vormen tussen de broers, maar volgens mij zijn jullie die… Lees meer »

Moud
8 maart 2021 17:51
Antwoord op  She

Ik ben die betreffende aflevering zéér zeker niet vergeten.
Ik vind dat ook vreselijk wat Billy, Daan heeft geflikt.

Maar ook Daan is enkele keren de fout ingegaan, dronken achter het stuur, Louise onbevoegd (ook dronken) meegenomen uit de crèche, wat ook niet in Daan’s voordeel heeft gewerkt (in het echte leven moet je dat ook niet doen, ben je zo je rijbewijs kwijt).

She
11 maart 2021 11:56
Antwoord op  Moud

Klopt, maar was het niet dat hij aan de slag ging met zichzelf na die 1e actie en die 2e actie is na dat hij er in geluisd was en ten einde raad was. Ben het er mee eens dat hij het niet makkelijk heeft gemaakt voor zichzelf, maar ben het er ook niet mee eens dat zijn broer en schoonzus hieraan meewerken hem te gronde te brengen ipv hem te helpen. En dan gaat die beste broer ook nog eens uit eten met die geweldige schoonmoeder om zijn vrouw te steunen. Waar is die steun naar zijn broer???? En… Lees meer »

Vlinder
4 maart 2021 17:17

Ik denk ook dat Henk Lydia uiteindelijk dumpt en voor Laura gaat!

Moud
4 maart 2021 22:18
Antwoord op  Vlinder

Ik hoop het. Lydia zeurt wel erg veel en werkelijk over alles, niets deugd. Dat gaat vervelen, ook bij Henk.

Suus
4 maart 2021 19:49

Sophie (Merel) wordt steeds volwassener in haar spel. Ik vind de scènes tussen haar en Noa (Demi) echt mooi en geloofwaardig neergezet. Het is best een zware verhaallijn namelijk. En wel grappig dat het lijkt alsof Steef net als de gemiddelde puber alleen maar op z’n kamer zit te gamen en er alleen van af komt voor voedsel. Maar Tommy zal het wel druk hebben met school of andere projecten. Benieuwd of hij ook een grotere verhaallijn gaat krijgen. Misschien een vriendje? Met het vertrek van Lucas verdwijnt ook gelijk het enige homoseksuele personage uit GTST.

The New Badguy
5 maart 2021 17:57
Antwoord op  Suus

Ik hoop het niet.. krijg je weer die verhaallijn van een homoseksuele jongen die uit de kast komt en alle drama en strubbelingen daarbij.
Wat mij betreft mag na deze zwangerschaps verhaallijn de focus weer even op Merel met een nieuwe verhaallijn voor haar want inderdaad, ze speelt het erg goed! Leuke meid en een leuk personage! Beide meiden overigens!

Edd
6 maart 2021 00:35
Antwoord op  The New Badguy

Het zou juist verfrissend zijn als er totaal geen drama en problemen zijn rondom uit de kast komen. Gelukkig wordt dit in de huidige tijd steeds makkelijker.