Spoilers 15 t/m 19 oktober 2018

Maandag 15 oktober
Daan en Zoë weten dat ze illegaal bezig zijn, toch zetten ze hun samenwerking door. Ludo verwijt Bing dat hij star is en hij denkt dat Nina daar de oorzaak van is. Carlos is blij met Nina’s beslissing, maar ziet haar twijfel.

Dinsdag 16 oktober
Tussen Kimberly en Noud loopt het stroef, omdat ze telkens te eerlijk tegen elkaar zijn. Marieke vraagt Anton om medische raad bij een precair probleem. Amir baalt van de mislukte toenadering met Sjors en wordt opgevangen door Linda.

Woensdag 17 oktober
Kimberly wacht tevergeefs op Noud. Laura ziet dat Noud niet lekker in zijn vel zit en gaat op zoek naar de reden. Lucas wordt door Flo aan het werk gezet. Hij vindt het maar eentonig en zoekt afleiding, totdat hij erachter komt hoe belangrijk Flo’s opvattingen zijn.

Donderdag 18 oktober
Mark heeft grote moeite met alles wat Marieke de laatste tijd overkomt. Hij zoekt afleiding op een hotelkamer. Als Bing ruzie zoekt, is de kans groot dat de situatie ontploft. En dat gebeurt dan ook. Aysen krijgt lucht van het plan van Daan en Zoë.

Vrijdag 19 oktober
Als Aysen onder de douche wil stappen, is er iets goed mis. Eduard krijgt te horen wat zijn kleinzoon hem flikt. Zoë probeert een probleem op te lossen door insluiping en vervalsing. Noud laat Lucas inzien dat hij eerder dingen voor elkaar krijgt als hij niet te hard van stapel loopt.



19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
..K
5 oktober 2018 19:59

Star?

Jessica
9 oktober 2018 12:29
Antwoord op  ..K

Aysen voelt iets als ze gaat douchen….? Misschien is ze zwanger van Daan? Tja in GTST kan alles

PFZ
5 oktober 2018 23:01

Oke, vrijdag gaat Carlos pleitos..( 12 oktober ) maar maandag ( 15 oktober ) ziet hij Nina’s twijfel, dus gaat ie dan weer weg?

LudoS
8 oktober 2018 01:08
Antwoord op  PFZ

Carlos gaat weg, maar vrees dat Nina samen met Nola met hem mee gaan.

nicky
9 oktober 2018 00:53
Antwoord op  LudoS

wat ik gelezen heb is dat nina idd bij carlos in spanje zit alleen hij kent nu een de nina en dat vind hij niet zo leuk dus maakt ie het uit en nina gaat dan terug na bing maar die witlt haar ook niet meer

Yoshi
6 oktober 2018 12:06

Aysen krijgt borstkanker?

Moud
8 oktober 2018 08:22
Antwoord op  Yoshi

Hoezo!!

nicky
12 oktober 2018 10:17
Antwoord op  Yoshi

dat ze wat ondekt onder de douche is maar koud water door lucas

Vlinder
7 oktober 2018 00:29

Inge Schrama kan elk moment haar rol weer over nemen, zij is te zien bij de casting studio, ik ben super blij dat onze trouwe Inge er weer is:)

Edd
7 oktober 2018 10:56
Antwoord op  Vlinder

Wel jammer, ik vind dat Melissa het ook goed doet. Ze heeft de rol goed staande gehouden.

Naja
7 oktober 2018 21:27
Antwoord op  Vlinder

Is er toevallig ook een foto van ofzo?

Ronald
7 oktober 2018 22:24
Antwoord op  Vlinder

Dat zou super nieuws zijn dat Ing terug komt! Maar hoe weet jij dit?

LudoS
8 oktober 2018 01:07
Antwoord op  Vlinder

Zou super geweldig zijn, ik heb haar echt gemist, zei is voor een van de enige waarom ik nog GTST keek samen met Ludo, lullig voor Merlissa maar ze wist toen ze begon dat het maar tijdelijk was en ik erger me dood aan haar.

LudoS
10 oktober 2018 20:58
Antwoord op  Vlinder

Heb middels van insiders vernomen dat dit grote onzin is, Ingmar komt niet meer terug, jammer maar helaas, zou fijn deze onzin niet meer te plaatsen, heb begrepen dat Ingmar is lastig gevallen door fans en pers door dit bericht, dus stop hiermee

Ronald
13 oktober 2018 20:25
Antwoord op  LudoS

Ook dit bericht van jou kan onzin zijn. Zo jammer dat mensen interessant willen doen achter de rug van Ing om! Ing post steeds positiever en je ziet zelfs een vrolijke Ing!

Ik heb goede hoop dat we snel van dat gedrocht Melissa af zijn!!!

Saskia
10 oktober 2018 05:07

Pffff Rover get over yourself hij word zo iritant!
Laat Noud en Kimberly met rust.
Trouwens Kimberly is ook schijnheilig….
Zo gevoelig voor mooie woorden en gladde praatjes.

Saskia
10 oktober 2018 05:09

Oja en Bing…….. echt een drammer ik hoop echt dat Nina niet voor hem kiest.
Bing heeft echt gemene dingen over Nina gezegd.
Bing is echt stom bezig.
Laat Nina maar terug gaan naar Noud hij is tenminste eerlijk!
En geeft en gaf altijd al om Nina.

LudoS
10 oktober 2018 21:01

17 oktober: Bing wil Nola van Nina afpakken, klojo Bing wil scheiden, maar sukkeltje is vergeten dat Box en het huis van Nina is, dus raakt hij alles kwijt, en wat denk wat Ludo gaat doen als Bing dreigt met afname Nola.

nicky
11 oktober 2018 12:44
Antwoord op  LudoS

scheiden haha die 2 gaan echt niet uit elkaar 18e geven ze toe aan elkaar toe dat ze niet zonder elkaar willen en kunnen