GTSTCourant - Billy de Palma

Spoilers 16 t/m 19 november

Maandag 16 november

Daan doet een verleidingspoging. Judith probeert Anton en Linda emotioneel te manipuleren. Saskia zoekt inspiratie voor Shanti’s vrijgezellenfeest. Henk is vastbesloten Laura’s hart te veroveren.

Dinsdag 17 november

Billy de Palma arriveert in Meerdijk voor de bruiloft van haar dochter. Janine en Nina moeten Nola vertellen dat Ludo niet meer terugkomt. Daan kan niet geloven dat hij wordt afgewezen. Richard flirt met Lucas.

Woensdag 18 november

Om Ludo’s doodverklaring af te ronden organiseert de familie Sanders een afscheidsdienst voor hun pater familias. Demi krijgt te maken met steeds serieuzere pesterijen. De liefde tussen JoJo en Ilyas viert hoogtij. Billy neemt de regie over van de bruiloft van Shanti en Rik.

Donderdag 19 november 

Demi is eindelijk eerlijk tegenover haar ouders. Judith heeft door hoe ze een emotionele wig kan drijven tussen Anton en Linda. De buurtsuper is overhoop gehaald en dat zorgt voor wantrouwen tussen Julian en Ilyas. 



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Moud
4 november 2020 21:25

Ik heb toch zo genoeg van die Judith. Heeft nou werkelijk die fratsen van haar niet door.

Richard flirt met Lucas, wat moet ik daar nou weer van denken.

Billy neemt de regie over van het huwelijk van Shanti en Rik, was te verwachten, maar of dit goed gaat…..!!

zz
11 november 2020 09:03
Antwoord op  Moud

Lucas valt op mannen en Richard maakt daar misbruik van!

Sonja
4 november 2020 22:30

Ik vind er niets meer aan aks Ludo werkelijk niet meer terugkomt, hij was de enige die nog wat flair had, de rest is zo burgerlijk geworden, Judith is een verschrikking, opa is een clown

rene
5 november 2020 09:56
Antwoord op  Sonja

Tuurlijk komt Ludo terug , ik vind deze opbouw van Richard (super acteur en super rol) en Billy juist geweldig.
Straks komt er een knal van jewelste als Ludo wraak gaat nemen op Richard , ik kan niet wachten maar de spanning wordt wel super opgebouwd want jee wat haten we allemaal Richard en dat is de bedoeling van een ultieme slechterik.
Gewoon superdesuper deze verhaal lijn .

Peter
6 november 2020 20:33
Antwoord op  rene

Dat Ludo terugkomt weet ik zeker.
Waarschijnlijk dit kalenderjaar nog.

Gtstfan37
16 november 2020 14:55
Antwoord op  Peter

Ludo (Erik) heeft waarschijnlijk meegedaan met Wie is de Mol. Die komt wel terug. Op internet wordt hierover gespeculeerd. Een maand geleden dacht ik hier zelf ook al aan.

Konijn
5 november 2020 14:58

Ik baal ook van Judith, slechte actrice en slechte verhaallijn. Dat zullen wel weer relatieproblemen worden voor Anton! Richard is top, evenals Billy en Ludo. Hopelijk komt hij snel terug!

Meerdijkfan
5 november 2020 17:16

Vinden Julie het ook zo jammer dat GTST geen leader meer heeft? Ik mis de leader echt!

Edd
5 november 2020 18:57

Okay, zojuist in Boulevard: Alkan is uit de serie geschreven. De schrijvers vonden dat zijn verhaal wel verteld was. Daar snap ik dus echt niks van… Het verhaal van Anton of Rik is wel verteld, maar Amir? Slechte keus schrijvers πŸ™

A.G.
17 november 2020 12:28
Antwoord op  Edd

Helemaal mee eens.
Nu Amir met Ameli een serieuze verhouding heeft stopt die verhaallijn.

Tom Zordon
5 november 2020 20:02

Het wordt weer spannend!
Dat Amir weg gaat komt onverwachts. Ik heb nergens gelezen dat hij weggaat. Wel had ik gelezen dat Daan wegging. Is dat nog zo? Ik hoop dat Ludo inderdaad terug komt. Gaat Billy De Palma met Richard of met Ludo werken?

Truuus
12 november 2020 15:53
Antwoord op  Tom Zordon

Hoop met Ludo en dat ze ook als enige weet dat Ludo nog leeft

Pinodevis
7 november 2020 08:23

Daan en Tiffy het nieuwe setje jn Meerdijk?

The new badguy
7 november 2020 11:21
Antwoord op  Pinodevis

Dan kijk ik even niet meer tot dat voorbij is. Ik heb echt een bloedhekel aan Daan en een zwak voor Tiffy dus dat zou echt verschrikkelijk zijn.

GTST-je
7 november 2020 13:23

Denk je dat Rikki eventjes terugkomt voor de bruiloft van haar vader?

Edd
8 november 2020 00:10
Antwoord op  GTST-je

Jazeker! Maanden geleden is er al een foto gelekt op de Instagram van Ferry Doedens. Hij stond daarop met Lone van Roosendaal (Billy) en op de achtergrond was ook Rikki te zien πŸ™‚

Sonja
10 november 2020 17:59

Walgelijke vent die Richard, en Lucas snap ik ook niet,

Pinodevis
11 november 2020 08:46
Antwoord op  Sonja

Hij speelt het idd erg goed! Je kunt hem gewoon niet aardig vinden! Zou Lucas wat met Richard krijgen en samen vertrekken?

Rika
10 november 2020 20:01

Waarom krijgt Laura niet gewoon iets met Lydia? πŸ˜πŸ˜‚

GTST-je
10 november 2020 23:41

Ik vind echt dat GTST is verbetert. Maar soms heb ik het gevoel dat GTST dingen vergeet. Neem Edwin nou bijvoorbeeld, Anton spreekt bijna nooit over hem. Zou het niet realistisch zijn als Anton bijvoorbeeld op Edwin’s verjaardag of zijn overlijdingsdag naar het graf van Edwin zou gaan. Ik bedoel ik dat ook als ik naar het graf van mijn vader ga en die twee dagen zijn het zwaarst voor mij.

zz
11 november 2020 09:02

Hoog tijd dat Ludo terugkomt in Meerdijk Laura en Henk kunnen eruit een fijne wereldreis samen. Ben benieuwd wat er met Lucas gaat gebeuren nu Richard hem gaat verleiden? Daan gaat achter Tiffy aan leuk voor Louise en Wolfje.