GTSTCourant - Shanti Vening

SPOILERS 17 T/M 20 MEI

by GTSTCourant

Maandag 17 mei

Als Demi weer thuiskomt na de zware bevalling heeft Julian het er moeilijker mee dan verwacht. JoJo is in afwachting van haar eindcijfer voor haar zangexamen. Het eindcijfer is bepalend voor haar verdere toekomst. In aanloop naar de rechtszaak zet Daan alles op alles om zijn oude baan weer terug te krijgen.

Dinsdag 18 mei

Therapeute Ellis stelt Ludo, een voor hem, extreme therapiemethode aan. Richard is not amused wanneer Indra tijdens een veiling plots voor zijn neus staat. Janine besluit ondanks alle recente tegenslagen haar verjaardag te vieren, maar lukt het Ludo om mee te delen in de feestvreugde?

Woensdag 19 mei

Ludo doet zijn best mee te werken aan Ellis’ nieuwe, extreme therapie. Nina vindt dat Janine moet stoppen met haar plannen rond Indra. Shanti probeert Louise in te palmen terwijl Daan alle aandacht voor zijn baan heeft.

Donderdag 20 mei

De rechter moet bepalen of Daan weer voor zijn dochter mag zorgen. Laura wil haar badkamer verbouwen en Henk wil graag helpen. Misschien zelf iets te graag. De Verduyntjes kampen met geldgebrek.


Lees ook:

17 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
LV
4 mei 2021 21:11

Oehh zou leuk zijn als Laura weer een eigen huis krijgt

Meerdijkfan
4 mei 2021 23:44
Antwoord op  LV

Ja vind ik ook, waarom heeft iedereen een huis en zij niet?

Martijn
5 mei 2021 08:36
Antwoord op  Meerdijkfan

Ze heeft ook een eigen huis, ze woont naast of vlakbij het paleis. Alleen is hiervan tot nu toe nog geen decor voor gemaakt helaas.

EJ
5 mei 2021 04:01
Antwoord op  LV

Ze heeft een huis (naast het Paleis).

Mathijs
7 mei 2021 18:45
Antwoord op  EJ

Hoe weet jij dat dan?

EJ
14 mei 2021 03:15
Antwoord op  Mathijs

Werd ooit gezegd in een aflevering. Ze zou eerst een kamer nemen in het Paleis geloof ik maar toen kwam het huis naast het Paleis te koop en heeft ze dat gekocht. Dit gebeurde in de periode dat ze ontslag kreeg (of nam) bij de Rozenboom.

Edd
5 mei 2021 12:01
Antwoord op  LV

Laura verdient een eigen decor! Vind het top dat ze na jaaaaren decorstuk geweest te zijn, dit seizoen eindelijk weer één van de hoofdrolspelers is👌

Marleen
5 mei 2021 16:26

Ik ben ontzettend klaar met Shanti en haar gemanipuleer. Hopelijk valt ze snel door de mand bij Rik.

Moud
5 mei 2021 21:52
Antwoord op  Marleen

Marleen, ik denk dat het bij Shanti een obsessie aan het worden is wat Louise betreft. Eigenlijk zou ze zwanger moeten worden, is dat getuttel met Louise ook voorbij.

Ook krijg ik sterk het vermoeden dat Rik geen kinderen meer wil. Rik’s uitspraak op die mannen avond zei mij genoeg. “Ik heb al 2 kinderen”. Maar dan moet hij ook daarover eerlijk zijn.
Maar dan breekt de pleuris uit tussen Rik en Shanti.

Moud
5 mei 2021 21:53
Antwoord op  Marleen

Rik heeft Shanti allang door. Weet alleen niet hoe hij het zeggen moet of moet oplossen.

Geiz
5 mei 2021 19:28

Ja het is inderdaad een goede ontwikkeling dat Laura weer meer op de voorgrond staat, werd echt tijd!
Het vertrek van Linda is denk ik tijdelijk. Net als Laura is Linda een personage uit de allereerste GTST scene, de makers zouden gek zijn om zo’n icoon uit de serie te schrijven.

Rob
11 mei 2021 21:28
Antwoord op  Geiz

Linda en Anton blijven 5 weken weg, voor de videoland kijkers zijn het nog 4 weken

Lea
7 mei 2021 09:58

Weet iemand waar ik dat liedje kan vinden die jo jo zong bij de geboorte van Tom?

Jessie
8 mei 2021 12:47
Antwoord op  Lea

Die zoek ik ook

Leil
8 mei 2021 13:00
Antwoord op  Lea

Ik wil het ook zo graag vinden!!

daisy88
13 mei 2021 20:36
Antwoord op  Lea

Ik denk dat het een nieuw geschreven liedje is . Hoop dat het wordt uitgebracht, want het is prachtig.

Jasper
10 mei 2021 21:35

Hoop echt zo snel mogelijk dat het kindje van Demi en Marwan zo snel mogelijk weer terug komt naar Demi zo dat Demi haar zoontje kan opvoeden.