Spoilers 18 t/m 21 mei

Maandag 18 mei
JoJo, Merel en Demi zetten Dolly in om de vermiste kinderen te vinden. Nina, Bing en Amir vinden elkaar in hun angst dat hun kinderen nooit meer terugkomen. Steef baalt als hij voetbal moet kijken met Shanti. Linda moet studeren, maar kan ze Anton weerstaan?

Dinsdag 19 mei
Merel, Steef en Demi bedenken een list om opa terug in huis te krijgen. Amir accepteert het niet als Anton Linda boven hem verkiest. Valentijn denkt Amelie te slim af te zijn. Shanti is overtijd; is ze zwanger?

Woensdag 20 mei
Henk verrast iedereen als hij aangeeft bij Laura te willen wonen. JoJo probeert Ilyas voor zich te winnen. Tiffy en Lucas zoeken een nieuwe huisgenoot, maar het gaat mis bij de eerste ontmoeting. Nina maakt grote keuzes waarmee ze zowel Daan als Bing overrompelt.

Donderdag 21 mei
Merel staat versteld als ze ontdekt waarom haar jonge zusje niet meer naar school wilt. Net nu Bing en Nina nader tot elkaar komen, krijgt Daan een droombaan elders aangeboden. Tiffy krijgt een flinke klap van Henk.



31 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Julia
6 mei 2020 16:02

Ik hoop dat Bing en Nina NIET meer samen komen
Vreselijk stel.

Kimberley
6 mei 2020 20:55
Antwoord op  Julia

Ik hoop van wel, ze horen bij elkaar, hoop dat Daan die andere baan aanneemt.

flo
9 mei 2020 11:04
Antwoord op  Julia

Had ik toch gelijk ze komen weer samen Bing en Nina door Max/Ravi

Lot
6 mei 2020 16:40

Ik hoop echt dat Bing en Nina niet weer bij elkaar komen.
Nina past veel beter bij Daan, super leuk stel.

Vlinder
6 mei 2020 16:43

Zal Daan Meerdijk verlaten???

Cor
6 mei 2020 17:09
Antwoord op  Vlinder

Dat zal de onbedoelde cliffhanger voor dit jaar wel zijn

Kimberley
6 mei 2020 20:56
Antwoord op  Vlinder

Ik hoop het

Stefan van es
7 mei 2020 09:30
Antwoord op  Vlinder

Ik zal Bing verlaten . Dan kun Daan en Nina nieuwe gezin stichting

Edd
6 mei 2020 23:59

Ik hoop niet dat Daan Meerdijk verlaat en al helemaal niet dat Bing en Nina weer samen komen… Henk en Laura, dat zou leuk zijn hahaha

Loes
7 mei 2020 03:43

Waar woont laura eigenlijk?

Saskia
7 mei 2020 11:54
Antwoord op  Loes

Naast het paleis, dacht ik

Rtd
7 mei 2020 20:15
Antwoord op  Loes

Die had toch het pand naast Paleis gekocht zodat ze makkelijker op Louise kon passen?

Moud
7 mei 2020 21:11
Antwoord op  Rtd

Klopt @Rtd, nu je het zegt, was mij ook al aan het bedenken, was het even vergeten.
Maar past Laura überhaupt nog wel op Louise. Kleine Louise wordt zowat overal “gedumpt”, gisteren nog bij Rik & Shanti.

Rtd
8 mei 2020 11:33
Antwoord op  Moud

Ja klopt, valt me zowiso op dat de kinderen maar overal zomaar gedumpt worden..had van die vaste oppas van nola ( ben even dr naam kwijt) een leuke rol gemaakt.. zo is Sjors nl ook ooit de serie in gekomen als oppas van Nina.

Maar zou leuk zijn als Laura ook dr eigen decor/huisje krijgt… beetje ala harmsen, de zoete inval voor de “jeugd”

Vlinder
7 mei 2020 07:38

Nina en Bing vind ik ook niks hoor, ik heb hun nooit leuk samen gevonden ook totaal geen chemie, daarom is het ook zo jammer dat Sjors weg is want zij paste veel beter bij Bing.

Nisa
7 mei 2020 08:32

Alsjeblieft laten we hopen dat we worden misleid door deze spoilers! Daan en Nina zijn te leuk samen, hij mag echt niet weg. Bing mag opdonderen.

joke
7 mei 2020 12:32

Zou het niet veel leuker zijn als daan en bing samen een relatie krijgen Allebei de mannen van nina samen een relatie en nina blijft alleen achter. Dan kan nina wat beginnen met die rivaal van ludo. En misschien is straks laura wel zwanger van opa henk

Nono
7 mei 2020 13:00
Antwoord op  joke

Daan en Nina horen bijelkaar

Moud
7 mei 2020 16:50
Antwoord op  joke

@Joke ?. Maar ik / we willen geen onrealistische verhaallijnen meer.

Maar toch leuk bedacht. Dat wel!!

Edd
7 mei 2020 23:01
Antwoord op  joke

Hahaha goed idee Joke! Lucas die doordraait van jaloezie, omdat hij stiekem altijd verliefd geweest is op Daan en daarom Bing een lesje wil leren. Maar dat loopt uit de hand en Bing komt te overlijden. Nina vindt troost bij Richard, die er eigenlijk alleen maar op uit is om Prinses uit de weg te ruimen. Zij wordt vermoord en Lucas krijgt de voogdij over Nola en Manu. En dat Laura door ivf de oudste zwangere vrouw ter wereld wordt… of gaan we nu een beetje te ver? 😛

Kimberley
7 mei 2020 18:29

Van mij mag die kwal van een Daan opdonderen, alleen maar problemen veroorzaakt sinds die in de serie zit, eerst dat gedoe met Zoe, toen dat hij Rik kapot wilde maken en die affaire met Nina, ik heb het gehad met die gast, Nina hoort bij Bing.

Tessa
7 mei 2020 19:57
Antwoord op  Kimberley

@kimberley is een soop lol ? Daan krijgt een rol om te spelen. Zijn rol is waarschijnlijk problemen veroorzaken maar dat maakt de soop spannend.

Kimberley
9 mei 2020 09:54
Antwoord op  Tessa

@Tessa dat weet ik ook wel dat het een soap is maar irriteer me wel aan die rol

GTST-detective
8 mei 2020 14:40

Ik zou het leuk vinden als Henk in de Koning zou gaan werken. De Koning heeft weer een grote oude brombeer nodig

flo
9 mei 2020 11:02

Erg voorspelbaar allemaal Ludo komt achter de geheime agenda van Valentijn en Daan gaat uit gtst denk ik??

Vlinder
11 mei 2020 14:24

Ik denk toch dat Nina en Bing na de gebeurtenis van de kinderen helaas toch weer samen komen en dat Daan Meerdijk gaat verlaten en zijn droombaan gaat oppakken. Ik hoop het natuurlijk niet maar het ziet er wel na uit

Lot
11 mei 2020 20:05
Antwoord op  Vlinder

Ben ik ook bang voor. Nina en Daan zijn juist zo leuk samen, passen veel beter bij elkaar!

Nisa
11 mei 2020 23:04
Antwoord op  Vlinder

Daan mag er niet uit! Ik hoop zo dat Nina en Daan bij elkaar blijven. Ik vind die Bing maar niks…

Moud
12 mei 2020 13:56
Antwoord op  Nisa

@Nisa, nou Nina is anders ook niet echt lekker bezig.

Beiden lijken meer op 2 bekvechtende tieners.

Moud
12 mei 2020 13:57
Antwoord op  Moud

Voor de duidelijkheid, met 2 bekvechtende tieners bedoel ik dus Nina en Bing.

Daan
13 mei 2020 14:42

In de aflevering van 20 mei geeft Nina aan veel aan bing te willen geven als ze de kinderen maar mag blijven zien ( het appartement etc.) En dan krijgt Daan 21 mei een nieuwe baan aangeboden in Maastricht. Wie weet gaat Nina wel met hem mee. En gaat ze vanuit Maastricht co ouderschap doen met Bing. Marly zit ook al lang in de serie, wie weet stopt ze er nu wel mee.