SPOILERS 18 T/M 21 OKTOBER

by GTSTCourant

Maandag 18 oktober

Ludo is geïrriteerd als Dorien een mediacampagne start om Leon te vinden. Daan zet zijn zoektocht naar Billy stiekem voort. Saskia krijgt een privéles boksen van Roman.

Dinsdag 19 oktober

Daan heeft bruikbare informatie in handen over Leon en bedenkt een plan. Ludo probeert hem ervan af te houden. Roman en Saskia groeien naar elkaar toe, maar Shanti denkt dat Saskia beter afstand kan houden.

Woensdag 20 oktober

Henk organiseert een bingoavond. Daan wil dat Shanti hem helpt om Billy te vinden, maar Ludo zet hem onder druk. Demi heeft niet in de gaten dat Marwan gevoelens heeft voor haar zus Merel.

Donderdag 21 oktober

Shanti staat voor een dilemma: ze wil Daan graag helpen, al weet ze niet of het zo slim is om contact met Billy te zoeken. Na Ludo’s chantagepoging keert Daan nu de rollen om. Hij stelt harde eisen aan Ludo.


Lees ook:

8 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Linda
6 oktober 2021 20:14

Die Marwan is wel een echt lekker ding hoor!
Heb ze wel minder gezien..haha.

Cees
12 oktober 2021 11:04

Wat fijn dat we al zo lang geen drama queen Nina zien en horen …

Vlinder
12 oktober 2021 16:38

Die scène van Merel en Marwan zag zo ongeloofwaardig uit hahaha.

Melissa
13 oktober 2021 19:29

Linda en Anton zakken steeds meer weg met het sexuele probleem van Anton, Linda wordt te wanhopig en is teveel met zichzelf bezig en dan gaat ze maar experimenteren met een sex speeltje, hoe zielig wordt dit nog?

Joemie
15 oktober 2021 08:40
Antwoord op  Melissa

Mijn gedachte. Impotent is een, maar dan kan je nog wel lief voor elkaar zijn. Ze lijken nu meet twee vreemden. Net als toen Shania bij Anton woonde .

Melissa
15 oktober 2021 13:00
Antwoord op  Joemie

Ze hoeven ook niet meteen met elkaar het bed in te duiken maar Anton wil meteen helemaal niks meer met Linda en dat gaat wel een beetje ver vind ik, maar ik denk dat het wel weer gaat komen bij hem hoor

sien
16 oktober 2021 13:14
Antwoord op  Melissa

Linda zorgt gewoon voor een goed solo-sexleven, dat is juist heel gezond! Anton zijn ego doet gewoon kinderachtig.

Melissa
16 oktober 2021 16:34
Antwoord op  sien

Daar heb u gelijk in inderdaad maar Anton wijst ook meteen andere manieren van intimiteit af en dat ook niet goed, dat bedoelde ik eigenlijk ermee te willen zeggen, nu lijken ze broer en zus hoe ze nu leven in de soap het lijkt niet echt meer op een relatie