Spoilers 18 t/m 22 december 2017

MA 18/12
Aysen en Mayke zijn er getuige van hoe Zoë zich weer in de nesten werkt. Loes doet Nina een belofte, maar ze wordt tegengewerkt door Bing. Ludo en Janine hebben een discussie over wat het beste is voor Kimberly.

DI 19/12
Zoë krijgt de consequenties van haar daden voor haar kiezen. Ze vraagt Laura om hulp. Loes maakt indruk met een pitch. Amir krijgt hulp van zijn vrienden als hij zijn woonruimte wil inrichten met betaalbaar meubilair.

WO 20/12
Loes is onder de indruk van de doortastende manier waarop Bing te werk kan gaan. Als Kimberly over haar eigen situatie leest, wordt ze overmand door emoties. Laura moet op gesprek bij haar hoogste baas.

DO 21/12
Sjors kan zich niet neerleggen bij een besluit van Rikki. Ze start een verrassingsactie. Sjoerd merkt hoe moeilijk Bram het vindt als er grote veranderingen in zijn leven zijn. Abel krijgt ongevraagd vaderschapsadvies.

VR 22/12
Aysen draagt een nieuwe bewoner voor Toko voor. Laura heeft het moeilijk. Sjoerd reageert zijn verdriet en frustratie af op degene die hem het meest lief is. Als Sjors in de ochtend haar ogen opent, wordt ze enorm verrast.



16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dennis
5 december 2017 16:20

Rikki vertrekt dus ook

elise
6 december 2017 19:56
Antwoord op  Dennis

nee Sil ( Laura zoon ) in nieuwe tijden is dood

John
8 december 2017 14:42
Antwoord op  elise

Hij is helemaal niet dood. Hij staat gewoon op de cast foto voor nieuwe tijden.

juran koster
5 december 2017 17:02

hoi nieuwe bewoner juran koster
mee spleet van haar kimberly sander van jou
raar doen

Zebje
5 december 2017 17:35

Wordt Laura ontslagen door de holding van de Rozenboom? Nola is nog steeds eigenaar maar onzichtbare holding heeft t voor het zeggen. Zijn ze opgestookt door Jan Meas de Sugar daddy van Zoë ? Ik hoop dat Rikki eindelijk vertrekt met Abel.

Martin
10 december 2017 08:10
Antwoord op  Zebje

Ik denk dat ze te horen krijgt over de situatie van Sil..

Poppetje
13 december 2017 13:41
Antwoord op  Zebje

Ja we zijn Rikki-moe wat een trut altijd de strijd om Bram en Teddy met Sjoerd aangaan, en ze gaan uit gtst en in 010 wonen gelukkig

aysenbanger
14 december 2017 09:42
Antwoord op  Poppetje

ze is hier niet gewenst in 010

tweak
15 december 2017 00:47
Antwoord op  Poppetje

Dat zal best maar ze proberen zoveel mogelijk situaties uit het dagelijks leven na te bootsen… het is niet allemaal koetjes en kalfjes en leuk leuk… dit is de echte realiteit! Kijk naar de verhaallijn van Zoë ook zoiets 😉

Dominique
5 december 2017 19:20

neeee je gaat me toch niet vertellen dat gtst nu eindelijk sjors en rik gaan samen brengen, nu sjors door een ander wordt gespeeld?

Mjo
6 december 2017 11:33
Antwoord op  Dominique

@Dominique dat was ook gebeurd als de rol van Sjors nog door Inge Schrama gespeeld werd. Is nou eenmaal de verhaallijn.

Dominique
6 december 2017 13:16
Antwoord op  Mjo

dat begrijp ik, maar ik vind het jammer dat ze nu eindelijk richting die verhaallijn lijken te gaan, terwijl sjors nu door iemand anders wordt gespeeld. was juist de comfortabele chemie tussen ferry en ingmar waardoor ik rik en sjors graag samen wilde zien.

Liz
7 december 2017 08:36

Gaat kimberly dood?!??

Nick
12 december 2017 10:45

Er valt iets op aan de uitzending van gisteren kijk goed hoe Ludo en Janine zich gedragen niet meer aanraken en raar elkaar aankijken.

Richard40
14 december 2017 10:23

VR 22/12: Aysen draagt een nieuwe bewoner voor Toko voor.

Zal er alweer een nieuwe gast in GTST gaan komen dan?

VR 22/12: Als Sjors in de ochtend haar ogen opent, wordt ze enorm verrast.

Komt Martine weer terug?

Debsie
14 december 2017 16:21
Antwoord op  Richard40

Of misschien Tiffy uit Nieuwe Tijden?
Die op zoek wilt naar vader?