Spoilers 18 t/m 22 juni 2018

MA 18/6
Q denkt dat hij de ridder op het witte paard is, maar het eerste wat hij doet is liegen. Loes moet haar plannen bijsturen als Lana haar begint door te krijgen. Aysen weet Sjors op te stoken tegen Bing.

DI 19/6
Na een lief gebaar van Janine beseft Ludo dat ze hun ruzie moeten bijleggen. Aysen wordt opgehaald; ze moet op het politiebureau vragen beantwoorden. Zoë en Rik maken zich zorgen over de verdwijning van Lana.

WO 20/6
Sjors wil een beloning uitloven aan de gouden tipgever. Laura wil dat Sjors niet zo hard van stapel loopt, maar dat wordt niet gewaardeerd. Q zet zijn charme weer eens op het verkeerde moment in.

DO 21/6
Aysen krijgt bericht dat ze haar illegale “bestelling” kan komen ophalen. Ze heeft niet door dat ze hierbij in de gaten wordt gehouden. Dat Nina zich beroert voelt, lijkt goed nieuws te zijn voor haar en Bing.

VR 22/6
Loes doet een liefdesverklaring. Aysen dringt het appartement van Bing en Nina binnen. In De Rozenboom staan twee bekende dj’s te kibbelen. Als Amir iets over Nina ontdekt, vraagt ze of hij dat wil verzwijgen.



25 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Mjo
5 juni 2018 11:45

Lana ontvoerd door Loes?? (spoiler 19/6 en 20/6)

Heykenny
5 juni 2018 15:07
Antwoord op  Mjo

Dat is de eingste wat ik me kan bendenken

PFZ
9 juni 2018 16:27
Antwoord op  Heykenny

Ze lokt haar naar het bos, heeft haar door want ze wilt dat lana zich ophangt… Ze ontdekt een spuit (verdoving) en begint te rennen. Dan schrikt Lana, ze ziet een touw hangen. Die dus bedoelt is voor haar, Loes heeft de brief al uitgetypt…… (afscheidsbrief met daarin bekentenis dat zij Jan vermoord heeft en nu zelf een einde eraan maakt)

Maar of dit nu echt gebeurt??? Q weet haar telefoon op te sporen….

Gerard
17 juni 2018 16:33
Antwoord op  PFZ

Nee denk dat de strop voor Lana is! Loes slaat op de vlucht naar Hongkong hoop niet dat Nina eruit gaat of dood gaat door het vergif van Loes

jacco
6 juni 2018 19:21
Antwoord op  Mjo

of door aysen

Kenny Lilipaly
7 juni 2018 00:26
Antwoord op  jacco

Als je dat denkt heb je GTST niet goed gekeken

jacco
7 juni 2018 00:33
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Waarom zal loes dat doen dat zal juist dom zijn toch aysen draait steeds meer door

Anoniem
5 juni 2018 15:12

Twee bekende dj’s staan te kibbelen?? Dat moeten Coen en Sander zijn die een gastrol spelen!

Moud
6 juni 2018 11:11
Antwoord op  Anoniem

Klopt, er staat inmiddels een artikel over deze DJ’s op deze site. Beiden zijn te zien in de aflevering van 22 juni a.s.

esmee
5 juni 2018 15:42

nina zwanger?

Iris
5 juni 2018 20:17

Ludo en Janine komen gelukkig weer samen.

Dennis
6 juni 2018 08:02

Coen en Sander maken deze week inderdaad hun gast optreden.

Ik verwacht dat Loes pas in het volgende seizoen wordt opgepakt voor haar daden. Eerst gaat ze nog even de bruiloft van Sjoerd en Aysen verpesten. Het zou nu te makkelijk zijn om dit nog voor de cliff uit te laten komen.

Ik ben het personage en de actrice wel inmiddels zat aan het worden.

Bram
6 juni 2018 14:30

Loes is gewoon een nichtje

Konijn
6 juni 2018 19:27

Loes is een topper! Iedereen wilt Martine altijd terug, nu is er weer een slechterik die het geweldig doet, is het weer niet goed. Volgens mij ben ik de enige die dat vind. Dat het langdradig is en veel te lang duurt is een feit.

riezz
7 juni 2018 13:59
Antwoord op  Konijn

Ik vind Loes een topactrice, wat een ongelooflijke psychopaat zet ze neer met alle zenuwtrekjes die erbij horen.
Van mij mag ze blijven en Meerdijk eens flink door elkaar schudden haha.
Maar het moordverhaal mag inderdaad nu wel over zijn wat een gelul al maanden lang over een personage dat helemaal niets heeft toegevoegd aan de serie en maar heel kort in beeld was eigenlijk , maar ja we zullen het ermee moeten doen.

Tim
7 juni 2018 18:03
Antwoord op  Konijn

Loes is geweldig. Eindelijk weer een bad guy zoals Martine was.

Angela
9 juni 2018 07:41
Antwoord op  Konijn

Nee hoor ik ben het met je eens. Ze speelt het goed

Cheri
7 juni 2018 18:44

Ik erger me echt kapot aan die verkouwe holle snotstem van Tim Immers. Maar voor de rest is het wel leuk ik ben echt benieuwd naar de cliff.

ido
8 juni 2018 00:39

heel lang drrrrrrrrrraaaaaaaaadddddddig Pffffffffffffffffffffffffffffff

Gerard
17 juni 2018 16:37
Antwoord op  ido

Dat is altijd in gtst er lopen ook meer verhaallijnen door elkaar heen Loes wil ook Nina uit de weg ruimen en Bing door het vergif.Ze kan Bing nooit krijgen.

Kenny Lilipaly
8 juni 2018 06:49

Na 15 juni op videoland: denk ik dat loes lana iets aan gaat doen

leon
9 juni 2018 20:34
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Goh echt.. wow echt opgelet hoor Kenny

Zebje
10 juni 2018 18:11

Ik heb t gevoel dat Lana uiteindelijk vroege dood in gaat. Is zowat t hele gezin behalve Sjors uitgeroeid . Gaar vader Danny door Aysen vermoord en Lana door Loes.

Gerard
17 juni 2018 12:57

Spannend allemaal ben benieuwd wie Loes gaat ontmaskeren

Gerard
20 juni 2018 08:34

Waar is Alex gebleven hij zat toch bovenop de zaak Jan Maes??
En een Amber Alert voor Lana en Q???