Spoilers 18 t/m 22 maart 2019

MA 18/3
Rob heeft Linda door als zij op slinkse wijze alleen met hem wil zijn. Anton en Shanti dagen elkaar uit om een leuke avond te hebben. Janine raakt in de war van de waanbeelden in haar hoofd. Ludo spreekt Anton aan op zijn gedrag.

DI 19/3
Daan moet een van zijn grote angsten onder ogen komen. Als Aysen denkt een leuke verrassing voor Daan te hebben, wordt ze zelf verrast. Laura krijgt een telefoontje uit Canada en moet met schokkend nieuws naar Rik.

WO 20/3
Nina is het totaal niet eens met een besluit van Sjors. Lana probeert JoJo ervan te overtuigen dat zij een goed plan heeft om aan geld te komen. Lucas en Flo zoeken verder naar een wensmoeder. Flo heeft zijn vragenlijst goed voorbereid.

DO 21/3
Laura heeft een gigantisch geheim en dat drukt op haar geweten. JoJo raakt in paniek als ze haar bankrekening checkt. Lana is er klaar mee dat haar moeder haar constant in de gaten houdt. Daan bedenkt een oplossing voor Louise.

VR 22/3
Shanti doorziet het als Anton smoes op smoes stapelt. Ze weet hem te shockeren. Linda heeft een nieuwe reden om bij Rob op de stoep te staan. Lucas roept de hulp in van Nina, omdat hij en Flo maar niet op รฉรฉn lijn kunnen komen.



11 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
dre
8 maart 2019 16:03

De serie bloed weer een beetje dood heb al heel lang niet meer gekeken. Als het zo door kabbelt kunnen ze er beter mee ophouden het wordt steeds meer spangas/ Brugklas dan een volwassen goede soapserie.

Celine Le Blanc
8 maart 2019 17:18
Antwoord op  dre

Je kent vast dat leuke liedje van Doe Maar niet hรจ!?

L.
8 maart 2019 21:14
Antwoord op  Celine Le Blanc

Beste Celine, een mening kan soms afwijken van die van jou. Ik heb het gevoel dat jij dat heel lastig vindt, als ik kijk naar jouw reacties op afwijkende meningen. Probeer het eens van een andere kant te zien ๐Ÿ™‚ Een andere mening, dat is toch juist interessant? Zoveel mensen en zoveel meningen ๐Ÿ™‚ Ook vaste gtst-kijkers hebben wel eens de mening dat het even niets is, dat wil niet zeggen dat ze stoppen met kijken, maar dat ze gewoon uiten dat het even tegenvalt en daar herkenning in zoeken bij andere kijkers, niks mis mee toch? ๐Ÿ™‚

Edd
9 maart 2019 00:41
Antwoord op  L.

Klopt. Ik heb ook momenten dat ik 1 ร  2x per week kijk, maar soms ook trouw elke dag. Vaak zijn oktober-november/maart-april vrij zwak, heb ik gemerkt. Dan lees ik hier enkel de spoilers, ik zeik wat over de verhaallijnen, lees wat meningen van anderen en na die tijd kijk ik weer eens en blijf ik weer hangen ๐Ÿ˜›

Edd
8 maart 2019 16:04

Neee, laten ze Maria nu ook al overlijden? Ik vond haar altijd super irritant, maar wel leuk xD Komt het geheim van Daan toch eerder uit, Laura kan vast haar mond weer niet houden ๐Ÿ˜›

A.G.
15 maart 2019 14:43
Antwoord op  Edd

Of Rick komt erachter via het testament van zijn moeder Maria dat hij de ervenis moet delen met Daan en dat Rick dan te weten komt dat Daan zijn halfbroer is.

Joemue
8 maart 2019 21:46

Ik vraag me af wanneer die baby van Daan eindelijk naar Lucas en flo gaat.
3 kleine baby’s gaat echt niet gebeuren. En Daan word niet gelukkig van alle verantwoordelijkheid voor z’n dochter en Lucas en flo blijven maar zoeken.. en Lucas is al dol op dat meisje..

Rtd
8 maart 2019 22:50

Daan zal zn kindje aan lucas en flo geven.. kunnen zij het opvoeden en is hij er toch bij..

Vlinder
9 maart 2019 13:51

Idd ik denk dat het kindje van Daan uiteindelijk naar Lucas en Flo gaan.

Konijn
11 maart 2019 12:42

Janine en Ludo gaan weer uit elkaar, let maar op! Rob en Janine…

Denkeffena
25 maart 2019 21:27

Ik denk dat chanti dochter is van Billy palma?

ยฉ GTSTCourant 2020
Vragen? info@gtstcourant.com