Spoilers 19 t/m 22 oktober

Maandag 19 oktober

Nina schrikt als Bing zijn mond voorbij praat. Bing zet zijn vraagtekens bij de liefde tussen Nina en Daan. Judith heeft woningnood en hoopt bij Linda terecht te kunnen. Amelie voelt zich schuldig, terwijl Janine een grote actie op touw zet.

Dinsdag 20 oktober (cliffhanger seizoen 30)

Rik verrast Shanti met een spectaculair huwelijksaanzoek. Ilyas doet tegenover zijn vader alsof Jojo een vreemde is. Henk brengt Laura in gevaar. De spanningen tussen Nina, Bing en Daan komen tot uitbarsting.

Woensdag 21 oktober

Heel Meerdijk is in shock door wat er tijdens het huwelijksaanzoek is gebeurd. Daan probeert te redden wat er te redden valt. Richard probeert via Leon l’Absence te kopen. Janine chanteert Amelie om zo van Richard af te komen.

Donderdag 22 oktober

Janine en Amelie slaan de handen ineen om hun meesterplan in werking te stellen. Daan krijgt een groot verlies te verwerken en JoJo heeft de steun van Ilyas hard nodig. Judith loopt eindelijk tegen de lamp met haar leugens.



15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
rene
8 oktober 2020 11:09

Ik hoop dat die Judith echt heel snel weg gaat, dat mens kan niet acteren en de rol is werkelijk te stom voor woorden , wie verzint er zo een verhaallijn (nou ja is geen verhaallijn maar hele slechte beeldvulling).
De rest met Richard en janine etc vind ik wel weer helemaal geweldig om te volgen.

Mark
8 oktober 2020 12:21
Antwoord op  rene

Vind Lydia wel een fijne, originele rol eigenlijk. Beetje een psycho, aanhankelijke vriendin.

rene
8 oktober 2020 13:55
Antwoord op  Mark

maar het wordt zo verschrikkelijk ongeloofwaardig gespeeld en dat Linda als doktersassistente er zich zo mee bemoeid slaat toch nergens op?.
Maar ja misschien knalt die Judith wel helemaal door en gijzelt ze Linda wel straks of zo , we gaan het allemaal afwachten.

rene
8 oktober 2020 15:48
Antwoord op  rene

Nou , de nieuwe spoiler over Judith zegt dus dat ik goed zit, ze draait dus helemaal door (wel een beetje een herhaling van dat meisje met dat skiongeluk (weet even niet meer hoe ze heet) en de achterlijke die Tim moest hebben en dan nog die vent die Janine gijzelde …….. Meerdijk wordt steeds gevaarlijker om in te wonen hahahaha

r keijzers
9 oktober 2020 00:15
Antwoord op  rene

ook nieuwe mensen verdienen een kans

San
13 oktober 2020 11:54
Antwoord op  rene

Dit is toch die vrouw die toen een rol speelde als gekkie die op Rob ( de therapeut van Janine) verliefd was en dacht dat ze met hem ging trouwen. Volgens mij hield zij toen Ludo en Billy gevangen. Dus of ze nu dan teruggekomen voor een of ander iets groter, of dat ze nu gewoon een andere rol speelt is de vraag. Denk ik. Buiten dit alles; ik vind haar ook stom;-)

Alieda
14 oktober 2020 22:26
Antwoord op  San

Dat was een andere vrouw, die rol werd gespeeld door Barbara Pauwels. Christine van Stralen en Barbara Pauwels hebben overigens wel samen in Celblok H gespeeld. Christine speelde gedetineerde Lies en Barbara speelde gevangenisdirectrice Agnes Brinkhorst.

San
15 oktober 2020 23:58
Antwoord op  Alieda

Ok. Dank je. Heb even twee seizoenen terug gekeken, en heb mij idd vergist. Hoef ik mij dat ook niet meer steeds af te vragen.

Zebje
8 oktober 2020 16:00

Dat was Romy die Amir wilde hebben/

rene
9 oktober 2020 11:19
Antwoord op  Zebje

ojá , thanx was ik even vergeten hahaha

Dee
9 oktober 2020 06:51

Ja acteren kan ze niet,heel ongeloofwaardig.

Flappie
13 oktober 2020 18:53

Ik denk dat er in het dagelijks leven genoeg mensen rondlopen met een dergelijke psychische problematiek. Mensen die heel ver gaan om maar aandacht te krijgen. In zoverre vind ik het dus niet ongeloofwaardig. Echter irriteer ik me wel aan de acteerprestaties van de actrice, ik kende haar al van celblok H en ze zet beide rollen ook precies hetzelfde neer. Heel houterig. Maar goed.. het is wat het is. Ik denk dat ze voor deze rol beter Barbara Pouwels hadden kunnen vragen. Die acteert voortreffelijk.

Vlinder
14 oktober 2020 12:16
Antwoord op  Flappie

En in Dunya en Desi speelde zij ook als de moeder van Desi haha

Vlinder
14 oktober 2020 13:36

Ik voel een Romance aankomen tussen Laura en Henk hahaha.

Moo
20 oktober 2020 12:45

Zwaaar irritant weet nina en bing