Spoilers 19 t/m 23 november 2018

Maandag 19 november
Bing en Nina vrezen voor het leven van de kleine baby en beginnen te twijfelen over de naam. Amir worstelt in het geheim met zijn vadergevoelens. Aysen wordt verrast door een bekentenis van Zoë.

Dinsdag 20 november
Rover moet van Linda op zoek naar een baan. Kimberly krijgt hulp van Marieke om Rover te veroveren. Lucas ontloopt zijn nieuwe neefje. Maar waarom eigenlijk? Marieke ontdekt iets wat grote gevolgen heeft.

Woensdag 21 november
Sjors wil samenwonen met Amir, maar Amir probeert haar op andere gedachten te brengen. Marieke beseft dat ze een hele grote fout heeft gemaakt. Mark heeft een onverwachte ontmoeting in de supermarkt.

Donderdag 22 november
Maria keert terug naar Meerdijk om haar zoon Rik op te zoeken, maar ze krijgt direct een pijnlijke verrassing als ze oog in oog staat met een oude bekende. Ludo en Aysen smeden een slim plan tegen Billy de Palma.

Vrijdag 23 november
Nina mag uit het ziekenhuis vertrekken, maar weigert. Daan wil tot Riks verbijstering met Zoë in de Rozenboom gaan wonen. Maria ontdekt dat haar geheim nog veel ingewikkelder is dan ze al dacht.



23 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kenny
6 november 2018 17:35

Ja hoor wat we al dachten kimberly wild rover terug op dinsdag 20 november

Sandra
7 november 2018 10:00

Laat me raden Rick heeft een broer..?

Edd
7 november 2018 20:52
Antwoord op  Sandra

Dacht ik ook al en dan blijkt straks dat Daan zijn neefje is

Poepoetje
8 november 2018 15:25
Antwoord op  Sandra

Of Eduard blijkt de biologische vader van Rik te zijn.

Peet
9 november 2018 08:56
Antwoord op  Poepoetje

Scheelt wel.. wordt de revalidatie van Rik misschien toch nog door opa stern bekostigd

Miem
9 november 2018 19:52
Antwoord op  Poepoetje

Dit is niet zo (:

Maaike
13 november 2018 11:51
Antwoord op  Miem

Hoe kom je aan deze informatie? 🙂 Alles wijst er nu op dat Eduard de biologische vader van Rik is.

Maaike
16 november 2018 12:42
Antwoord op  Maaike

Ik trek mijn commentaar in haha. Daan is de zoon van Maria. (En Eduard?)

muisje
7 november 2018 10:09

Maria heeft een verleden met de opa van Daan. zag je een tijdje terug in een teaser.

PFZ
15 november 2018 23:16
Antwoord op  muisje

Waar zag je dat??

Liene
8 november 2018 18:19

Dat wordt weer spannend & leuk?

Zebje
9 november 2018 00:03

Dacht ik ook al. Dat dode Bert de Jong misschien Riks vader niet was. Misschien ook niet van Danny, maar dat doet er niet toe. Dus is is Rik misschien een half oom van Daan.

Samantha
9 november 2018 10:41
Antwoord op  Zebje

Half oom? Als opa stern de vader van Rick is bestaat er niet zoiets als half oom?

Zebje
9 november 2018 21:40
Antwoord op  Samantha

wel. Want dan zou Rik de halfbroer van Daans vader [ de zoon van Eduard is de vader van Daan die niet in beeld is ] zijn. Als Maria ooit zwanger van Eduard is geworden dus,

yvonne
16 november 2018 08:20
Antwoord op  Zebje

zijn broers

Chenilla
16 november 2018 19:21
Antwoord op  Zebje

Ik denk dat het Rik zijn broer is.

GTST-je
13 november 2018 21:20

Het gaat echt niet goed met Marieke, ze pakt gewoon de baby uit de couveuse. Als dat maar goed gaat?

nicky
14 november 2018 18:12
Antwoord op  GTST-je

nee klopt dat het niet goed gaat met marieke , Janine gaat na een moeilijk besluit de euthanasie voor marieke in werking stellen

Flapperdeflap
15 november 2018 11:50

Eduard en Maria hebben een affaire gehad waaruit een kind (Daan) is ontstaan. De zoon en schoondochter van Eduard konden geen kinderen krijgen en dus hebben zij de baby geadopteerd.

PFZ
15 november 2018 23:14
Antwoord op  Flapperdeflap

Jaaaaaa… zoiets zat k ook al te denken.. spannend

Miem