Spoilers 2 t/m 5 november

Maandag 2 november

Steef en Merel proberen Laura en Henk te koppelen. Daan voelt zich een loser en reageert zich af op zijn omgeving. Rik en Shanti krijgen ruzie over Billy. Ziet Richard dat hij genept wordt?

Dinsdag 3 november

Henks date met Laura wordt ongemakkelijk. Bing probeert uit alle macht positief te blijven. Amir vindt dat Judith weg moet uit huize Bouwhuis. Saskia hoopt dat ze kan voldoen aan de verwachtingen van Shanti. Daan veroorzaakt nog meer ellende.

Woensdag 4 november

Daan praat zijn gedrag goed, maar Tiffy prikt daar doorheen. Amir voelt de noodzaak om vluchtelingen te helpen. Judith probeert een wit voetje te halen bij Anton. Richards gedrag komt hem duur te staan.

Donderdag 5 november

JoJo weet niet wat ze meemaakt als ze de verrassing voor haar deur ontdekt. Bing, Nina en de kinderen hebben nog grote moeite om de situatie na zijn ziekenhuisopname te accepteren. Hun vrienden bedenken een actie.



38 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Sonja
22 oktober 2020 11:22

Waar is het kindje wat Daan al had? Heel verwarrend allemaal

Moud
22 oktober 2020 12:28
Antwoord op  Sonja

Louise werd gisteren nog genoemd in de aflevering. Ze was bij Shanti, net als de kinderen van Nina en Bing.

Nisa
22 oktober 2020 11:50

Louise heet ze. Die is er nog wel, maar meer op de achtergrond.
Arme Daan had hem echt dit gegund en toch blijf ik hopen dat ze uiteindelijk weer bij elkaar komen. Mis die 2 samen zo erg. Daan is zo lief voor Nina.

Miranda
22 oktober 2020 14:23
Antwoord op  Nisa

Vond ik ook, Daan is leuker bij Nina

Nisa
22 oktober 2020 19:12
Antwoord op  Miranda

Jaas die 2 passen zo goed bij elkaar. Vond het zo erg om die rode ogen van Daan te zien. Hopelijk komen ze weer samen

M Besteman
22 oktober 2020 12:31

Kindje van Lucas en Tiffy zie je ook niet . Komt door corona !

Vlinder
22 oktober 2020 17:26

Tiffy en Daan word dat wat denk jullie?

Diana
22 oktober 2020 17:30
Antwoord op  Vlinder

Denk het… er kwam toch nog een verhaallijn tussen Tiffy en Lucas. Dat er een andere man in leven van Tiffy kwam?

R N
22 oktober 2020 18:47
Antwoord op  Diana

Daan vast

Nisa
22 oktober 2020 19:14
Antwoord op  Vlinder

Nee hopelijk niet. Ik vind Tiffy echt een zeurpiet en totaal niet bij Daan passen. Daan hoort bij Nina!

Remco
23 oktober 2020 09:23

Ik vind het maar raar dat je niks hoort van Amy Kortenaer/Sanders nu Ludo verdwenen is. Het is toch haar vader.

Hahaha
23 oktober 2020 13:35
Antwoord op  Remco

Goed punt. Ik denk alleen niet dat ze snel hiervoor terugkomt, maar ze zou op z’n minst een keer genoemd kunnen worden.

Ggmm
23 oktober 2020 15:45
Antwoord op  Remco

Mee eens breng Amy

Dorian te Winkel
24 oktober 2020 14:33
Antwoord op  Remco

ik zou het erg leuk vinden als zij terug komt!

Xxx
23 oktober 2020 11:07

Heel erg de beenamputatie van Bing gaat hij dan uit GTST?

Nisa
23 oktober 2020 11:59
Antwoord op  Xxx

Was dat maar waar dat ie eruit ging dan kan Nina weer samen zijn met Daan.
Ik denk dat sommige wel gelijk hebben qua Tiffy en Daan. In de spoilers lees je ook alleen maar Tiffy en Daan en aangezien ze hebben gezegd dat er een derde persoon tussen Lucan en Tiffy komt, waardoor Lucas zich bedreigd gaat voelen vermoed ik toch dat Daan die derde persoon is. We will see, het zal niet meer lang duren, want Lucas(ferry) is ooo ontslagen die zal wel binnenkort eruit gaan.

Moud
23 oktober 2020 17:48
Antwoord op  Nisa

Ferdy/Lucas heeft nog opnames tot eind november. Die zien we dus nog wel even in Gtst.

Maar het klopt dat er een derde persoon tussen Lucas en Tiffy komt. Waardoor er spanningen onstaan. Maar of dat Daan zal zijn?
Ik vind Daan en Tiffy ook niet echt bij elkaar passen. Te verschillend van karakter.

Moud
23 oktober 2020 17:49
Antwoord op  Moud

Ferdy=Ferry

Nisa
23 oktober 2020 19:43
Antwoord op  Moud

Dat wist ik niet van Ferry, nou dan zien we hem nog wel een poosje. Idd te verschillend van karakter ik hoop echt niet dat ze wat samen krijgen. Wordt ern saaie boel dan. Maar goed we wachten het en even kijken hoe Bing er aan toe is. Aam de spoiler te zien van donderdag 5 november mag Bing weer naar huis, kijken of die dan met of zonder been naar huis gaat…

britt
28 oktober 2020 11:44
Antwoord op  Moud

vind ik ook tiffy is lief en daan kan soms bot zijn

Vlinder
23 oktober 2020 21:27

Ik denk dat Bing zijn benen afgeschermd word als hij in een rolstoel zit want word wel erg moeilijk zo filmen of hij zit op zijn knieën hahaha op 1 been om het zo te laten zien dat hij 1 been kwijt is geraakt

Moud
23 oktober 2020 22:14
Antwoord op  Vlinder

Sorry @Vlinder, ik vind het niet om te lachen. Ik weet dat het een soap is, maar toch.!! Een vriend van mij is ook een onderbeen verloren door een ongeval, het is echt dramatisch en pijnlijk om zoiets te verwerken of te accepteren. Waarom spreek je eigenlijk over benen, Bing verliest z’n onderbeen. (ook erg genoeg) Ik denk dat je niet veel zult zien, van die amputatie, ook niet er na. In een rolstoel ja, maar denk niet dat verder veel in beeld zal zijn. Hoe je dat filmt, als ze naar buitenlandse soaps hebben gekeken of contact hebben gehad,… Lees meer »

Vlinder
23 oktober 2020 22:19
Antwoord op  Moud

Moud, natuurlijk is dit niet om te lachen. Het gaat om het idee hoe hun dit gaan filmen.

Oppul Regaj
26 oktober 2020 12:14
Antwoord op  Vlinder

Heb de aflevering al gezien en ziet er heel echt uit bij Bing. Volgens mij is het net zoiets als fotoshop maar dan met film. Zag eruit als een echte stomp.

Gtstfan
24 oktober 2020 21:16

Ben benieuwd wanneer Ludo weer terug komt. Zou het kunnen zijn dat Erik opnames gehad heeft voor wie is de mol 2021?

Linda
25 oktober 2020 16:29
Antwoord op  Gtstfan

@Gtstfan, ja ben daar ook wel zeer benieuwd naar want, je hoort ziet of leest hier totaal niets over terwijl we toch wel kunnen concluderen dat Erik de Vogel de serie (nog) niet verlaten heeft…

rene
26 oktober 2020 13:12
Antwoord op  Linda

Nee hij heeft de serie niet verlaten denk ik want Hassan Slaby zegt dat hij veel acteer tips kreeg van Carolien en van Erik en volgens mij was Ludo al overboord toet Hassan er in kwam.
Ik denk dat Erik al aan het draaien is hoor, maar ze houden het dit keer eens echt goed geheim.

rene
26 oktober 2020 16:52
Antwoord op  rene

toet = toen

Ids
27 oktober 2020 22:23
Antwoord op  Gtstfan

Dat kan maar zo, dat zou ik erg leuk vinden. En dat kan ook maar zo kloppen wat de widm editie 2021 is rond Julie augustus opgenomen en de opnamens van gtst begonnen in juni

Angelo
25 oktober 2020 22:21

Heeft iemand al lap sanse gezien ?

Joep
28 oktober 2020 13:14
Antwoord op  Angelo

Hahah heerlijk

Donya
27 oktober 2020 09:04

Wat leuk, ik voel dat die huishoudster en opa elkaar gaan vinden. Hij is ook een kop kleiner dan Laura dus dat oogt ook niet. Gtst is goed bezig

Iris
27 oktober 2020 13:24

Ik denk dat Ludo in november terugkomt, rond dezelfde periode als Billy.

Het is in ieder geval zeker dat hij terugkomt, want Erik de Vogel doet mee met Wie is de mol 🙂 Zojuist bekend gemaakt.

Moud
28 oktober 2020 17:34
Antwoord op  Iris

Waar staat dat dan of waar heb je dat dan gehoord?
Op de site van Wie is de Mol, staat alleen dat de lokatie en de startdatum van de uitzendingen (02.01.2021) bekend is.

Henk
28 oktober 2020 11:23

Waar is dit bekend gemaakt dan? Heb hier niets over gelezen?

Moud
28 oktober 2020 21:08
Antwoord op  Henk

@Henk is inderdaad niets over te vinden op internet. Op geen enkele site van gtst of met de zoekopties gtst of Ludo / Erik.

Zoals ik al eerder schreef, dat Ludo zou mee doen aan Wie is de Mol, kan best zo zijn, maar hier is ook niets over terug te vinden, ook niet op de site van Wie is de Mol.
Deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt, alleen de lokatie en de startdatum van de uitzendingen.

Dus @Iris vertel de bron van je informatie. 😁 Zijn wij ook blij. 😁

Vlinder
28 oktober 2020 18:07

Ludo is sowieso niet dood anders hadden we allang een afscheidfilmpje van Erik gezien. Hij komt sowieso gewoon levend terug 🙂

Moud
28 oktober 2020 21:10
Antwoord op  Vlinder

Ik hoop dat je gelijk hebt. Anders vertrekt Janine ook.