Spoilers 2 t/m 6 april 2018

Maandag 2 april
Bing komt erachter dat Loes een geheim over hem kent. Lucas verzint allerlei manieren om onder het huurcontract uit te kunnen komen. Farah en Amir proberen verloren tijd in te halen, maar het ligt nog erg gevoelig tussen hen. Stanley smoest als Laura iets van hem wil.

Dinsdag 3 april
Bing concludeert dat hij geen geschikte vader is. Linda wordt weggestuurd van haar werk als ze zich, na slecht nieuws, misdraagt. Farah begrijpt er niets van als Sjors haar weigert te helpen. Janine doet een poging om het conflict tussen Ludo en Bing op te lossen.

Woensdag 4 april
Wanneer Sam bij Anton op bezoek gaat, probeert hij haar te intimideren. Farah heeft iets op te biechten bij Amir. Q hoort wat er op Linda’s werk is gebeurd. Aysen krijgt thuis onverwacht bezoek en komt daardoor in een lastige situatie terecht.

Donderdag 5 april
Ludo krijgt een interessant overnamebod. Bing bemoeit zich ermee en vindt dat Ludo een hogere prijs voor zijn bedrijf moet vragen. Aysen vraagt zowel Zoë als Loes om geld om afperser Petra te kunnen afkopen. Lucas zet zijn lichaam in om iets aan de huurprijs van zijn droompand te doen.

Vrijdag 6 april
Laura en Stanley vechten een muzikale ruzie uit. Zoë valt terug in een oude gewoonte. Loes wordt gedwongen fraude te plegen. Ondanks de huurproblemen worden de kamers in het nieuwe woonpaleis toch verdeeld. Sjoerd vraagt Bing om een persoonlijke gunst.



17 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Yoshi
23 maart 2018 23:11

Pfff nog steeds die Jan Meas verhaallijn!!!

Gtst
4 april 2018 10:53
Antwoord op  Yoshi

De schrijvers van gtst hebben slecht werk geleverd. Vindt het steed saaier worden

Vlinder
24 maart 2018 10:03

Dus Anton heeft zijn scheidingspapieren ondertekend. Domme Lucas tekent hij de huurcontract, terwijl de huur onwijs hoog is en niet betaald kan worden, wat dom want nu zit hij hieraan vast.

Dennis
24 maart 2018 11:33

Ik verwacht dat we dit seizoen afscheid gaan nemen van Joep Sertons, Melissa Drost en Jette van der Meij.

Anton draait onschuldig de bak in en Laura gaat met Stanley naar New Orleans voor hun Jazz avontuur. Sjors Langeveld komt te overlijden en daarom komt Lana terug voor haar begrafenis. Zo heeft de productie gelijk Inge Schrama gedumpt.
Fans zijn natuurlijk niet achterlijk.

Mark en Marieke de Moor zullen hun lege plekken vullen.

Boody
24 maart 2018 15:28
Antwoord op  Dennis

Ik denk dat als lana terug komt het mysterie rond de dood van Jan Maas wordt opgelost

Mjo
25 maart 2018 11:29
Antwoord op  Boody

@Boody, Dat denk ik dus ook.

Mjo
25 maart 2018 11:28
Antwoord op  Dennis

Wat betreft Laura & Stanley zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Maar met het overige in je reactie ben ik het niet mee eens. Kort gezegd, ik geloof niet dat dit gebeuren gaat.

Dilalya
25 maart 2018 09:36

Het lijkt wel een heeeeeeeeeeeeeeeele lange saaie Baantjer aflevering te worden. Baantjer was leuk dit gaat saai worden. Bahhhh!

FAN
25 maart 2018 17:30

Let maar op dit seizoen gaan we afscheid nemen van Jette van der Meij.
Ik had zo gehoopt dat ze de 30 jaar zou volmaken en dan er uit zou stappen, of enkel nog als bijrol.

Nog steeds hoop ik natuurlijk van niet.

damian
25 maart 2018 20:54
Antwoord op  FAN

ja daar kan je wel eens gelijk in hebben maar ik denk dat ze niet dood gaat ik denk dat ze met stanley meegaat maar zoizo zien we haar nog een keer in nieuwe tijden .

Vlinder
26 maart 2018 11:44

Laura zie ik idd wel vertrekken uit meerdijk samen met haar Stanley, samen gelukkig worden en een zangcarrière.

Danielle
26 maart 2018 20:59

Pas geleden kwam er voorbij dat Robert waarschijnlijk terug komt.

Mjo
27 maart 2018 08:07
Antwoord op  Danielle

Robert is te zien in Nieuwe Tijden, niet in GTST. Ook Laura en Noud zullen te zien zijn in Nieuwe Tijden. Er is iets met Sil.

Damian
27 maart 2018 13:37

Ik vindt die sjoerd en loes redelijk vervelende personages

Bouktje