Spoilers 2 t/m 6 december 2019

Er zijn weer nieuwe spoilers! In week 49 wil Janine van Ludo weten wat hij nog voor haar voelt, moet Billy een beslissing nemen over Daan en schrikt Janine als ze iets ontdekt wat Eva verborgen hield. Lees snel meer…

Maandag 2 december
Shanti is er helemaal klaar mee als Nina haar goedgelovigheid misbruikt. Janine wil van Ludo weten wat hij nog voor haar voelt. Linda zint op een manier om Anton terug te pakken. Lana verbergt voor Sjors en Amir dat ze geheim contact heeft met Bobby.

Dinsdag 3 december
Puck kan Daan niet uit haar gedachten krijgen en heeft een idee om hem terug te krijgen. Daan is echter met hele andere zaakjes bezig. Amir hoort Lana uit over een inbraak in CS. Billy probeert Shanti in te laten stemmen met de verbouwingsplannen.

Woensdag 4 december
Shanti is bloednerveus voor haar afspraakje. Net als Rik op pad wil gaan naar zijn date, krijgt hij een verzoek dat hij niet kan weigeren. Billy moet een beslissing nemen over Daan, maar ze wil Shanti’s vertrouwen niet verliezen.

Donderdag 5 december
Valentijn wil Nina om hulp vragen. Bing vindt dat hij niet zo moet zagen. Daan reageert zijn frustratie af op Puck. Dat maakt nóg meer tussen de twee stuk. Eva en Janine hebben een goed gesprek. Lucas maakt Tiffy gek.

Vrijdag 6 december
Janine schrikt als ze iets ontdekt wat Eva verborgen hield. Amir is fanatiek als hij Lana instrueert om contact te zoeken met Bobby. Als Linda een hobby zoekt, leidt dat ertoe dat ze opeens met een degen in haar hand staat.



25 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kaasstengel
20 november 2019 20:59

Nina waar ben je in godsnaam mee bezig..

Kaasstengel
20 november 2019 21:02
Antwoord op  Kaasstengel

In de zin van dat ze wederom vind Bing kiest. Ik hoop echt dat die twee gaan scheiden.

Sam
21 november 2019 02:05
Antwoord op  Kaasstengel

Ik ben benieuwd of we hier ooit een bericht van jou gaan zien die eens een keer niet Daan gerelateerd is. We weten inmiddels wel wat je van hem en zijn affaire met Nina vind.

Zebje
20 november 2019 21:34

Oeh dat wordt spannend wat Billy met Daan wilt doen. In ieder geval mey m afrekenen. Dood of levend.

Kaasstengel
20 november 2019 21:42
Antwoord op  Zebje

Misschien komt Billy er vroeg of laat achter wat Daan voor Nina voelt en wordt zij er ook bij betrokken. Shanti weet van hun affaire.

Kimberley
22 november 2019 09:46
Antwoord op  Zebje

Ik hoop dood, irritante gast

Kaasstengel
22 november 2019 16:38
Antwoord op  Kimberley

Neem aan dat je het over Bing hebt? Die hadden ze inderdaad 10x terug al de serie uit moeten knallen.

Kaasstengel
22 november 2019 17:23
Antwoord op  Kaasstengel

Het enige negatieve wat ik over Daan te zeggen heb is dat ik het een beetje raar vind dat hij 9/10x hetzelfde witte shirt aanheeft.

Iris
21 november 2019 10:38

Wat zou Janine over Eva ontdekken? Ik denk dat Eva verliefd op Janine is…

Gtstfan1983
21 november 2019 12:41
Antwoord op  Iris

Dat vermoed ik ook

Suus
21 november 2019 21:56
Antwoord op  Iris

Ik denk dat Eva kaal is door de behandelingen en haar pruik af zet. En dat Janine daar van schrikt.

Rtd
21 november 2019 13:10

“Als Linda een hobby zoekt, leidt dat ertoe dat ze opeens met een degen in haar hand staat”

Een wat?

Kaasstengel
21 november 2019 15:42
Antwoord op  Rtd

Een degen is zo’n ding die ze bij schermen gebruiken.

Rtd
21 november 2019 20:08
Antwoord op  Kaasstengel

Ok. Thnx

Zal er een ongeluk mee gaan gebeuren, dat de kijkers zich afvragen wie het gedaan heeft.

Kaasstengel
21 november 2019 20:46
Antwoord op  Rtd

Dat zal wel meevallen denk ik. Een degen is niet zo gevaarlijk. Ik denk eerder dat het een hilarische scene oplevert.

Rtd
25 november 2019 20:36
Antwoord op  Kaasstengel

Baantjer seizoen 9, aflevering 13.. moord tijdens een potje schermen…. dus het kan wel.

Zou wel spannend zijn: wie heeft het dan gedaan?

Kaasstengel
21 november 2019 21:44

Ik denk dat ze de hoogtepunten van de verhaallijnen van Daan/Nina, Daan/Billy en Janine’s borstkanker tot januari gaan rekken ivm de winter cliffhanger als die er komt. Wat denken jullie?

gerit
21 november 2019 22:26

benieuwd waarneer cas Jansen terugkeert dit jaar nog of begin 2020

Kaasstengel
21 november 2019 22:33
Antwoord op  gerit

Ik ben benieuwd wat hij komt doen. Zal me niets verbazen als hij zich om Bobby gaat bekommeren.

Kimberley
22 november 2019 09:42

ik erger me dood aan die verhaallijn van Daan en Nina, irritante gast die van mij meteen de serie mag verlaten, jammer dat ze hem niet hebben ontslaan, als GTST denkt hiermee kijkers terug te halen dan hebben ze het mis, ik neig met stoppen als dit te lang gaat duren, Nina hoort bij Bing.

Kaasstengel
22 november 2019 14:46
Antwoord op  Kimberley

Alsof Bing zo’n fijne echtgenoot voor Nina is. XD

Ik heb de match tussen Nina en Bing nooit begrepen en ze zijn al zo ontzettend lang bij elkaar. Het is denk ik voor alle drie de personages goed als de scheidingspapieren getekend worden.

Suus
22 november 2019 12:51

Ik hoop dat Lana er achter komt dat Bobby met haar speelt en dat ze dan wraak neemt a la haar oma of Sjors met de kroonluchter bij Nick. Gewoon iets waarmee ze laat zien dat niemand met haar gevoelens moet spelen. En Shanti komt hopelijk achter de dubbele boekhouding die Billy voert. Dit is wel te verwachten. De schrijvers bouwen nu een moeder-dochter band op die steeds beter wordt, om daarna deze weer tot de grond toe af te breken. Misschien iets voor de cliffhanger? Waarschijnlijk Billy die in een gevaarlijk situatie belandt, waarna Shanti voor de keuze wordt… Lees meer »

Gerit
22 november 2019 17:37

De terugkeer van Robert is kort en krachtig 3 afleveringen maar

Stefania
22 november 2019 18:29

Denk billy er achter zit bij de otvoerigh

Kaasstengel
22 november 2019 22:55
Antwoord op  Stefania

Welke ontvoering?