SPOILERS 20 T/M 23 SEPTEMBER

by GTSTCourant

Maandag 20 september

Ludo en Janine schrikken wanneer ze in de krant lezen dat de auto van Leon is gevonden. Saskia is bang dat haar relatie met Julian te veel in een sleur terecht is gekomen. Terwijl Alex het steekwapen van Ilyas heeft gevonden, denkt Daan meer te weten over Leons einde.

Dinsdag 21 september

Shanti gaat op onderzoek uit naar de identiteit van haar vader. JoJo probeert vrede te vinden met het feit dat Ilyas niet meer weet wie ze is. Janine wil precies van Ludo weten welke duistere zaakjes in Leons boekje staan.

Woensdag 22 september

Shanti geeft de moed op haar vader ooit nog te vinden, maar Rik zet het onderzoek stilletjes voort. JoJo is geschokt als Ilyas haar zowaar lijkt te herkennen. Bing zet Julian aan het denken over zijn relatie met Saskia.

Donderdag 23 september

Daan kamt het kanaal waar Leons auto lag uit in de hoop aanwijzingen te vinden. Zal hij achter de waarheid komen? Henk wil indruk maken op Laura en voegt zich bij een klaverjasclubje. Marwan bekent dat hij het ware doelwit was.


Lees ook:

20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Edd
8 september 2021 11:33

Pff ik hoop echt niet dat Saskia een affaire krijgt met Roman. Kan er niet 1x een gelukkig huwelijk zijn binnen de serie?

miep
8 september 2021 14:33
Antwoord op  Edd

Vooral omdat we ook al weten watvoor iemand Roman is 😫

Vlinder
8 september 2021 15:26
Antwoord op  Edd

Linda zie ik ook wel vreemd gaan met Roman aangezien Anton een probleempje heeft van onderen hahaha

Joemie
11 september 2021 09:39
Antwoord op  Vlinder

Wat dachten jullie van beide? Hun het voor hun mannen verbergen en hij het voor hun twee..

Pinkeltje
12 september 2021 23:47
Antwoord op  Joemie

Trio na een jointje

Geiz
13 september 2021 09:45
Antwoord op  Vlinder

Haha Linda ging vroeger juist altijd voor de oudere mannen. Maar wie weet gaat het nu anders 🙂
Wel weer een ‘mankementen’ verhaallijn voor Linda en Anton. Eerst Linda in de overgang en nu dit, toch weer een zelfde soort verhaallijn. De sterkere, grotere verhaallijnen gaan wat dat betreft toch eerder naar Janine en Ludo. Wel jammer wat mij betreft.

Saskia
9 september 2021 09:23

Billy palma heeft Leon vermoord in gtst en van door gegaan met zweefvliegtuig

North
11 september 2021 10:08
Antwoord op  Saskia

Je meent het sherlock..

Layla
11 september 2021 10:25
Antwoord op  North

Hahahaha

Geert
21 september 2021 20:37
Antwoord op  Saskia

Ssst Billy niet verraden, Daan is niet voor niets rechercheur. 🤣

Melissa
13 september 2021 10:49

Anton moet gewoon z’n probleem bespreken met Linda en niet een pilletje ervoor slikken dat niet natuurlijk
Hij zal zich ervoor schamen maar dat is helemaal niet nodig

Ny
14 september 2021 10:58

Ligt het nou aan mij? Ik dacht dat Shanti haar vader al had ontmoet? En nu weet ze opeens niet wie haar echte vader is… of ben ik nou gek en heb ik wat gemist?

Marjo
14 september 2021 11:19

Aan de reactie van sommige te lezen, lijken ze te denken dat het een waargebeurd verhaal is. Het is en blijft een soap dus dat betekend dat iedere verhaallijn tot in den treuren word uitvergroot en besproken…een beetje zoals in het echte leven alleen bespreek je daar dingen (hopelijk) sneller met je partner/omgeving.

Marcel
15 september 2021 12:05

Vind dat ylias echt slecht word neergezet.Het lijkt nu net ene debiel die geen energie meer heeft.

Johan
15 september 2021 13:42
Antwoord op  Marcel

Het is een debiel zonder energie ,net als de wijn zuipende schrijvers (vrouwen van middelbare leeftijd) die van gekkigheid niet weten wat te schrijven.

North
15 september 2021 20:54
Antwoord op  Marcel

Helemaal mee eens!

rene
22 september 2021 15:32
Antwoord op  Marcel

Ik ben dat gezeur met dat korte termijngeheugen van Ylias nu ook wel zat , het is met nèt iets te overdreven dat schaapachtig kijken.

rene
24 september 2021 12:10
Antwoord op  rene

Trouwens als iemand zò ver heen is als Ylias hoort dat toch niet thuis maar in een instelling of ten minste een therapiegroep of zo.

gtstfan
15 september 2021 22:19

Ik heb nog niks gehoort over GTST Magazine 2021/dit jaar, komt er dit jaar wel een ?

De cijfers mogen wel wat omhoog ook.

North
17 september 2021 16:19
Antwoord op  gtstfan

Denk het niet, het kwam altijd uit met de zomerstop.