Spoilers 20 t/m 24 mei 2019

MA 20/6
Ludo neemt Janine in vertrouwen over zijn plannen met Billy. Anton brengt een serenade. Billy wil dat Shanti voor zichzelf kiest. Janine geeft Rob de gelegenheid om zijn kant van het verhaal te vertellen. Linda verbergt haar verliefde gevoelens.

DI 21/6
Shanti slikt haar babynieuws in als de situatie haar helemaal niet bevalt. JoJo is reuzeblij als Rover thuiskomt, maar is niet blij als hij er meteen vandoor wil. Billy toont aan Linda hoeveel macht zij heeft.

WO 22/6
JoJo waardeert het als Kimberly en Lana een anti-Rover-dag voor haar organiseren. Wat grappig begint, eindigt in een catastrofe. Aysen wil van Zoë weten wat zij precies heeft zien gebeuren tussen Rik en Jet.

DO 23/6
Daan geniet van de ruzie tussen Rik en Zoë. JoJo maakt misbruik van haar blessure terwijl Zoë getuige is van een geheime ontmoeting. Nina blijft moeite doen de relatie van haar ouders te redden tot ze de waarheid hoort.

VR 24/6
Amir wordt overrompeld door een move die hij niet zag aankomen. Linda doet grote moeite om Rover dicht bij zich te houden. Rik deelt zijn nieuwe bestaan met Daan, niet wetende dat Daan daar de oorzaak ervan is.



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
kim
7 mei 2019 22:26

boring

Lay
7 mei 2019 23:31

Ben benieuwd

miss hctib
8 mei 2019 00:37

Van mij mag Daan wel weg…..en meer overdecokese lindaactie! Linda blijft linda

ZFP
8 mei 2019 13:03

Wanneer gaan Zoë en Aysen de serie uit?? Aangezien het al bekend was…. ben erg benieuwd hoe.. En Shanti die gaat niet zeggen dat ze zwanger is of luistert naar haar moeder die zegt dat ze voor zichzelf moet kiezen.. Zoe die iets gezien heeft?? Wat niet waar is?? over Rik?? dan vertrekt ze misschien?? En Romy/Evelien komt misschien dan toch samen met Rover? Dan wordt alles weer ”beter” zelfde meegemaakt misschien??

Suus
8 mei 2019 15:50

Zoë die onterecht twijfelt aan Riks onschuld en Aysen die probeert de zaak in de doofpot te stoppen ten gunste van Rik. Zou er toe kunnen leiden dat beide dames Meerdijk verlaten. Of Aysens vertrek heeft te maken met wat Billy nog van plan is. Ik ben benieuwd wat de verhaallijn rond de cliffhanger is, maar ik vermoed dat deze al in gang is gezet. Nu opeens zo vanuit het niets deze beschuldiging aan Riks adres kan een opzet zijn voor een aanvaring tussen Zoë, Rik, Aysen en Daan. Die dan uit de hand loopt tijdens de cliffhanger. En daarnaast… Lees meer »

Anouk
8 mei 2019 20:50
Antwoord op  Suus

Lekker wachten Suus,, ga door met je leven

Kim
9 mei 2019 21:24
Antwoord op  Anouk

Misschien dat je je studie niet zou verkloten als je minder tijd zou geven aan negatieve comments te schrijven op internet. Veel negativiteit hangt er rond je en andere maar de schuld geven. Weinig/geen zelfinzicht heb je echt.

Niisa
8 mei 2019 18:56

Romy is einde verhaal. Als je vooruit kijkt zie je dat.

Moud
9 mei 2019 07:44
Antwoord op  Niisa

Gelukkig!

Zou nu wel eens een verhaallijn willen waar ik een “feel-good” gevoel bij krijg. Ben ik wel aan toe.

Ria
9 mei 2019 17:14
Antwoord op  Moud

Zelfs bij ieder feel-good moment krijg ik een vervelend gevoel omdat je weet dat het bij GTST vaak meteen weer mis gaat. Het zou soms wel eens iets langer goed mogen gaan.

Chenilla
15 mei 2019 10:50
Antwoord op  Niisa

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.

Chenilla
15 mei 2019 10:59
Antwoord op  Niisa

Romy einde verhaal vergeet het maar dat heeft nog een staartje.
En misschien ziet Zoë wel Daan samen met dat meisje wat aangifte deed tegen Rik.

Anouk
8 mei 2019 20:49

Ooit was ik grote fan, maar die verhaallijnen zijn echt pfff vermoeiend.. Ik kap met kijken, had ik al veel eerder moeten doen, ik had mijn tijd beter kunnen gebruiken om meer mn best te doen voor mn studie, die heb ik al jaren verkloot door deze serie, wanneer stoppen jullie is met de serie tijd voor iets nieuws, hoeveel jaar is het er al wel niet op, juist te lang.. te lang dradig en te voorspellend.. Vaarwel en tot nooit meer ziens wat betreft GTST, ik leef gewoon door met andere dingen..

Vind dit sneu
8 mei 2019 22:19
Antwoord op  Anouk

Hahaha pies in me broek van het lachen je hele studie verknald door deze serie hahaha vind ik super knap van je misschien ligt het niet aan de serie maar aan jouw hersenen of was de opleiding te moeilijk voor je. Sneu

Kimberley
9 mei 2019 11:43
Antwoord op  Vind dit sneu

Haha precies, beetje triest je studie verkloten door een serie.

kimberly hater
9 mei 2019 16:50
Antwoord op  Kimberley

hzo bemoei je, het is toch niet jou zak of wel soms trut

Kim
9 mei 2019 21:21
Antwoord op  Anouk

De serie duurt maar max 30 min inclusief reclame. Denk toch dat de reden dat je je studie verkloot hebt aan jezelf ligt. Zat mensen die studeren en daarnaast werken, voor kinderen moeten zorgen en nog tijd hebben om gtst te kijken zonder dat er iets “verkloot” word

Bianca
14 mei 2019 14:46
Antwoord op  Anouk

Nou bewijs je aan heel nederland dat je zelf een luiedonder bent.

Want het kan nooit de schuld van goede tijden slechte tijden zijn dat je je studoe verkloot.

Je kan maar beter eerlijk zijn dat je je studie keuze helemaal niet leuk vind en daarom niet je best doet.
Maar dat kan zeker niet door een serie komen die maar 1 half uurtje per dag op tv is dus tijd zat om te leren voor je studie.

Kalpis
14 mei 2019 19:47
Antwoord op  Anouk

En toch check je deze site (:

Julian
9 mei 2019 16:30

Een fout aan de redactie: er staat 20-6 t/m 24-6, maar dit moet de vijfde maand zijn.

Vlinder
10 mei 2019 15:53

Shanti die na een tijdje met Anton zijn kindje aan papt of dat het kind als een tiener voor de deur staat bij Anton!

MrT.Kuilboer
14 mei 2019 20:24
Antwoord op  Vlinder

Nee zij draagt zijn kindje (kindje van Anton) in haar buik blijkt uit de spoilers…..wat ze bedoelen is zij is in verwachting van een baby van Anton

Linda
11 mei 2019 19:17

Toch begrijp ik niet wat de eigenlijke reden is dat Daan dit doet..
Waarom heeft hij zo’n uitgesproken hekel aan Rik?
Het is mij ieder geval niet duidelijk( en vind het ook een zeer misselijke,achterbakse en lage actie van hem!)

Suus
12 mei 2019 14:18
Antwoord op  Linda

Misschien heeft Daan nooit geleerd om liefde te geven en doet hij de mensen waar hij van probeert te houden het meeste pijn. Of omdat ie zo boos is op Maria (eigenlijk z’n woede tegenover Eduard), projecteert ie alles op Rik.

Leonie
17 mei 2019 00:33
Antwoord op  Linda

Daan is jaloers op Rik
Omdat hij Maria de moeder niet heeft gehad in zijn leven en Rik wel.

Dennis
13 mei 2019 12:20

De schrijvers werken aan een exit Daan. Rik is Daan straks spuugzat en zegt “jij bent mijn broer niet meer”

Net zoals Jef tegen Remco, “jij bent mijn zoon niet meer”
En toen ging Remco weg