Spoilers 20 t/m 24 november

MA 20/11
Rover verwacht dat Noud kwaad wordt als hij toegeeft wat hij Kimberly heeft aangedaan. Sjoerd krijgt de indruk dat Bing relatieproblemen heeft. Nina probeert Laura te ontlopen. Q laat Kimberly iets zien waar ze meteen door van slag is.

DI 21/11
Als Kimberly zich heeft opgesloten, doen haar vrienden er alles aan om haar naar buiten te krijgen. Aysen loopt tegen een reprimande aan als ze hard optreedt tegen een zakkenroller. Rovers actie wordt geprezen door zijn familie, maar Q ziet de andere kant.

WO 22/11
Zoë zoekt hulp bij Lucas als ze iets wil organiseren voor Nina. Janine en Ludo zijn enthousiast tot ze horen dat het idee van Zoë komt. Abel heeft verbijsterend nieuws voor Rikki. Sjoerd bemoeit zich hier ongevraagd mee.

DO 23/11
Nina heeft het gevoel dat ze buiten de vriendschap van Zoë en Aysen staat. Van Lucas hoort ze dat Zoe een ‘sugar girl’ is en dat de bron van dit bericht vlakbij Nina ligt. Zoë doet een lijmpoging in een slechte relatie.

VR 24/11
Sjors ontdekt dat Amir jarig is en besluit iets op touw te zetten. Bing geeft goede raad als Sjoerd in de put zit om Bram. Sjoerd doet daarna precies wat hij niet moet doen. Rik is blij dat Rikki wat afstand van Abel houdt.



25 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Mousy
7 november 2017 12:48

Er klopt dus iets niet met die Abel. Maar wat?

Irisje
8 november 2017 23:30
Antwoord op  Mousy

Iedereen heeft wel iets uitgespookt in hun leven of zijn beetje knettergek in gtst, anders krijg je geen rol in gtst 😉 Die Jan Jaap is ook echt een rare

Mel
8 november 2017 23:43
Antwoord op  Irisje

Ja klopt jj is een psychopaat dat hebben we bij nieuwe tijden wel gezien

yvonne
10 november 2017 10:35
Antwoord op  Mousy

zijn vriendin is de dochter van anton

Mjo
11 november 2017 11:08
Antwoord op  yvonne

Tiffy de vriendin is van JJ? Dacht het toch niet. Dat zou JJ wel willen of hoopt hij.
Maar JJ is psychopaat die het nodige op z’n kerfstok heeft.

Mjo
11 november 2017 11:10
Antwoord op  Mjo

Sorry typefoutje.
Dit moet het zijn:

Tiffy de vriendin van JJ? Dacht het toch niet. Dat zou JJ wel willen of hoopt hij.
Maar JJ is psychopaat die het nodige op z’n kerfstok heeft.

Bridget
10 november 2017 21:20
Antwoord op  Mousy

Ja klopt ik zat te denken dalijk is die de zoon van de beer of marco

North
9 november 2017 12:42

Toen die zo door vroeg wie de vader was van Teddy, kreeg ik het gekke gevoel dat die familie van Thijs kon zijn. Maar dat zal vast wel niet.

Rick17
9 november 2017 21:39
Antwoord op  North

Ik denk dat hij juist wel iets met thijs te maken heeft

Trevoro
10 november 2017 12:25

Misschien een domme vraag, maar waar is jan-jaap dan nu? Heb em al tijdje niet gezien in gtst. Of heb ik wat gemist?

Marit
10 november 2017 19:54
Antwoord op  Trevoro

Hij is nu in nieuwe tijden !

Trevoro
11 november 2017 16:47
Antwoord op  Marit

Wanneer en waarom is die weggegaan dan? Was daar nog iets spannends aan?

Bjorska
13 november 2017 02:08
Antwoord op  Marit

Hij is nu uit een raam geflikkerd en weggerend

Mjo
11 november 2017 11:04
Antwoord op  Trevoro

@Trevoro, domme vragen bestaan niet.

Bridget
10 november 2017 21:15

Hij is al weer weg terug naar utrecht en is uit een raam gegooid door markt de vriendje van tiffy

Susanne
12 november 2017 19:16

Wie is Q?

Sem
13 november 2017 15:53
Antwoord op  Susanne

Q is een neefje van Anton Bouwhuis.

Anoniem
14 november 2017 20:01

In de aflevering op video land van dinsdag zie je dag rover iets doet dat hij miss weg gaat.. zeg niet wat maar degene die het gezien hebben.. denken jullie dat rover er uit gaat??? ?

Rick17
14 november 2017 20:29
Antwoord op  Anoniem

NEE, denk dat bill , linda informeert over het mailtje

Anonidm
15 november 2017 21:41
Antwoord op  Rick17

Hoop het zooo erg! Ik wordt echt depressief anders ofz ??

Maud
22 november 2017 22:38
Antwoord op  Anonidm

Rover gaat er wel uit helaas… vandaag bekend geworden 🙁 I hate it….

Anoniem
14 november 2017 21:13
Antwoord op  Anoniem

Dat wil ik echt niet heb t ook gezien ?

Je boy Sanders
15 november 2017 02:17

Oke ik heb net de aflevering van woensdag 22/11 gezien en er stoort mij iets heel erg. Waar ze er normaal maanden over doen om een liefde op te bloeien voelt het nu als ik dus maanden niet gekeken heb. Het laatste wat ik namelijk van Rikki en Abel zag was dat ze samen een leuke eerste date hadden en nu gedragen ze zich alsof ze al maanden bij mekaar zijn en niet meer zonder mekaar kunnen. Viel dat meer mensen op?

Bibi
16 november 2017 14:53
Antwoord op  Je boy Sanders

Ja, alsof ze een paar afleveringen gegeten zijn ?

Bibi
16 november 2017 14:54
Antwoord op  Bibi

Vergeten ??