GTSTCourant - Janine Elschot

Spoilers 21 t/m 24 september

Maandag 21 september
Ludo schakelt Richards hulp in om Valentijn te traceren. Linda schrikt als Anton voor slechte huisarts wordt uitgemaakt. Ilyas krijgt een kans uit duizenden, maar wat betekent dit voor zijn relatie met JoJo?

Dinsdag 22 september
Janine ziet hoe Ludo de controle verliest en regelt versterking. Nina trekt het niet om Bing te zien daten. Bing daagt haar uit. Jojo verheugt zich op de kennismaking met Ilyas’ broer, maar waarom wil Ilyas niet dat zij hem ontmoet?

Woensdag 23 september
Nina en Bing liegen tegen Nola. Julian regelt een zelfverdedigingsles voor Demi. Tiffy ontdekt dat Henk tegen haar liegt. Janine is gespannen als Ludo achter Valentijn aan gaat. Ludo probeert Valentijn tegen te houden, met catastrofale gevolgen.

Donderdag 24 september
De naweeën van de eindstrijd tussen Ludo en kleinzoon zijn voelbaar in Meerdijk. Nina wil officieel de controle over haar bedrijf terug van haar vader. Tiffy worstelt met de combinatie van studie en moederschap.



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
rene
10 september 2020 09:22

Yep, Valentijn goot Ludo dus overboord van dat schip en na maanden komt Ludo ineens levend met baard de boel eens even oplossen.
Dit gaat nog gezellig worden voor Richard en Valentijn hahaha

Gerit
10 september 2020 09:46
Antwoord op  rene

Valentijn verlaat eind deze maand of begin volgende maand de serie

Moud
10 september 2020 14:38
Antwoord op  rene

Dat vraag ik mij dus af, of dan al Ludo over boord gaat. In de spoiler van de 24ste staat dat Nina de controle over haar bedrijf La Nina van haar vader terug wil. Hoe zou dat gaan als Ludo over boord is geslagen.
Ik denk eerder dat er iets met Valentijn gebeurt, daar hij eind van deze maand Gtst verlaat.

Heb het idee, dat wat op die boot gebeurt, pas plaatsvindt als Billy weer in Meerdijk is. Een opzetje tussen Billy en Richard.

Gerit
10 september 2020 17:44
Antwoord op  Moud

Daar naast zegt Janine In de promo als Ludo dit niet overleefd hoop ik dat je net als Nick voor lange tijd achter de tralies Verdwijnt dus Valentijn word weer opgepakt door politie

rene
12 september 2020 13:27
Antwoord op  Moud

Ja tuurlijk wil ze de controle terug want de raad van bestuur heeft toch alle controle als Ludo dood is en Janine met familie nemen afscheid op het strand van “iemand” en Ludo is daar niet bij.
Geloof me, Ludo gaat overboord en iedereen denkt dat hij dood is en ineens is hij daar met baard (we weten dat de baard in GTST komt en zo een lange baard kan niet in 2 afleveringen) , dit gaat een super stunt worden denk ik.
Richard blij, Billy blij en klabam de doodslag van Ludo die gewoon nog leeft ………………..

rene
16 september 2020 10:28
Antwoord op  Moud

Nou Moud , ik blijk dus gelijk te hebben , Ludo gaat overboord en klabam dit gaat de beste cliff aller tijden worden als hij nog blijkt te leven (als de schrijvers het niet verklooien natuurlijk)

Moud
16 september 2020 12:01
Antwoord op  rene

Zullen ze dit echt gaan trekken tot de cliffhanger van in juni/juli 2021? Lijkt mij uitermate onverstandig.

Om welke reden gaat Valentijn eruit dan, eind deze maand?
Misschien kun je dat ook voor mij voorspellen, @rene.

rene
16 september 2020 15:33
Antwoord op  Moud

ja hij wordt opgepakt natuurlijk en ik voorspel niets maar als je opgelet had in de promo had je 1 +1 kunnen optellen (+ de baard van Ludo) en had je het ook geweten.
En natuurlijk wordt dit getrokken tot de cliff maar zul je achter de schermen het masterplan van Ludo wel zien dus dit gaat eindelijk weer eens een spannende cliff worden.
En duimpjes naar beneden geven is zo stom als je ongelijk blijkt te hebben.
Maar ik denk dat je 14 bent of zo dus het is je vergeven hahaha

Moud
16 september 2020 20:45
Antwoord op  rene

Ik heb de promo gezien, maar ben er nog steeds niet van of overtuigd dat deze verhaallijn wordt doorgetrokken tot de medio 2021. Vandaar gewoon deze, in mijn ogen, normale vraag aan jou. Ik kijk al vanaf oktober 1990 naar Gtst, in oktober 2020 dus 30 jaar. Nu mag jij 1+1 optellen dat ik geen 14 jaar ben. 😁 Van die duimpjes naar beneden, ik ben mij van kwaad bewust, ik reageer altijd met een vraag of omschrijf in een reactie dat ik het er niet mee eens ben. Zeker niet met een duimpje naar beneden. Ik vraag mij ook… Lees meer »

A.G.
24 september 2020 14:16
Antwoord op  Moud

Dat is in de zomerstop van dt jaar vermeld dat Valentijn uit de serie gaat, dus Rene heeft het bij het rechte end.

Gerit
10 september 2020 21:51

Gerucht gaat dat Nick Sanders voor even terug komt onlangs is er foto op Instagram verschenen waar Vincent en Christophe samen opstaan dus benieuwd

Moud
11 september 2020 13:20
Antwoord op  Gerit

Die foto is gemaakt tijdens een interview in de (zomerspecial) Goede Tijden Zomer Tijden. En daar sprak Froukje de Bot met beide acteurs over vroegere/eerdere en huidige verhaallijnen.
Ik heb daaruit niet begrepen dat Nick Sanders (Christophe ) terugkeert. Ook heeft Christophe momenteel vele opnames voor een (soap)serie in België.

gerit
12 september 2020 15:35
Antwoord op  Moud

Christophe zat niet in Goede Tijden Zomer Tijden.

Moud
12 september 2020 16:59
Antwoord op  gerit

O neen? Dan had ik zeker mijn bril of lenzen niet op of in. 😔

Vlinder
11 september 2020 07:13

Valentijn is toch ineens verdwenen zou best eens kunnen dat Billy daarachter zit.

Moud
11 september 2020 13:12
Antwoord op  Vlinder

Dan moet die bemoeienis van Billy met het verdwijnen van Valentijn op de achtergrond gebeuren. Billy maakt pas begin november haar entree in GTST.

Bridget
14 september 2020 13:28

Is Tiffy nou nog steeds niet klaar met haar studie? Bij Nieuwe Tijden in 2016 was ze ook al een paar jaar bezig.

Edd
15 september 2020 11:38

Ben ik de enige die vind dat de verhaallijnen weer hard achteruit gaan?

Ggmm
15 september 2020 19:35
Antwoord op  Edd

Ik en mijn vriend Stijn zijn het eens met je

Moud
15 september 2020 22:27
Antwoord op  Edd

Niet allemaal. O.a de verhaallijn Ludo, Richard & Valentijn vindt ik wel spannend. Straks Billy er nog bij. Kan niet wachten.

Andere verhaallijnen zit een maatschappelijk karakter / probleem achter. Pesten, homo zijn in de moslim gemeenschap enz.

Maar ja, de schrijvers kunnen het niet iedereen naar de zin maken, smaken en ideeën verschillen nou eenmaal. 😁

Lot
16 september 2020 11:18
Antwoord op  Moud

Ik vind die verhaallijn rondom demi juist goed! En die van Ludo/Richard/Valentijn inderdaad ook! Ik vind dat gtst echt wel de goede weg op gaat.

Moud
16 september 2020 12:06
Antwoord op  Lot

@Loi, ik zeg niet dat ik de andere verhaallijnen niets vind. Maar ik reageerde alleen op de reactie van @Edd en probeerde het uit te leggen, dat niet elke verhaallijn bij iedereen in de smaak kan vallen.

Eva
22 september 2020 13:51
Antwoord op  Lot

Mee eens Lot

Edd
17 september 2020 20:08
Antwoord op  Moud

Die verhaallijn over l’Abscence vind ik vreselijk ver gezocht en langdradig. Die actie met Valentijn in zijn security pakje was net zo irritant als Bobby’s complete aanwezigheid. Overigens vind ik het verhaal over Demi’s pesterijen wel sterk!

Peter
18 september 2020 12:26

Ludo leeft nog. Dat weet ik zeker.

A.G.
24 september 2020 14:18
Antwoord op  Peter

Klopt.