Spoilers 21 t/m 24 december

by GTSTCourant

Maandag 21 december

Anton wil dat Linda het gedoe met Judith loslaat. Amelie mist Amir, maar Marwan staat te popelen om zijn plek in te nemen. Tiffy pakt Daan hard aan: komt hij daardoor tot een inzicht?

Dinsdag 22 december

Merel vreest dat haar zusje een eetprobleem heeft. Lydia is nerveus voor een etentje met de schoonfamilie. Linda en Saskia raken ongerust als Anton verdwenen is.

Woensdag 23 december

Linda schakelt de politie in. Daan gaat naar zijn eerste AA-bijeenkomst. Nina wordt tegengewerkt. Billy wil Richard gebruiken, net zoals hij haar heeft gebruikt. Ludo krijgt bijzonder gezelschap.

Donderdag 24 december

Janine schrikt als Amelie wil dat ze schilderijen van Ludo verkoopt. Henk maakt gebruik van Lydia. Richard merkt dat Billy en Nina tegen hem samenspannen.


Lees ook:

22 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
rene
10 december 2020 13:54

Hoelang gaat dat Judith mormel nu nog in de serie blijven. Spring toch van dat dak af en verdwijn pfffffffffffffff.

Moud
10 december 2020 19:58
Antwoord op  rene

Nog even geduld, Rene

rene
11 december 2020 13:04
Antwoord op  Moud

hahaha ik kan dat mens steeds minder verdragen.
Als ze nou niet zo beroerd acteerde was het misschien te verdragen maar dit is zo tenenkrommend slecht dat ik zelfs niet meer denk : “ach het is een soap dus deze verhaallijnen horen er ook bij” .
Gelukkig hebben we de geweldige van Nooten en de zalige Billy (hopelijk een blijvertje)

Marina
17 december 2020 17:59
Antwoord op  rene

Die Judith is echt lelijk. De katten blazen er tegen.

Karin koning
17 december 2020 23:25
Antwoord op  Marina

Geweldig die reacties schiet hard in de lach hier

Zebje
10 december 2020 21:50

Misschien toch Hafkamp op t booreiland?

jessica
10 december 2020 23:22

wat ik me afvraag is iemand moet toch weten dat ludo daar zit hoe komt ie ander daar

Joemie
11 december 2020 17:58
Antwoord op  jessica

Afgelopen vrijdag op Videoland kwam daar uitsluitsel.. maar ja. Geen spoiler.. of je jebt videoland en weet waar ik het over heb. Of je moet nog een week geduld hebben

Esmeralda
13 december 2020 22:34
Antwoord op  Joemie

Vrijdag ja? Knap als de afleveringen van maandag tot donderdag gaan 😂

Mark
12 december 2020 01:41

Zeer benieuwd naar Daans ontwikkelingen met alcohol misbruik. Interessante storyline.

Vlinder
12 december 2020 12:46

Oei Daan moet weten dat Ludo nog leeft maar het dringt hem niet door hij is te bezopen.

Moud
13 december 2020 11:38
Antwoord op  Vlinder

Hoezo zou Daan dit moeten weten?

Ja, hij is inderdaad vaak dronken, maar hij heeft toch ook nog politie collega’s.

Fabian
13 december 2020 11:41
Antwoord op  Moud

Daan hoort aankomende donderdag de meday oproep van Ludo op de politie radio nadat hij het kanaal veranderd, alleen doordat hij zo bezopen is dringt het niet tot hem door.

Moud
15 december 2020 17:12
Antwoord op  Fabian

Klopt, jullie hebben gelijk. Heb het vanochtend toevallig op sociale media gelezen.

Verdorie, dus Ludo had al gevonden kunnen zijn. Als dat uit komt kan Daan zijn borst nat maken.

Cees
14 december 2020 07:12

De makers van GTST zien hun kijkers voor ‘gestoord’ aan (???). Verhaallijn Anton, Linda, Judith is zo slecht en ongeloofwaardig. Linda wordt echt als onnozel weggezet. Judith spant de kroon: zeer ongeloofwaardig, zelfs voor een soap, en bedroevend slecht acteerwerk. Daarentegen groeit Amelie in haar rol, om positief af te sluiten.

riezz
14 december 2020 11:43
Antwoord op  Cees

Mijn diepe dank voor deze reactie…………….. Judith is HET dieptepunt van de afgelopen 10 jaar, wat een vreselijke actrice en wat een idioot verhaaltje (is het wel een verhaal of is het gewoon beeldvulling)

Henk
23 december 2020 20:33
Antwoord op  Cees

Anton was op zoek in dit leegstaand huis,naar een fingeerde patiënt,kwam daarbij terecht aan een gesloten alcoof,bij het het het opendoen man deze deuren
(is bekend,tik met een koekenpan)
Tiffy was ook in dit huis, om naar haar vader te zoeken,maar meld aan haar moeder ,niets verdachts !
Waar heeft ze dan gezocht?In de kelder!
Onrealistisch als de pest deze hele serie!

Geiz
14 december 2020 10:13

Linda wordt door deze verhaallijn idd erg onnozel neergezet, terwijl ze zo helemaal niet is. Waar is die gewiekstheid van haar gebleven? Het klopt gewoon niet!

riezz
14 december 2020 11:44
Antwoord op  Geiz

juist!

miep
15 december 2020 19:14

Ludo bindt zeker een briefje aan de poot van die vogel en die vliegt dan terug naar meerdijk 😂

Marina
17 december 2020 17:57

Anton is toch sterk? Waarom zou hij zich door dat mokkel laten slaan? Judith is een secreet. Zij moet uit de serie.

Mariska
23 december 2020 20:03
Antwoord op  Marina

Weg met dat rare mens judith en ludo terug