GTSTCourant - Jojo Abrams

SPOILERS 21 T/M 24 JUNI

by GTSTCourant

Maandag 21 juni

Steef krijgt ruzie met Saskia als hij niet meer mag gamen. Shanti wordt aan het denken gezet over anticonceptie. Ludo heeft een voorstel voor Richard. Janine biedt haar excuses aan, maar valt dat wel goed bij Billy?

Dinsdag 22 juni

Bing nodigt JoJo uit om samen met Nina en de kinderen mee te gaan naar Indonesië. Henk stelt voor om te gaan samenwonen met Laura. Terwijl Billy bereid is om de strijd tegen Ludo te staken, is bij Ludo het vuur aangewakkerd.

Woensdag 23 juni

Marwan doet enorm zijn best om Ilyas te overtuigen dat hij de buurtsuper serieus neemt. JoJo twijfelt om mee naar Indonesië te gaan. Richard krijgt een voorstel om Ludo in diskrediet te brengen.

Donderdag 24 juni

Ilyas wordt kwaad wanneer Marwan zijn verantwoordelijkheid weer niet neemt, maar brengt daarmee zichzelf in de problemen. Lukt het Julian om nader tot Steef te komen?


Lees ook:

17 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Konijn
10 juni 2021 14:04

O…dus Ludo gaat toch de strijd aan met Billy en misschien Richard? Nice!!

Jojo graag mee naar Indonesië en lekker daar laten blijven 🤭

tamara hoffmans
10 juni 2021 17:57
Antwoord op  Konijn

ja inderdaad met dat valse irritante gezang

Julia
10 juni 2021 20:17
Antwoord op  tamara hoffmans

🤣🤣🤣🤣

pino
11 juni 2021 13:14
Antwoord op  tamara hoffmans

Ik word daar ook wel een beetje moe van… 1 klein feestje of afscheid en Jojo moet weer optreden. Dat Nederlandse nummer deed ze mooi. Voor de rest gaat het geluid uit.

Pinkeltje
14 juni 2021 16:03
Antwoord op  Konijn

Ik hoop dat ze die irritante illiyas mee neemt.

Julia
10 juni 2021 20:17

1 Richard en Indra mogen van mij wel
nader tot elkaar komen.
Indra raakt namelijk zwanger van hem.

2 Bing komt alleen terug met de kinderen.
Nina volgt later met Carlos of Dex die ze
daar weer tegen komt.

3 Billy en Henk krijgen romance.

4 Rick blijkt met Henk (die eigelijk een
schim uit het verleden van Laura is)
vast te hebben gezeten in de lik

Moud
10 juni 2021 20:36

Wat een reacties. Ongelooflijk wat een *nzi* 😭🥱💤

rene
11 juni 2021 09:25
Antwoord op  Moud

helemaal gelijk Moud

Ed
10 juni 2021 22:56

Leuk dat Steef nu eindelijk een verhaallijn heeft, veel te lang geduurd! Ook prachtig dat de rollen van Ludo en Janine nu lijken te zijn omgedraaid. Verder lig ik altijd in een deuk om alles wat Laura en Henk doen, leuk koppel is het! Alles rondom Marwan en Ilyas vind ik echt dodelijk saai, die hele buurtsuper boeit me echt geen donder… en Jojo mag wat mij betreft ook in Indonesië blijven.

MJ
10 juni 2021 23:38
Antwoord op  Ed

Op een gegeven moment blunderen ze ook echt met de outfit van Ilias… zie je hem ineens met een ander jasje aan staan…. zo amateuristisch….🤣

rene
15 juni 2021 08:52
Antwoord op  Ed

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de buurtsuper ook helemaal niet boeiend vind, alsof heel Meerdijk ineens boodschappen doet in een soort avondwinkel en plots niet meer massaal in de Lidl . Maar de verhaallijnen rond Ilyas zijn idd vervelend en tja , ook ik vind dat Jojo mag stoppen met zingen , niet omdat ze geen goede zangeres is maar ik zit naar GTST te kijken en vind het zingen gewoon jammer van de tijd die dat kost en dat geld ook voor Inra die ineens een soort van duet met Richard onder de douche deed dan krijg ik… Lees meer »

Moud
15 juni 2021 16:49
Antwoord op  rene

@rene, Richard en Imra een duet zingend onder de douche?
Imra zong het liedje wel met Richard mee, maar bleef volgens mij gewoon onder aan te trap staan.

Wat dat zingen betreft in GTST, ach er zijn wel ergere dingen in het leven.
Weet je wat ik doe als ik hun zangkunsten niet kan aanhoren, het geluid afzetten. 😁

Wat de Lidl betreft, zal wel geen sponsor meer zijn van GTST.

rene
16 juni 2021 09:03
Antwoord op  Moud

Ja ik bedoel ook onder aan de trap en Richard onder de douche , maar het zingen gaat me echt te ver, we weten wel dat de betreffende acteur/trice kan zingen haha. Nee ik denk ook dat de Lidl geen sponsor meer is , maar als ik zo rond kijk wat ze in de buurtsuper verkopen dan kan ik daar mijn boodschappen niet doen :-p , nou ja , ook deze verhaallijn zal wel weer voorbij gaan. Voor nu verheug ik me op de knal tussen Billy-Richard-Janine en Ludo , wie zal er dit keer dood gaan in de cliff… Lees meer »

Moud
16 juni 2021 22:49
Antwoord op  rene

Eerlijk @rene, ik hoop dat geen van deze 4 personages dood gaat. Deze 4 zorgen voor de spanning in GTST.

Maar dat het veilinghuis terug komt bij Janine en Ludo en Billy en Richard hun verlies moeten erkennen, of omgekeerd en Ludo en Janine vrolijk verder gaan met hun stoeterij.

Maar dat het spannend wordt tussen deze 4 personages, richting cliffhanger, is wel duidelijk.

Edd
18 juni 2021 12:49
Antwoord op  Moud

Ik verwacht dat Richard en Billy niet lang meer in de serie blijven. Edwin en Lone zijn nou eenmaal meer musical gericht, dus nu corona langzaam aan het afzwakken is, zal het wel snel afgelopen zijn. Hoewel ik dat niet hoop, ik vind ze beiden top in de serie passen!

Moud
18 juni 2021 15:08
Antwoord op  Edd

Klopt natuurlijk, de theaters gaan weer open en beiden zullen weer aan het werk willen in de theaters.

Maar Lone speelde haar rol als Billy toch ook al voor corona tijd.

Ik bedoel het valt misschien te combineren, met goede afspraken. Ik hoop het.

Gtstfan
23 juni 2021 21:05

Bas is gewoon Leon, denk dat Ludo nieuwe telefoon in dat zakje wat hij gaf en wat extra cash.