Spoilers 21 t/m 25 mei 2018

MA 21/5 
Loes schrikt als Bing met Nina naar de dokter wil. Amir weigert hulp van Bing bij een emotioneel besluit. Laura wijst het nulurencontract van Lucas af en stelt haar eigen eisen. Zoë moet een oplossing bedenken, omdat ze niet op de universiteit kan zijn als ze in de gevangenis zit.

DI 22/5
Marieke zet Mark aan tot actie als hun financiële toestand penibel is. Rik voorkomt dat de teleurgestelde Zoë een kapitale fout maakt. Q denkt zijn probleem op te lossen door een onlineprofiel en een snelle date.

WO 23/5
Aysen merkt Lana’s verdachte gedrag op en houdt haar in de gaten. Amir reageert fel als er aan zijn omgeving een kleine verandering gemaakt wordt. Sam realiseert zich dat ze Amir ook op afstand kan blijven steunen. Dit maakt een moeilijke beslissing makkelijker.

DO 24/5
Amir gaat door een moeilijke fase. Gelukkig heeft hij vrienden. Loes ziet dat haar gestook tussen Nina en Nola effect heeft. De samenwerking van Noud en Sjoerd is stroef door het onvoorspelbare gedrag van Sjoerd.

VR 25/5
Bing krijgt goed nieuws en gaat ermee naar Nina, maar zij kan er niets mee. Marieke wil graag weg uit de caravan en probeert logeerruimte bij haar zus te regelen. Sjoerd wordt betrapt bij het leegtrekken van een creditcard.

 



38 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Yoshi
8 mei 2018 14:05

De ontknoping van de moord op Jan Meas zal tot de cliffhanger lopen denk. Ik ga er nog steeds van uit dat Loes de dader is. In de week van de cliffhanger zal o.a. uitkomen dat Loes zowel Jan de fatale trap heeft gegeven als het drogeren van Nina.

Ik begin de verhaallijn wel aardig zat te worden + het personage Loes. Dat personage hebben ze volledig verpest!

nicky
8 mei 2018 16:36
Antwoord op  Yoshi

idd eerst was loes wel een leuke personage maar nu is het n heks geworden vals secreet
zal idd leiden jammer genoeg tot de cliffhanger ik weet zeker dat aysen is die erachter komt en op die manier krijgt ze dr baan terug bij de politie

Dennis
8 mei 2018 20:40
Antwoord op  nicky

Kans dat Ludo misschien met Loes afrekent nadat het uit is gekomen dat ze Nina heeft gedrogeerd?

PFZ
8 mei 2018 21:01
Antwoord op  Dennis

Dat zou wel weer een typisch gtst momentje zijn… of Bing natuurlijk zelf?

Pipo
8 mei 2018 22:22
Antwoord op  PFZ

Hoe zou het lijken als Lana de dader blijkt van de moord op Jan Maes? vergeet niet de clifhanger in December, je zag Lana duidelijk een rol hebben op die steiger maar niet welke.

Zebje
9 mei 2018 00:59
Antwoord op  Pipo

Lana stond duidelijk NIET bij het trappetje. Duidelijk een groter minder mager figuur en andere broek en jas dan Lana. En Lana werd overstuur door Zoe en Loes. En ”zij” in Lana’s telefoon is overduidelijk Loes. Zoe zou Lana nooit bedreigen. Loes is daar wel tot in staat.

nicky
9 mei 2018 17:01
Antwoord op  Zebje

dacht ik ook al dat loes het is want ik zie zoe niet zomaar iemand bedreigen daar is ze veel te soft voor loes is in alles in staat

Jessica
11 mei 2018 20:55
Antwoord op  Yoshi

Ik denk dat de ontknoping van Jan eind deze maand zal zijn (vlak na de terugkeer van Lana) en dat Loes een grote rol gaat spelen in de Cliff. Mijn vermoeden zegt dat ze word gearresteerd voor de moord op Jan Maes maar dat ze tegen het eind van het seizoen weet te ontsnappen en iets extreems uithaald

Thijs
17 mei 2018 07:57
Antwoord op  Yoshi

het is niet Loes maar het is Bing

Vlinder
8 mei 2018 17:22

Lana zal wel denk blijven tot na de zomer cliffhanger, want zij is het sleutel van de waarheid.

nicky
8 mei 2018 23:17
Antwoord op  Vlinder

nee lana komt in de week van 21 mei terug hier boven lees je het al dat ze terug is

Diana
9 mei 2018 11:42
Antwoord op  nicky

Dat wordt toch ook geschreven. Zal blijven tot NA de zomer…

Vlinder
10 mei 2018 10:37

Q moet denk ik nog uit de kast komen.

Lin
13 mei 2018 23:51
Antwoord op  Vlinder

Hoe leuk zou dat zijn.. dan komt hij toch weer in de bouwhuis familie terecht! (Edwin ?)

Celeste
11 mei 2018 08:26

Vallen we nu van het ene gezeur in het volgende. Maes verhaal is nog niet voorbij gaan marieke en mark vaag lopen doen. Nu al genoeg van die twee. Misschien maar even een paar weken niet meer kijken

Misha
16 mei 2018 00:39
Antwoord op  Celeste

Daar is het een soap voor…

Wollie
14 mei 2018 19:52

Kan die Lies aub weg uit de serie.. Zo klaar mee. En Q is een schatje!

Lisa
15 mei 2018 01:01

Ik denk ook dat Loes de dader is. Volgens mij is er bekend dat ze Bing en tweede keer heeft weg zien gaan. Ik denk dat ze toen Bing heeft gevolgd en zodoende ook in de haven is terecht gekomen. Weet alleen niet zo goed waarom ze Jan Maes een trap zou gegeven hebben. Bedreigde hij haar ook? Maar Loes is sowieso in staat om Lana te bedreigen en Zoe niet. Denk ook dat ze Zoe een alibi gaf omdat ze er dan zelf meteen ook een had en daarna zo tegen was dat Zoe zich ging aangeven en Anton… Lees meer »

Brazinho
15 mei 2018 01:18

Vind Q steeds beter worden in gtst

Kevin
15 mei 2018 08:38

De spoilers suggereren een beetje dat Sam weer weg gaat, zou ze binnenkort ook de serie verlaten?

nicky
15 mei 2018 15:40
Antwoord op  Kevin

geloof van wel maar tijdelijk zal wel flex zijn

Roy
15 mei 2018 20:30

Zal mij niks verbazen als laura bij de cliffhanger de serie gaat verlaten of dat zij de moordenaar is.

Rick17
16 mei 2018 18:16

Bij de aflevering van 23 mei zie je dat, er een man achter de deur staat bij boks als lana in beeld is, zou het dan toch Bing zijn?? Of zal jan maes nog leven??

GTST-je
16 mei 2018 21:34
Antwoord op  Rick17

Nee, het is bing niet. Als je goed op let ziende Bing vlak naast Lana staan en niet bij de deur. Ik denk dat het Loes is. Je iets van een bruinachtige trui en bij de preview van de volgende aflevering zie je dat Loes zo’n soort trui aan heeft

Petra
16 mei 2018 21:52

Wat een nepverhaal zeg!

Lot
16 mei 2018 23:56

Een tijdje terug was er een aflevering waarin lana en Sjors samen zouden eten, maar Zoë en Loes vervolgens met Sjors mee gingen om het eten te brengen. Lana raakte compleet overstuur toen ze Zoë en Loes zag. In de aflevering van volgende week zie je dat lana niet echt bang lijkt te zijn voor Zoë als ze haar ziet bij de begrafenis, zelfde geldt overigens voor Bing. Omdat ze toen zo overstuur raakte van Loes en Zoë kan ik eigenlijk alleen de conclusie trekken dat lana overstuur raakte door Loes, omdat ze dus niet echt bang lijkt te zijn… Lees meer »

Yoshi
17 mei 2018 19:32
Antwoord op  Lot

Daar heb je gelijk in! Loes heeft de fatale trap gegeven.

Anno
17 mei 2018 06:52

Wanneer komt er weer nieuw nieuws

Bram