Spoilers 21 t/m 25 oktober 2019

Maandag 21 oktober
Sjors komt in conflict met Amir als ze erop aanstuurt dat Bobby uit hun huis vertrekt. Lucas baalt als Tiffy thuis mag bevallen en zij dit ook graag wil. Daan helpt Puck bij een grootscheepse anti-Nina-actie.

Dinsdag 22 oktober
Paniek in het Paleis: Tiffy’s bevalling begint. Anton wil er heen, maar wordt tegengehouden. Puck probeert deals te sluiten met grote modewarenhuizen. Valentijn wil dat Lana en JoJo hun negatieve filmpje offline halen.

Woensdag 23 oktober
Daan beseft dat hij niet verder komt bij Billy. Ze behandelt hem als een speeltje. Laura heeft niet door dat ze Shanti onzeker maakt met haar gedrag. Als Ludo op kraamvisite gaat, belandt hij in een ongemakkelijke situatie.

Donderdag 24 oktober
Kimberly verrast JoJo door de benefietavond op te luisteren met bijzondere gasten. Lana ergert zich aan Valentijn en reageert dit af op haar huisgenoten. Bing heeft het gevoel te falen als broer en wil dit rechtzetten.

Vrijdag 25 oktober
Ludo en Valentijn hebben het gezellig in het Rijksmuseum. Lana is er getuige van hoe Bobby Amir weet te bespelen. Puck wil Linda voor zich gebruiken en papt met haar aan. Nina wordt het slachtoffer van slechte publiciteit.



27 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Anouk
9 oktober 2019 16:08

Kraanbezoek ??

Dre
10 oktober 2019 16:43

Ben afgehaakt bij gtst. De verhaallijn Billie Ludo was aardig. Maar nu Deze verhaallijn afgelopen is. Plus dilan die uit gtst is heb ik voorlopig geen behoefte meer om na 25 jaar te kijken zonde.

Dennis
10 oktober 2019 17:32

Ik ben ook afgehaakt als kijker.
Als JoJo, Valentijn en de vlog verhalen weg zijn en de serie weer op goede koers zit, kijk Ik misschien weer verder

Bram
10 oktober 2019 23:47
Antwoord op  Dennis

Het is wat, een jongere generatie. Erg hé?

Dre
11 oktober 2019 00:34
Antwoord op  Bram

Wel als deze generatie niet acteren kan. Vooral die nieuwe rover en valentijn zijn een ramp.

Hahaha
11 oktober 2019 01:33
Antwoord op  Dre

De jonge generatie in seizoen 1 acteerde vele malen slechter….

Damian
10 oktober 2019 20:01

ophouden met vervelende reacties

Dre
10 oktober 2019 21:44
Antwoord op  Damian

Waarom mag je niet zeggen dat je bent afgehaakt

damiannurmohamed
11 oktober 2019 08:55
Antwoord op  Dre

Tuurlijk mag je dat zeggen maar het gaat zal zo slecht met de serie wat de serie nu vooral nodig heeft is positieve feedback ik zie ook dat de serie minder spannend is maar ik blijf kijken al is het alleen maar voor de kijjkcijfers

Anoek
11 oktober 2019 21:07
Antwoord op  damiannurmohamed

Precies! Dit is dus iets wat ik de hele tijd wou zeggen maar ik wist niet hoe te zeggen 🙂

Moud
12 oktober 2019 11:20
Antwoord op  damiannurmohamed

@damiannurmohamed, 100% zo niet 1000% met je eens.

Iedereen mag zijn of haar mening of kritiek hebben of geven, zolang deze maar opbouwend is.
Kom dan met ideeën in plaats van al die loze kreten. Met dit laatste schiet niemand iets mee op, zeker de echte fans niet.

Damian
12 oktober 2019 16:43
Antwoord op  Moud

maar ja als je keer op keer krijgt te horen dat je afhaakt ja ik zou daar als maker van gtst niet blij van worden

Linda
12 oktober 2019 21:22
Antwoord op  Damian

Of de makers gaan achter hun oren krabben en verdiepen zich juist in de kritische reacties om de serie beter te maken 😉
Kritiek kan meer kanten op gaan hé. Als iedereen zwijgt, denken de makers dat het prima is.

Damian
13 oktober 2019 08:15
Antwoord op  Linda

ik hoop het echt ik blijf iniedergeval kijken om de serie te steunen

Geiz
12 oktober 2019 11:21

Deze week een paar verwijzingen naar het verleden. Linda vertrok ook voor haar carriere in seizoen 1 naar New York en later in seizoen 3 naar Parijs. Ze kreeg daardoor ruzie met broer Simon en viel uiteindelijk in handen van pooiers waardoor ze berooid weer terugkwam naar Meerdijk. Leuk dat ze het daar met Janine over had.

Edd
12 oktober 2019 13:57
Antwoord op  Geiz

Vind ik ook! Van mij mogen er wel meer verwijzingen komen naar het verleden, misschien zelfs met terugblikken zoals ze bij Bold and the Beautiful doen. Dat maakt bepaald handelen van karakters logischer te begrijpen. Overigens zal Bing binnenkort veel minder te zien zijn, aangezien hij een hoofdrol te pakken heeft in een film op Curaçao. Hij vliegt heen en weer, maar dat is natuurlijk niet fulltime te doen. Jammer!

Geiz
14 oktober 2019 14:56
Antwoord op  Edd

Ja dat zou best een goed idee zijn, de geschiedenis van de serie komt dan ook weer meer tot leven en dat vergroot de herkenbaarheid. Lijkt mij belangrijk aangezien de meerderheid van de huidige cast nog vrij ‘nieuw’ is.

Yoshi
12 oktober 2019 19:22

De acteurs achter Amir, Kimberly, JoJo en Valentijn zijn al een tijdje niet meer bij de studio’s gespot!

Sanne
13 oktober 2019 21:19
Antwoord op  Yoshi

Die zullen er vast niet allemaal uit gaan 😉

Mark
13 oktober 2019 22:32
Antwoord op  Yoshi

De acteurs van Rien Hoogendoorn en Marco Buis ook niet meer

Chanella
14 oktober 2019 05:17
Antwoord op  Yoshi

Wel? Ik ben zelf eind augustus er geweest om te figureren en we zijn te zien in november dus ze zijn er nog hoor

Gerit
14 oktober 2019 23:17
Antwoord op  Yoshi

Floris bosma en Britt scholte zijn gene die wascheindelijk vertrekken jojo en Valentijn blijven nog heel lang check Instagram maar

Moud
14 oktober 2019 20:22

Het terugblik blokje is weer terug (maandag 14.10)

Gerit
14 oktober 2019 23:19

Er komt een ene cas in gtst

Moud
15 oktober 2019 16:50
Antwoord op  Gerit

@Gerit, weet je niet meer? Aan dergelijke loze kreten kunnen we / kan ik niet veel.

Kevin
18 oktober 2019 14:18

Ben ik de enige die Valentijn een tof karakter vind? Ik snap dat de acteur achter Valentijn in het begin niet zo acteerde als bijvoorbeeld de acteur achter Ludo. Maar tegenwoordig vind ik hem goed acteren, ook Lana wordt steeds beter. Als Rover en Kimberly daadwerkelijk uit de serie gaan en ze 2 oud gedienden terug laten komen voor vast denk ik dat GTST op een prima koers zit.

Misha
19 oktober 2019 01:31
Antwoord op  Kevin

Ik vind de acteur die Valentijn speelt het leuk doen. Nu alleen nog een betere verhaallijn.