SPOILERS 22 T/M 25 FEBRUARI

by GTSTCourant

Maandag 22 februari

Bing wordt door Manu aangezet harder te trainen om weer te kunnen lopen. Rik en Shanti denken anders over hun zorg voor Louise. Daan probeert Tiffy te versieren, maar zij reageert aarzelend.


Dinsdag 23 februari

Daans toenaderingspogingen bij Tiffy vallen niet goed bij Lucas. Julian wil alleen instemmen met adoptie als hij inspraak krijgt bij de selectie van de adoptieouders. Demi gaat samen met Merel naar de bevallingscursus.


Woensdag 24 februari

De spanning is te snijden als Marwan en Julian weer samen in de buurtsuper aan de slag gaan. Het botert ook niet tussen Laura en Lydia, de voormalige vriendinnen staan elkaar naar het leven. Daan vlucht met Louise.


Donderdag 25 februari

Sami is woedend als Marwan ontslag neemt bij de buurtsuper. Henk staat erop dat Laura en Lydia het goed maken, maar de vrouwen ontlopen elkaar liever. Tot Nina’s totale verbijstering wil Ludo het veilinghuis terug.


Lees ook:

17 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Moud
10 februari 2021 14:27

Begrijpen doe ik het wel een beetje, maar is niet handig/slim van Daan om met Louise op de vlucht te slaan.

rene
10 februari 2021 15:01
Antwoord op  Moud

Dit kon je al zien aankomen , ik zie er nog van komen dat Louise in een pleeggezin komt en ze niet meer te zien zal zijn in GTST (komen anders te veel kids denk ik) .
Valt het jou ook op dat Richard niet voorkomt in de spoilers? , misschien toch een kogeltje gekregen?

Moud
10 februari 2021 15:11
Antwoord op  rene

Inderdaad René, nu je het zegt, dat over Richard.

In een interview in bijlage Vrouw van de Telegraaf klapte Lone van Roosendaal (Billy) een beetje uit de school, er duikt blijkbaar een ex op van Richard, wanneer stond er niet bij. Misschien is hij gewond of …..!

Maar wat ik mij dan afvraag, wat gebeurd er dan met Ludo, de bak in, mag hopen van niet.

rene
11 februari 2021 10:35
Antwoord op  Moud

Aah net een nieuwe spoiler dat Ludo Richard onder vuur houd , ik denk dat Ludo straks alles terug krijgt en het flink spannend gaat worden.
En als Ludo schiet dan is hij ontoerekeningsvatbaar want hij is geestelijk natuurlijk flink van het padje af .
Dan zal Daan ook wel een handje helpen bij het onderzoek dan en die zal intussen wel weten dat Billy achter zijn ellende zit.
Ik vind de verhaallijnen wel top nu .

Kenny
10 februari 2021 15:40
Antwoord op  rene

Ik zie billy ook niet in de spoilers

Moud
10 februari 2021 19:34
Antwoord op  Kenny

Ook dat klopt. Ik denk dat Billy zich even rustig houdt, nadat Shanti er achter is gekomen wat Billy, Daan heeft aangedaan. Als dat bekend wordt….!

Of het is stilte voor de storm.

Joemie
12 februari 2021 11:17
Antwoord op  Moud

Wat is vluchten?
Kan ook zijn dat hij met haar wegloopt Tiffy ziet en met haar weer terug loopt.
Ze blazen graag de spoilers op om te zorgen dat er gespeculeerd word. Maar persoonlijk denk ik niet dat dit een enorme verhaallijn gaat worden. Denk eerder dat Daan met Tiffy gaat voor Louise en dan die terug kont en Rik en Shanti de baby van Demi krijgen.

Moo
11 februari 2021 18:56

Ik hoop zo dat Marwan gewoon zijn verantwoordelijkheid neemt en dat adoptie gewoon niet doorgaat. Dat ze gewoon beide zorgen voor de baby. Gewoon een x een goed verloop dat altijd maar dat negatieve.

Petri
12 februari 2021 12:48

Hoeft Daan niet meer te werken? Ik bedoel er speelt nu genoeg waar ze aandacht aan kunnen geven.

Miranda
12 februari 2021 18:08

Ik mis goede tijden slechte tijden op vrijdag avond heel erg kan nog terug komen vinden meer mensen dit ook

Nisa
13 februari 2021 19:09
Antwoord op  Miranda

Jaaa ben het met je eens! Vind 4 dagen echt te weinig! Hoop het zo dat gtst weer op vrijdagavond komt.

Nelly
13 februari 2021 19:24
Antwoord op  Nisa

Helemaal mee eens!

KaasKoekje
14 februari 2021 12:47
Antwoord op  Miranda

Ik denk dat ze daar pas naar gaan kijken wanneer het hele Corona gedoe voorbij is. Wanneer ze weer gewoon normaal kunnen draaien zoals daarvoor.

Davey
15 februari 2021 13:48

Het is natuurlijk een duidelijk verhaal wat je al heel lang ziet aankomen. Rik en Shanti zullen het kind van Demi en Marwan ongetwijfeld gaan adopteren.

Gerit
15 februari 2021 17:55

Lijkt erop dat tiffy samen met Lucas eruit gaat tiffy is verliefd op Daan maar is niet wederzijds dus ik denk dat ze samen met Lucas eruit gaat om Daan vergeten

Martin
16 februari 2021 07:26
Antwoord op  Gerit

Ik ben helaas bang van wel. Al zou dat erg jammer zijn. Daan en Tiffy kunnen een leuk koppel worden en Daan heeft Tiffy eigenlijk ook echt nodig als vriendin, en later kan het uitgroeien tot iets moois qua relatie… maar helaas lijkt het er inderdaad op dat Tiffy en Lucas samen met Wolf vertrekken…

Mark
17 februari 2021 01:53

Wanneer is dat gedoe met Ludo een keer voorbij? Eerst maanden op zitten wachten, maar terug is hij nog steeds niet.