GTSTCourant - Ludo Sanders

Spoilers 23 t/m 26 november

Maandag 23 november

Billy verzorgt Shanti’s vrijgezellenfeest op geheel eigen wijze. Richards naam wordt door het slijk gehaald. Laura doet een koppelpoging. Anton en Linda krijgen ruzie door Judiths toedoen. Julian, Ilyas en Marwan komen op voor Demi.

Dinsdag 24 november

De familie Sanders neemt definitief afscheid van Ludo. JoJo vindt het spannend om te zingen op de herdenkingsdienst. Judith maakt indruk op Linda met mooie woorden. Richard kan geen genoeg krijgen van Billy.


Woensdag 25 november

Demi durft geen aangifte te doen tegen de pesters. Rik baalt als Shanti apart wil slapen tot de bruiloft. Linda schrikt als Anton op een datingsite zit.


Donderdag 26 november

Linda is bang om Anton te verliezen. Nina probeert te dealen met haar verdriet om haar vader. Daan zet zijn verlovingsring voor Nina te koop. Merel wil Demi helpen om het pesten te laten stoppen.



16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Geiz
12 november 2020 10:26

Lijkt erop dat Judith Linda helemaal voor zichzelf wil…
Maar kom op, Linda is toch niet het type dat zich laat inpakken??

Zou leuk zijn als Linda weer wat meer bitchy wordt zoals ze vroeger was. Zeker nu Sam en Rover toch al een tijdje weg zijn, is er ook geen reden meer voor de lieve, begripvolle moederrol. Plus dat die bitchy kant haar karakter ook een stuk interessanter maakt. Babette van Veen zegt zegt zelf ook dat ze die eigenschap van Linda mist.

Moud
12 november 2020 13:12
Antwoord op  Geiz

Helemaal met je eens.
Hoe naïef kan Linda zijn. Ik denk dat een ander, wellicht Janine of Laura, haar de ogen moeten openen. Naar Anton wil ze niet luisteren. Die was al vanaf het begin aan sceptisch. Nu staat zelfs hun beider relatie op springen.

Ook Amir en Amelie zijn er in getrapt. Maar voor Amir hadden ze een reden nodig, om hem er uit te schrijven.

GTST Fan
12 november 2020 11:02

Linda laat zich echt inpakken door Judith. Daar is ze het type toch niet voor? Vroeger was ze nog lekker bitchy.

Van mij mag Judith wel weg. Ze voegt weinig toe aan GTST (Vind ik)
Dan kunnen Linda en Anton ook weer verder, dan dat ze met Judith opgescheept zitten.
Maar ja, is allemaal mijn mening.

Sonja
12 november 2020 11:04

Wat zijn Anton en Linda burgerlijk en dom, zich zo laten manipuleren door een gek mens die ze nauwelijks kennen, vind deze verhaallijn niks aan😡

rene
12 november 2020 18:30
Antwoord op  Sonja

je hebt gelijk, deze hele verhaallijn is te idioot voor woorden.
Ik zie mijzelf nog niet intrekken bij mijn huisarts , totaal onethisch en onmogelijk.
En de actrice is geen actrice maar een slechte amateur, Tjeez wat is het ergerlijk om dat mens haar tekst op te horen zeggen, er waren toch wel betere actrices te vinden dan dit geval.

Vlinder
12 november 2020 13:05

Judith zal wel die account van Anton aangemaakt hebben om zo Anton en Linda uitelkaar te halen. Zoals iemand al hier zei Judith wil Linda voor haar zelf

Moud
12 november 2020 13:27
Antwoord op  Vlinder

Dat zou inderdaad zo maar kunnen zijn, daar heb ik nog niet aan gedacht.
Laten we hopen dat Linda en Anton nu eindelijk de ogen opengaan. Want Anton moet toch weten dat hij zelf geen account heeft aangemaakt.

Ik vind het zo ergerlijk dat die Judith zich er tekens weer weet uit te praten met een of ander zielig verhaal.

Kim
13 november 2020 10:36

Begrijp niets van die verhaallijn met Judith. Zulke doetjes zijn Linda en Anton toch niet? Ze zouden haar door moeten hebben en met een tegenoffensief komen! Dat gedrag van Judith zie je een jaar van te voren aankomen. Helemaal niets aan te beleven voor de kijker. Saai. Saai.

Edd
14 november 2020 12:41

Ze slaan de plank behoorlijk mis met dat Judith-verhaal. Anton en Linda zijn nooit zulke goedgelovige mensen geweest. Kijk eens naar het karakter van personages voor je een verhaallijn verzint. En die actrice… Tenenkrommend slecht

rene
16 november 2020 10:43
Antwoord op  Edd

juis Edd , dit is geen actrice maar gewoon die buurvrouw die een poging acteren doet in mijn mening, of lid van de plaatselijke toneelvereniging en die zijn blij dat ze van die ongetalenteerde flut af zijn.|Helaas zitten de kijkers nu nog weken met een lachwekkend slechte rol opgescheept (er waren toch wel èchte actrices geweest die deze rol een beetje geloofwaardiger hadden kunnen maken )enneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Anton had als huisarts de woningbouw / opvangcentrum moeten bellen voor haar als hulpbehoevende patiënt . Er klopt gewoon te veel niet om het leuk te houden, van mij mag ze van een flat… Lees meer »

Ann
16 november 2020 16:03

Willen jullie Christine van Stralen (speelt Judith) een keer interviewen?
Lijkt me leuk meer te weten over haar,
bijv hoe het is om iemand als Judith te spelen en hoe ze omgaat met alle reacties die daarop zijn.
En wie ze zelf het leukste vin om mee te spelen enzo. of er nog dingen waren waar ze tegenop zag in haar rol of bij gtst te zijn

Coco
16 november 2020 21:46

Het zou mij ook niks verbazen als demi zwanger blijkt te zijn want marwan kwam er nu wel erg makkelijk vanaf.

Joke
17 november 2020 21:18
Antwoord op  Coco

Demi raakt ook zwanger, hebben ze op deze site bekend gemaakt

A.G.
23 november 2020 15:09
Antwoord op  Joke

In de aflevering van donderdag 19 november is al te zien dat Demi misselijk is dus is al zwanger terwijl ze het nog niet weet dat ze zwanger is en het is al beschreven in de verhaallijn van gtst dat zwanger is.

Nisa
17 november 2020 09:17

Arme Daan. Aflevering van gisteren gezien en zo met hem te doen☹️
Hij houdt zoveel van Nina die 2 moeten gewoon weer bij elkaar komen!

nel
18 november 2020 21:37

waar is ludo sanders gebleven is hij de serie uit