Spoilers 23 t/m 27 april 2018

MA 23/4
Lucas en Kimberly amuseren zich mateloos als Noud een straf moet ondergaan. Nina krijgt de schrik van haar leven als ze ziet wie het slachtoffer is van haar roekeloze rijden. Ze vat het plan op om terug te gaan naar Hong Kong.

DI 24/4
Loes merkt hoe serieus de kinderplannen van Bing zijn. Zoë raakt overstuur door een onbezonnen actie van Sjoerd. Nina ontdekt dat Bing en zij afgeluisterd worden.

WO 25/4
Aysen eist meteen uitleg van Alex wanneer er schot zit in de moordzaak. Sjoerd kan niet oprecht blij zijn bij het nieuws over zijn vader. Sjors worstelt met haar liefdesleven nadat Janine haar mond voorbij gepraat heeft.

DO 26/4
Aysen probeert Zoë te spreken zonder politietoezicht. Anton ontdekt dat Sjoerd bezig is met een wraakplan. Zoë gaat door een diep dal als ze geforceerd wordt om zich de gebeurtenissen rond Jan Maes te herinneren.

VR 27/4
Amir ziet dat Farah geniet van Koningsdag, de vrijmarkt en alle koopjes die er zijn. Het brengt hem op een idee waar hij de hulp van Bing voor nodig heeft. Q gaat een uitdaging aan van Noud en Kimberly.



47 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Damian
10 april 2018 13:27

Lijkt erop dat de verhaallijn van jan maes nog lang niet afgelopen is terwijl ze van januari tot nu al best wel veel verschillende verhaallijnen hadden kunnen behandelen

Zebje
10 april 2018 14:24

Lijkt er ook op dat Rik doodgaat. Hij komt niet meer voor in de spoilers van de komende 2 weken. Nina rijdt hem aan. Hij sterft 2 weken later na een coma . En dan komt Lana terug.

Moud
10 april 2018 17:04
Antwoord op  Zebje

@Zebje, lees de reacties van @Lana’s comeback en @Iris.

Rik is het dus niet!!!

Op Facebook staat een filmpje over de Coen en Sander show in de GTST studio.

Shirley
10 april 2018 18:28
Antwoord op  Moud

Misschien moet jij wat beter lezen. Want ze waren op de set vanwege de coen en sander show. Niet voor opnames van gtst dus het zegt niks of rik wel of niet doodgaat.

Mjo
11 april 2018 10:08
Antwoord op  Shirley

@Shirley iets vriendelijker mag ook wel.
Ieder mag zijn of haar mening geven. En daar hoef je het niet meer eens te zijn, dat mag!!

Melding van 09 april jl.
De Coen & Sander Show gaat zo beginnen vanuit Meerdijk! Luister mee voor spannende onthullingen en leuke nieuwtjes!
Zie ook ook op GTST facebook.

Opnames zijn dus inmiddels geweest.

Lana's comeback
10 april 2018 15:11

Rik, Amir en Sjors gaan voorlopig niet dood. Dit omdat Ferri en Alkan gisteren gewoon op de set waren tijdens de Coen en Sander show in de GTST studio, en Melissa al met de schrijvers over volgend seizoen heeft gesproken.

Iris
10 april 2018 15:33
Antwoord op  Lana's comeback

Ferry, Erik, Caroline en Anouk waren ook op de set

Celine
10 april 2018 17:16
Antwoord op  Lana's comeback

Dat zegt helemaal niks. Ze waren op de set vanwége de Coen en Sander show, niet voor opnames!

nicky
10 april 2018 16:15

er staat ook niet bij dat de slachtoffer van de aanrijding komt te overlijden kan zijn dat het pas met de cliffhanger is

Carlos
10 april 2018 16:32
Antwoord op  nicky

Nee voor de cliffhanger, want Lana keert al eerder terug

Celine
10 april 2018 17:14
Antwoord op  nicky

Het slachtoffer.

Vlinder
10 april 2018 18:51

Maar als Lana naar een begrafenis komt moet dat wel zijn van een bekende, ik ben bang dat Sjors op deze manier uitgeschreven Word ok hoop het niet natuurlijk, want Lana kent maar weinigen en heeft maar een band met weinig meerdijker: zoals Sjors, Bing, Amir, en Rik dan zou 1 van deze 4 doodgaan.

Ygone
10 april 2018 19:39
Antwoord op  Vlinder

Sjors heeft het al gehad over het nieuwe seizoen en dat wat er in het nieuwe seizoen met Sjors gaat gebeuren zij erg leuk vind en dit seizoen gaat iemand dood

GTST-je
10 april 2018 23:29

Misschien rijdt Nina Stanley of Laura aan.

Patricia1978
12 april 2018 21:20
Antwoord op  GTST-je

Ik denk dat Nina Marieke of Mark aanrijd. En dat ze op die manier de serie inkomen of zo

North
16 april 2018 14:03
Antwoord op  Patricia1978

Nee het was Loes.

Mena
11 april 2018 12:08

Ik hoop dat het loes is echt stom mens dat ze bing met rust laat

Anoniem
18 april 2018 12:46
Antwoord op  Mena

Was toch loes ?

PFZ
18 april 2018 22:23
Antwoord op  Anoniem

Hoe weet je dat zo zeker

Damian
11 april 2018 12:38

Het is een man die Maes heeft vermoord 100 procent zeker

Sabrina
11 april 2018 15:15

Ik ben aan het denken, zou het misschien niet kunnen dat niemand van de vaste cast dood gaat, maar dat “opa en oma Langeveld” overlijden? En dat er daarom een begrafenis is? Lana kan/mag daar dan niet meer wonen en komt daarom terug naar Meerdijk?
Van mij mag dit wel snel gebeuren, want ik ben wel een beetje klaar met de Jan Maes verhaallijn.

Edd
11 april 2018 21:07

Ik vraag me af waar Libelle die informatie überhaupt vandaan heeft? “Bronnen bij GTST”, dat kan iedereen wel zeggen. Boulevard heeft er ook geen melding van gemaakt. Voor nu ga ik er vanuit dat er helemaal niemand overlijdt.

Nathanael
12 april 2018 23:42

Waarom denken jullie dat het slachtoffer van de aanrijding dood gaat? Lijkt me sterk dat Nina over de babyplannen begint als ze gister iemand doodreed?

Julia
13 april 2018 00:32
Antwoord op  Nathanael

Bing begint eerder over babyplannen en erna pas loopt loes voor ninas auto

Julia
13 april 2018 00:30

Nina rijdt Loes aan; Loes loopt voor haar auto als ze ziet dat Nina aan komt rijden

Nicole
13 april 2018 13:47
Antwoord op  Julia

Jammer genoeg niet dood

Julia
13 april 2018 00:31

Loes loop voor Ninas auto als ze haar ziet aankomen

PFZ
13 april 2018 09:44

Misschien heeft Bing hem wel terug getrapt het water in, aangezien hij ook terug kwam om de laptop mee te nemen??? Loes is aangereden en dus niet overleden, dit zou ook een ontknoping geweest kunnen zijn toch dat Lana alles verteld… Misschien overkomt Bing wel iets, aangezien Loes het niet aankan dat hij gelukkig is met Nina? Dan heeft zij hem niet en Nina ook niet. Dan komt Lana terug en verteld ze alles wat ze gezien heeft… ze heeft Zoe gezien waarschijnlijk en misschien Bing ook wel??? Ze was er toch de hele avond?

Vlinder
13 april 2018 11:40
Antwoord op  PFZ

Nee Bing heeft Jan niet vermoord het is Loes, toen Lana Loes en Zoë zag raakte ze in paniek en bij Bing totaal niet. Loes heeft Jan denk ik vermoord uit verliefdheid voor Bing, zij gaat blijkbaar erg ver om Bing voor zich te winnen zelfs voor de auto springen.

Damian
13 april 2018 13:19
Antwoord op  Vlinder

Ja dan kan

Damian
13 april 2018 13:18
Antwoord op  PFZ

Ik denk het ook want als je kijkt zie als jan zinkt iemand aan de kant staan met een lange jas

Yoshi
14 april 2018 22:39
Antwoord op  Damian

Loes is een soort Meike…toen gespeeld door Robine van der Meer.
Meike was geobsedeerd door Ludo en stinkend jaloers op Janine.
Meike was ook maar 1 seizoen in de serie als vast karakter en kwam uit eindelijk te overlijden.

Ik denk dat Nina/Loes/Bing ook tot een climax gaat komen. Farah of Amir gaat denk dood. Hiervoor komt Lana terug en zal Lana uiteindelijk vertellen dat Loes de fatale trap heeft gegeven.

Dit seizoen nemen we afscheid van Loes en Farah en denk Amir.

Miranda
16 april 2018 22:07

Ik denk de zoon van Jan Maes. Lana was getuige en zit bij de jongen op school..