Spoilers 23 t/m 27 december 2019

Er zijn weer nieuwe spoilers! In de laatste week van het jaar laat Sjors aan Amir haar ware gevoelens zien, leeft het huwelijk tussen Bing en Nina weer op en wordt Janine keihard geconfronteerd met de consequenties van haar ziekte. Lees snel meer…

Maandag 23 december
Sjors laat Amir haar ware gevoelens zien. Lana krijgt goed nieuws en maakt een nieuwe vriendin. Janine roept de hulp in van Nina en Lucas. Puck waarschuwt Shanti voor Rik; zij heeft immers slechte ervaringen met Riks broer, Daan.

Dinsdag 24 december
Rik doet een ontdekking waar hij niets van begrijpt. Het huwelijk tussen Bing en Nina leeft weer op. Lana ziet dat er thuis dingen veranderd zijn. Daan stapt op Billy af wanneer Rik bij hem langs is geweest met een klacht.

Woensdag 25 december
Daan is blij als Nina met hem af wil spreken. Valentijn vraagt Ludo om liefdesadvies. Linda snuffelt door haar verleden en krijgt daardoor plannen voor de toekomst. JoJo en Valentijn werken samen om Sjors en Amir uit hun huis te lokken.

Donderdag 26 december
Bing bereidt een romantisch avondje voor. Billy strijdt met Shanti, maar heeft groot respect voor hoe haar dochter de zaak aanpakt. Anton haalt Linda’s plannen naar beneden en komt daardoor in conflict met Ludo. Puck doet een ultieme poging haar kledingmerk te redden.

Vrijdag 27 december
Valentijn besluit dat hij het anders moet aanpakken om Lana te versieren. Janine wordt keihard geconfronteerd met de consequenties van haar ziekte. Laura vindt dat Linda een onzalig plan heeft en geeft tegengas. Ludo zorgt ervoor dat Lucas zich een slechte zoon voelt.



20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dre
13 december 2019 19:11

Nou het wordt er niet spannender op. Tijd dat er een bad boy of girl komt. Zoals Nick. De soap bloed langzaam dood

Fabienne
14 december 2019 21:28
Antwoord op  Dre

Eens!

Kaasstengel
13 december 2019 23:28

Het einde van de Nina/Daan verhaallijn. Wat ontzettend jammer.

Natas
14 december 2019 00:08
Antwoord op  Kaasstengel

Dit duurde te lang…

Moud
14 december 2019 13:09
Antwoord op  Kaasstengel

Haha 🙂 deze reactie had ik wel van jou verwacht, als supergrote fan van Daan.

In het begin vond ik Daan een leuke rol hebben, maar de laatste tijd vond ik hem knap irritant. Zijn hele houding en gedrag stoorde mij mateloos.

Maar goed, ieder zijn ding toch! 🙂

Kimberley
18 december 2019 09:24
Antwoord op  Moud

Mee eens, ik vond Daan leuk in de tijd met Aysen, nu zwaar irritant, hopelijk stopt de Daan/Nina verhaallijn

Baasje
14 december 2019 09:23

Had lieve nina en daan bij elkaar gehad

Kaasstengel
14 december 2019 10:11
Antwoord op  Baasje

Ik ook. Nina is al jaren bij Bing en het is ook zeker niet de eerste keer dat ze vreemd gaat.

taheisha
16 december 2019 19:19
Antwoord op  Kaasstengel

Nina en Daan verdiennen elkaar ze zijn allebij achterbaks

taheisha
16 december 2019 19:19
Antwoord op  Baasje

Ik had liever gehad dat Bing en Daan haar allebij zouden dumpen!! Nina moet een keer hard op haar bek gaan vallen. En dit is niet de eerste dat ze vreemd gaat wat een kreng

Vlinder
14 december 2019 14:21

Zou toch niet zo zijn dat prinses Nina hiermee weg komt, ik hoop alsnog dat het uit komt Nina Bing kei hard bedrogen heeft Bing verdient veel beter dan die verwende Nina. Bing past veel beter bij Sjors!

Fabienne
14 december 2019 21:30
Antwoord op  Vlinder

Daar zit ik inderdaad ook nog steeds op te wachten!

taheisha
16 december 2019 19:18
Antwoord op  Vlinder

die bitch komt altijd overal mee weg

L V
15 december 2019 13:10

Ik vind dat die lana tenenkrommend slecht acteert. De rol voegt wel wat toe maar de actrice niet. Recasten!

Ann
15 december 2019 13:45
Antwoord op  L V

Mee eens slecht acteer werk

Tim
16 december 2019 01:31
Antwoord op  L V

Dat roep ik al van het begin af aan toen die meid in de serie kwam. Wat speelt ze vreselijk. Heel snel eruit of recasten

riezz
16 december 2019 14:29
Antwoord op  Tim

Helemaal mee eens, als ze een scène heeft zegt ze haar tekst op alsof ze onder water zit , gevoelloos

J W
21 december 2019 07:32
Antwoord op  L V

Voor mij heb je helemaal gelijk L V wat een vreselijke actrice is dat!!!! Mag de naam actrice niet eens hebben. Lekker samen met Bobby naar een onbewoond eiland vluchten, blehhhh ?

Natasja
15 december 2019 16:30

Super spannend

Guus
16 december 2019 20:12

Wat ze met Dolly willen weet ik niet.. Is die ene hond in GTST nog niet genoeg?