Spoilers 23 t/m 27 maart 2020

Maandag 23 maart
Tiffy en Lucas nemen het heft in eigen hand om de weerstand tegen hun plannen te weerleggen. Puck krijgt een aanbod dat ze niet kan afslaan, maar loopt tot haar frustratie tegen haar eigen onkunde aan. Nina kwetst Daan tot op het bot.

Dinsdag 24 maart
Saskia gooit alles in de strijd om Linda te overtuigen. Julian krijgt een geweldige kans van Bing. Ludo bijt zich vast in het mysterie van de vervalsing, wat Valentijn op scherp zet. Henk weigert zijn goudmijntje op te geven. Lukt het Nina om Daans verzet te breken?

Woensdag 25 maart
De clash tussen Henk en Ludo leidt tot Valentijns ontmaskering. Amelie krijgt veel mannelijke aandacht. Amirs vrienden regelen tegen zijn zin in een date voor hem, met een verrassende uitkomst.

Donderdag 26 maart
Puck kiest voor zichzelf, ten koste van Tiffy. Valentijn verraadt Amelie, maar heeft hiermee vooral zichzelf. Henk ervaart dat Ludo een tegenstander van formaat is. Anton raakt onder de indruk van Saskia.



11 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Rika
10 maart 2020 18:13

Stefano is het vast niet eens met Tiffy en Lucas hun verbintenis

sten
11 maart 2020 10:09
Antwoord op  Rika

Flo komt terug naar Meerdijk

Kaasstengel
10 maart 2020 21:42

Ik hoop niet dat ze die Daan/Nina/Bing verhaallijn tot de zomer gaan rekken. Dat aantrekken en afstoten van Nina en boze Bing hebben we nu wel gezien wat mij betreft. Laat Nina gewoon verder gaan met Daan of haal ze alle drie uit elkaar want dit begin ik zelfs irritant te vinden.

Naomi
11 maart 2020 14:51
Antwoord op  Kaasstengel

Ja vindt ik ook en ik ben benieuwd of het Nina lukt om Daan te helpen en dat ze eerlijk is dat ze verliefd op hem is

Dennis
11 maart 2020 20:42

Ik denk dat de schrijvers toch met Ingmar Schrama om tafel gaan

Edd
12 maart 2020 17:12
Antwoord op  Dennis

Ik zou niet weten waarom. Inge heeft al eerder aangegeven niet meer terug te willen komen. Melissa wilde blijven, maar werd eruit geschreven.

Moud
13 maart 2020 11:05
Antwoord op  Dennis

@Dennis, het personage Sjors is uit GTST geschreven. Maakt dus niet uit of Inge Schrama of Melissa Drost nou het personage Sjors gespeeld had.

Verder heeft Inge Schrama geruime tijd geleden al aangeven niet te kunnen of willen terugkeren als Sjors in GTST.

flo
16 maart 2020 14:17
Antwoord op  Dennis

Nee Inge wilde niet meer, en Melissa wilde eruit denk iets anders dan alleen maar gtst

Rob
14 maart 2020 12:43

Lieve Melissa Drost

Ik vind het jammer dat je Weg gaat uit Goeden tijden slechts tijden want ik vond je heel erg Goed spelen EN kom
Jij Terug of niet?

Met de groetjes van Rob Bloebaum

Saartje
15 maart 2020 11:05

Ik kijk al sinds 95 gtst is leuk maar ik mis Aysen in de serie

Roos
17 maart 2020 20:12

Daaaaaag Puckie!