Spoilers 24 t/m 28 februari 2020

Maandag 24 februari
Valentijn denkt dat hij Amelie met de nodige charme wel meekrijgt in zijn plannen. De familie Verduyn discussieert over een grote schadepost. Ze hebben niet door dat de buren alles kunnen horen. Als Julian vergaat van de pijn, probeert Saskia op een ‘creatieve’ manier aan pijnstillers te komen.

Dinsdag 25 februari
Rik, Shanti en Henk beginnen een inzamelingsactie. Bing denkt dat Nina de kinderen tegen hem opstookt. In een moment van zwakte maakt Sjors een verkeerde keuze. Saskia krijgt de gevolgen van haar ondoordachte actie keihard terug.

Woensdag 26 februari
Nina presenteert een ouderschapsplan aan Bing in de hoop dat ze er samen uitkomen. Janine viert een heuglijk moment. Linda worstelt met haar eigen sores, maar moet Janine toch helpen.

Donderdag 27 februari
Saskia geeft Anton onverdiend de volle laag. Nog meer boosheid: Sjors reageert al haar frustratie weer eens af op Amir, die moeite heeft kalm te blijven. Laura doet haar pleegzoon Julian een mooie belofte. 

Vrijdag 28 februari
Het rommelt tussen Lucas en Tiffy, maar Puck werpt zich op als vredestichter. Nu Julian geblesseerd is, moet hij op zoek naar een nieuwe trainer voor Merels voetbalelftal. Valentijn doet Henk een voorstel. 



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Julia
12 februari 2020 08:51

Hopelijk wordt de scheidingsverhaallijn Bing/Nina snel afgerond

Vlinder
12 februari 2020 18:09

Die Nina heeft ook een bord voor haar kop en is zo vreselijk wanhopig nu wilt ze Daan gebruiken om Bing jaloers te maken Bing moet haar niet eens meer hij is klaar met princes Nina!

Moud
12 februari 2020 21:26
Antwoord op  Vlinder

Is dat echt zo @Vlinder!! Ik dacht juist dat Nina, Daan de deur wees. (uit CS) & dat Nina de aanklacht tegen Daan niet wil intrekken, zoals Daan haar vroeg. Ik begrijp dus niet dat je denkt dat Nina, Daan gebruikt om Bing jaloers te maken, volgens mij staat Nina aan Bing’s kant.

Misschien kijk jij vooruit en weet je al meer of ik heb iets gemist.

Kaasstengel
13 februari 2020 00:44
Antwoord op  Moud

Ik heb de aflevering van volgende week vooruit gekeken. Er gebeurd inderdaad weer iets tussen Daan en Nina maar het is niet zo dat ze Bing jaloers wil maken. Ze is overstuur en Daan troost haar, Bing betrapt ze.. Veel meer gebeurt er niet.

Kaasstengel
13 februari 2020 00:57
Antwoord op  Kaasstengel

En Puck zegt dat Nina Daan moet gebruiken om Bing terug te krijgen. Typisch Puck

Moud
13 februari 2020 09:26
Antwoord op  Kaasstengel

Dankjewel @Kaasstengel voor je toelichting.

Dat Bing dat nu weer moet zien. Schiet niet echt op, richting een oplossing c.q. eind verhaallijn.

Remco
13 februari 2020 09:08

Wanneer flikkeren ze die Lana er eens uit, of doe een recast want deze “actrice” is echt belabberd slecht.

Sandra
17 februari 2020 16:10
Antwoord op  Remco

Die vliegt er 25 februari voorgoed uit

Nisa
13 februari 2020 19:30

Ik hoop echt dat Nina en Daan bij elkaar komen. Die 2 passen zo goed bij elkaar.

Julia
17 februari 2020 08:33
Antwoord op  Nisa

Mag ook van mij

sten
17 februari 2020 10:17
Antwoord op  Nisa

Sjors en Bing……. Amir kan er uit foetsie

Martin
14 februari 2020 21:39

Geruchten gaan nog steeds dat zowel Daan als puck uit gtst vedwijnen ook omdat opa Henk vaste rol heeft en vast maar uit 20 personen bestaat

sten
17 februari 2020 10:15

Janine is weer genezen van de borstkanker maar houdt het nog effe geheim voor haar familie.
Sjors is weer verliefd op……………………..Bing

Sandra
17 februari 2020 13:42

Fijn… eindelijk die Lana weg.
Ik keek al maanden niet meer, maar nu wil ik dan wel weer overwegen om de serie te gaan kijken.

Edd
17 februari 2020 15:01
Antwoord op  Sandra

Ik vind het jammer dat Lana gaat, zij hield de soap in ieder geval wel spannend. En altijd leuk als je je aan iemand kan irriteren xD Zie liever die rare Puck vertrekken.

Sandra
17 februari 2020 16:12
Antwoord op  Edd

Puck ken ik dus niet, want ik was door Lana al sinds de laatste zomerstop afgehaakt. Dus over haar kan ik nog niet oordelen.

Lot
18 februari 2020 13:57
Antwoord op  Sandra

Wel triest hoor, dat je door 1 personage de hele serie niet meer kijkt?

Ikke
19 februari 2020 10:05

Oei,,, brand in huize Sanders
Hoe loopt dit af ??,

Jacobus
19 februari 2020 15:43
Antwoord op  Ikke

Ludo komt net te laat, Linda en Janine komen om door de brand

Ikke