Spoilers 24 t/m 28 april

MA 24/4
Nina heeft een plan en daar probeert ze Aysen bij te betrekken. Bing roept de hulp in van Sjors als hij voor Nina een verrassing voorbereidt. Er wordt Kimberly een aanbod gedaan waar ze lang over na moet denken.

DI 25/4
Sjors is bang dat Martine zich met criminele zaken bezighoudt. Rik ziet dat het zijn dochter pijn doet als ze ‘nutteloos’ toe moet kijken hoe anderen haar problemen oplossen. Rover is ongerust over het lot van Kimberly.

WO 26/4
Maxime en Janine doen er alles aan om Ludo af te houden van een daad die hij nooit meer ongedaan kan maken. Job en Anna schieten Rikki te hulp. Het frustreert Bing dat zijn handicap zijn werk in de weg staat.

DO 27/4
Rikki licht Aysen in over een belangrijke ontdekking. Rover komt op televisie met een emotionele oproep. Anton maakt indruk op Linda door de juiste prioriteiten te stellen. Rik, Job en Anna beginnen aan een gigantische klus.

VR 28/4
Als Aysen een paniektelefoontje krijgt, gaat ze meteen op pad. Nina haalt een kroongetuige binnen. Kimberly bespeelt haar bewaker. Maxime belooft Anton dat ze er alles aan zal doen om Martine te slim af te zijn.



27 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Cleo
11 april 2017 13:32

Aha nina speelt dus dubbelspel. Ze doet alsof ze gebroken heeft met haar familie. Maar ondertussen is ze bezig met a.s wraak naar bing martine en sjors,
Toppie nina! Nu word de verhaallijn weer leuker. Maar hoop niet dat t lang uitgemolken word.

Anita
11 april 2017 18:13
Antwoord op  Cleo

Cleo, je hebt wel fantasie of niet……

Aline
11 april 2017 21:20
Antwoord op  Anita

Dit is wat er nu speelt hoor… misschien geen wraak planning maar ze heeft wel een dubbele agenda.

imallears
11 april 2017 22:06
Antwoord op  Aline

Ik denk ook dat ze een dubbele agenda heeft. In de aflevering dat ze “breekt” met Janine en Maxime kon je dat gewoon aan haar blik zien toen ze weg liep dat ze het niet meende.

Kenny
12 april 2017 20:17
Antwoord op  imallears

Of ze vond het gewoon moeilijk, ik hoop dat ludo nog lang in de gevangenis blijft en dat hij uiteindelijk de serie verlaat met janine en nina

#steunmartine

René
13 april 2017 01:20
Antwoord op  Kenny

Enige die hier werkelijk zal wegrotten in de cel is Martine. Die is een moordenaar die in de gevangenis thuis hoort.

kenny
13 april 2017 07:56
Antwoord op  René

er gaat sws de komende tijd niets met martine gebeuren want ze wilde alleen terug in de serie voor langere tijd en ze zit nog eens twee maanden in de serie

Cleo
17 april 2017 11:20
Antwoord op  kenny

Van mij mogen martine sjors en bing heel snel weer wegwezen. Samen met bill optiefen naar canada. Vind deze verhaallijn zeer irritant worden. Bing met zijn vervelende ego gedrag…sjors die er allang niet meer bij hoort , haar rol is gewoon op..Martine is eventjes leuk om weer te zien maar gaat me nu tever en onwaarschijnlijk worden.. Bill die er maar beetje bijhangt als boze papa en ex. Nee ludo is de enige gtst hufter maar wel met een goed hart voor degenen die hem dierbaar zijn. Willen we in sommige situaties zelf geen ludo willen zijn? Ik wel hoor..… Lees meer »

Cleo
17 april 2017 11:22
Antwoord op  Cleo

Oeps foutje ik bedoel natuurlijk niet rik en martine maar rik en maxime

Sterre
22 april 2017 18:29
Antwoord op  Kenny

Wat ben jij Stom!!! Hun maken de serie juist heel leuk..mafketel

Mousy
12 april 2017 11:57
Antwoord op  Anita

Beste Anita, daar heb je echt niet zoveel fantasie voor nodig. Als je gisterenavond gekeken hebt op het laatst van de aflevering, toen Nina het restaurant van de Rozenboom uitliep. Dan zag je de reactie van Nina, ze leunde tegen muur, haar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking, Nina zei ook heel bewust tegen Janine en Maxime, dat ze met hun beiden brak als ze achter Ludo bleven staan, wetende en vooral zodat Martine en Sjors het goed konden horen. Ook toen Nina bij Bing was en zei dat ze haar achternaam ging veranderen van Sanders in Mauricius. Ook toen die bepaalde en… Lees meer »

Mousy
12 april 2017 11:14
Antwoord op  Cleo

@Cleo, Je hebt helemaal gelijk. Dit is geheel ook mijn gedachte.

Ik hoop ook dat het nu niet meer lang duurt alvorens Martine ontmaskert wordt. En al helemaal niet tot de komende zomerstop/cliffhanger.

nicky
11 april 2017 13:38

nina vind malena de kroongetuigen

Peter
11 april 2017 14:07

WO 26/4
Maxime en Janine doen er alles aan om Ludo af te houden van een daad die hij nooit meer ongedaan kan maken.

Wat zou dit zijn, een ontsnappingspoging of een moordaanslag, het laatste lijkt me sterk, hij heeft immers geen geld meer. Wanneer komt dit alles tot een climax en niet hopend pas tegen de zomerstop.

N. Sanders
11 april 2017 23:28
Antwoord op  Peter

Autobom misschien ala Nick door Leon maar dit keer niet bellen van stap die auto uit Hahah. Ludo slaat toch terug. Het eindigt sowieso slecht voor Martine. Alles kwikt en kapot en weer verdwenen. Of alles kwijt en de bak in gezien alle misdaden die ze heeft begaan. Er zijn meerdere aanslagen gepleegd door haar namelijk en liegen tegen de politie en misleiden en omkopen van getuigen/mensen komt ook ten laste.

Hanneke
11 april 2017 23:02

Wanneer komt Sjoerd terug??? Ik mis hem.

Majella
13 april 2017 13:17
Antwoord op  Hanneke

Ik ook! En dan graag Rikki een lange,wegblijfpauze geven hahahahaha

nicky
12 april 2017 09:49

ik denk dat deze week als ik het zo lees of de week erna het uitkomt dat martine er achter zit en rover en kimberley worden een setje

Aims
13 april 2017 02:54

Het lot van Kimberly? ?

Zebje
13 april 2017 12:30

hmm wordt Teddy of Thijs ondekt of papieren? Of ontdekt ze bij toeval iets over Martine terwijl ze erbuiten staat. Ik denk dat Kimberly [bijna] terecht komt in de klauwen van Martine.

Vlinder
13 april 2017 13:29

Rik en Aysen zijn verliefd, leuke combi.

Melissa
14 april 2017 19:35

linda en anton komen wel weer bij de van 27 april te zien, anton is koppig en durft zijn gevoelens niet te tonen aan aan linda

dinges
19 april 2017 12:54

Ik krijg toch een beetje de enge kriebeltjes van Rik en Aysen… geen combo wat mij betreft.

Ikke
20 april 2017 20:19

Nina weet Sjors zover te krijgen dat ze alles opbiecht.

Peter
21 april 2017 00:35

1 mei janine’s hoop op ludos vrijlating vervliegt, hafkamp zal toch geen aanslag plegen op marlena en marcus he, ik vind dat het ludo treiteren wel eens afgelopen mag zijn. Word tijd voor payback

Gerard
1 mei 2017 21:45

Wat een slechte verhaallijn van Malena en haar bewijs tegen de heks Martine, en de handlanger staat erbij als een Agent.En Aysen heeft niks in de gaten, hij heeft alles gewist.Het wordt weer gerekt naar de Zomercliff het seizoen van gtst moet weer korter de cliff eind Mei zo was het vroeger ook

Gerard
11 mei 2017 20:32

Heeft Lucas een nieuwe vlam gevonden in de dansleraar???