SPOILERS 25 T/M 28 OKTOBER

by GTSTCourant

Maandag 25 oktober

Daan baalt als Billy niet getraceerd is. Steef heeft moeite met de zuinigheid van zijn ouders en koopt voor Julian een nieuwe jas. Saskia heeft moeite om afstand te nemen van Roman.

Dinsdag 26 oktober

Rik wil een einde maken aan de chantage van Ludo. Julian en Saskia hebben een hoog oplopend conflict. Steef brengt Demi op een idee. Shanti krijgt van Pieter een boek cadeau. Durft ze te bekennen dat ze niet goed is in lezen?

Woensdag 27 oktober

Merel voelt zich ongemakkelijk als ze ziet dat Demi nog gevoelens heeft voor Marwan. Janine moet voor controle naar de mammapoli. Ludo wordt door Richard aan het denken gezet.

Donderdag 28 oktober

Janine is vastbesloten dat Ludo zijn chantage moet stoppen. Zal Ludo daarin meegaan? Daan ziet geen andere optie dan te stoppen bij de politie. Rik helpt Bing met een promotievideo voor Boks. Shanti blijkt meer met haar vader gemeen te hebben dan ze van tevoren dacht.


Lees ook:

11 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Mark
15 oktober 2021 21:11

Ik denk dat, hoewel ze wel samen iets krijgen, Merel en Marwan het eerst geheim willen houden vanwege Demi en dat Merel zichzelf daarom ongemakkelijk voelt.

Vlinder
16 oktober 2021 21:08

Ik vind Merel en Marwan echt totaal geen chemie hebben het komt veel te nep over.

Michelle
17 oktober 2021 21:10

Marwan en merel moeten niet met elkaar gaan hij heb zoon met haar zusje en zij is tante ik vind hun niks samen met elkaar e moet ander vriend zoeken en niet wat met de vader van je zusje kind nemen en de zusje heb nog steeds gevoelens voor Marwan heb

Melissa
18 oktober 2021 11:01

Ik denk dat als Roman het niet voor elkaar krijgt bij Saskia dat hij wel overgaat naar Linda en dan is Linda een makkelijke prooi voor hem

rene
19 oktober 2021 09:34
Antwoord op  Melissa

ik vind de hele Roman rol zo vervelend wat een fake figuur , ik kan er echt niet aan wennen aan die opdringerige net iets te vrolijke huisarts.

Far
18 oktober 2021 12:24

Ik krijg juist weer sterk het gevoel dat Richard en Janine dichter bijelkaar komen.

rene
19 oktober 2021 09:34
Antwoord op  Far

ja zou een leuke twist zijn vind ik

Marleen
20 oktober 2021 15:52
Antwoord op  Far

Haha dat zou wat zijn.

Johan
20 oktober 2021 12:48

GTST wordt geschreven door veel wijn drinkende linkse vrouwen van middelbare leeftijd daarom gebeurt er ook helemaal niets meer interessant 👎👎👎

North
21 oktober 2021 11:58
Antwoord op  Johan

Je hoeft niet te kijken, er zitten ook andere zenders op de tv.

Lieke
21 oktober 2021 12:44

Ze kunnen beter proberen soms ook weer wat oud bekenden terug te laten keren,blijft altijd leuk,in het dagelijks leven bellen we ook met mensen die zijn verhuisd ofz,maar je verneem in gtst nooit wat van oud bekenden,zoals oom Govert (wik helaas niet meer onder ons maar als je bijvoorbeeld Rik ooit heb van ik had Govert net aan de telefoon ofz,gewoon oud acteurs erbij halen lijkt mij leuk😁