Spoilers 25 t/m 29 december 2017

MA 25/12
Anton is van plan om Amir echt in de familie op te nemen. Door Bing raakt Loes enorm teleurgesteld. Zoë en Aysen vinden elkaar in gezamenlijk verdriet. In Toko loopt een gezellig kerstdiner helemaal in de soep. Rik probeert het misverstand tussen hem en Sjors op te lossen.

DI 26/12
Kimberly krijgt onverwacht bezoek voor de kerst. Ze is blij, baalt en wordt bang. Bing wil het mislukte kerstdiner overdoen, maar nu goed. Sjoerd reageert zich af als Amir doorvraagt naar hoe het met hem gaat. Q weet zich geen raad met het familiegevoel.

WO 27/12
Als Ludo een leuk uitje in gedachten heeft, verbiedt Janine hem te gaan. Om Zoë te helpen, boort Aysen ongevraagd haar politiecontacten aan. Zoë probeert de verhoudingen met Jan op haar eigen manier te verbeteren. Jan onthult een geheim aan Anton.

DO 28/12
Amir krijgt een brief met daarin de uitslag van zijn asielaanvraag. Lana heeft huisarrest, maar dat stimuleert haar juist extra om tegen Sjors’ regels in te gaan. Noud spreekt Lucas aan op zijn botte gedrag tegen Laura.

VR 29/12
Noud en Sjoerd meten het elektrische systeem door bij Toko en doen een schokkende ontdekking. Q wordt jaloers op Noud. Lucas probeert Laura te helpen, maar niet weet niet de juiste snaar te raken. Amir wordt overvallen door zijn vrienden.



18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
GTST
15 december 2017 15:35

Is op 29/12 de wintercliff ofzo

Rick17
15 december 2017 15:55
Antwoord op  GTST

Nee van 8tm12 januari

Niek
15 december 2017 17:05
Antwoord op  GTST

Ja dan is de wintercliff volgens mij

leon
16 december 2017 15:43

Sjors en Rik krijgen alsnog een relatie, tot woede van Lana, Bing en Loes proberen hun relatie juist te verbergen voor iedereen. Amir en Q worden alsnog goede vrienden als Q Amir weet te raken met zn woorden. Noud vindt dat Lucas zich moet gaan richten op de Koning ipv Laura. Aysen, Sjoerd en Zoe gaan iets doen tegen de praktijken van Jan dat pakt minder goed uit. Anton en Ludo hebben een gesprek met Jan en Laura, Janine en Linda gaan door het lint als ze merken wat de direktie in petto hebben voor Laura.

Ygone
16 december 2017 22:34
Antwoord op  leon

Huh hoe weet jij dit nu al ik denk trouwens dat zoë en aysen misschien bijde ontslagen worden

Linda
18 december 2017 12:35

ik vraag mij af wat Amir precies in zijn gezicht heeft…
Het ziet er pijnlijk uit vind ik in ieder geval..

Carla
18 december 2017 17:57
Antwoord op  Linda

Hij heeft een scooterongeluk gehad, hij is op zijn gezicht gevallen. In de serie is hij zogenaamd met zijn fiets gevallen.

flapje
24 december 2017 09:21
Antwoord op  Carla

Was het echt of fake gebeuren wel meer rare dingen

Flapperdeflap
19 december 2017 10:50

Joepie! Marcus komt op bezoek bij Kimberly. Laten we hopen dat hij een tijdje blijft, zeker nu met de leegloop.

Mariet
19 december 2017 22:29

Ik denk,Loes wordt zwanger van Bing!!!!!

Gtstboy
21 december 2017 00:36

Wat een bullshitshow word gtst xd
Lana veranderd in 1 week van een 9 jarig meisje naar een 16 jarige rebelse puber

flapje
23 december 2017 21:09
Antwoord op  Gtstboy

Bram en Teddy zijn nu ook uit gtst daar hoor je niks meer van ook niet van Rikki

Gtstgirl
28 december 2017 21:25
Antwoord op  Gtstboy

Ja dat viel mij ook op ja.

GtStfan
22 december 2017 22:12

Q is verliefd op Kimberly.

flapje
23 december 2017 20:57

Laura moet met pensioen gaan en lekker bij Jef in Frankrijk gaan genieten van het mooie weer daar.

flapje
23 december 2017 21:01

Vind het altijd stom als Bing met Nina belt in Hongkong iedereen weet dat ze nu niet in gtst zit en met zwangerverlof is.Viel me ook op Job belde vanuit Dubai om te vertellen dat Anton weer opa is geworden!En hoe zit dat dan met Anna???

flapje
23 december 2017 21:10

Denk dat Rik ook op termijn naar 010 gaat wonen en gaat zo uit gtst

flapje
29 december 2017 12:00

Laura was toch ontslagen als Manager van de Rozenboom en is weer gewoon aan het werk???