Spoilers 25 t/m 29 september

MA 25/9
Sam kan zich nauwelijks concentreren, waardoor een schoolopdracht mislukt. Amir heeft problemen bij zijn asielprocedure. Sjors biedt haar hulp aan. Noud baalt van zijn eigen haantjesgedrag en wil dit goedmaken. Zoë heeft een geheime telefoon.

DI 26/9
Rikki is het niet eens met de plannen die Sjoerd met Bram heeft. Om haar zoon te sparen, houdt ze zich in. Sjoerd heeft plannen, maar moet die afzeggen. Aysen wordt betrapt in het park. Dit heeft nogal gevolgen.

WO 27/9
Bill en Ludo strijden om het kunsterfgoed van Maxime. Bill kan zich niet inhouden als hij door Ludo beschuldigd wordt. Sam neemt Rover in vertrouwen over haar slaapproblemen. Ze heeft zijn hulp nodig.

DO 28/9
Sam cijfert haar eigen problemen weg om er voor haar vader te kunnen zijn. Sjors bedenkt een reddingsplan voor Amir. Jef baalt van de plannen die Lucas met De Koning heeft. Hij start met een tegenactie.

VR 29/9
Sjors beseft dat ze een grote fout heeft gemaakt. Aysen merkt dat Sjoerd zich niet aan zijn eigen afspraken houdt. Jef ziet dat Laura een beetje begint door te draaien. Er is maar één iemand die tot haar kan doordringen.



20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dominique
12 september 2017 18:26

Ik hoop niet dat de Koning een volledige make-over krijgt. De Koning is één van de weinige decors die redelijk hetzelfde is gebleven, en ik hou wel zo’n bruine kroeg in de serie. Ik hou m’n hart vast wat betreft Lucas’ plannen.

Kenny
12 september 2017 20:50
Antwoord op  Dominique

Ik hoop dat lucas er een hippe tent van gaat maken wordt eens tijd dat de koning gaat veranderen wordt wel een beetje een tonig die tent

Saartje
13 september 2017 13:55
Antwoord op  Kenny

Nee man je bent echt gek

flapje
22 september 2017 12:40
Antwoord op  Dominique

Vind het helemaal niks de erfenis voor Lucas spannend is gtst op dit moment helemaal niet, en laura ziet er niet uit een opgemaakte taart verschrikkelijk

nicky
12 september 2017 18:37

jeff steekt er een stokje voor??? zou hij de koning over nemen en blijven

Kenny
12 september 2017 20:48
Antwoord op  nicky

Wie weet

Vlinder
12 september 2017 18:53

Ondankbaar is Lucas bah.

Pinkeltje
12 september 2017 22:35
Antwoord op  Vlinder

Echt hé dat stoort mij ook aan zijn rol iedereen moet maar homo tolerant zijn maar iets wat niet binnen zijn denk wereld past maakt hij belachelijk en doet hij denigrerend over maar ondertussen moet iedereen wel respect hebben voor hem.

flapje
22 september 2017 12:14
Antwoord op  Pinkeltje

Is schatje hier en schatje daar en altijd zoenen erg overdreven en Lucas is een nietsnut en maar dansen door het leven

Luuk
13 september 2017 13:54

De koning moet blijven zoals die nu lucas houd het ook wel zo denk ik als hij er goed over na denkt #pray

Laura
13 september 2017 13:56
Antwoord op  Luuk

Ja love de koning

flapje
22 september 2017 12:11
Antwoord op  Luuk

Lucas maakt van de Koning een Gaybar dan gaat hij het ook leuk vinden en dan komen de oude gasten niet meer.

Melissa
14 september 2017 11:02

anton doet wel een beetje te makkelijk over de problemen van sam vind ik

Sara
20 september 2017 11:01

Ik zit nu deze afl te kijken op videoland maar alsjeblieft gtst stop toch eens met dat irritante “eerder die dag” Het voegt helemaal niets toe, maakt het niet spannender alleen maar bloedirritant! Die gimmick is leuk in spannende misdaad series maar voegt in een soap echt niet toe! Bil slaat Ludo en dan gaan we nu zien waarom dat zo is oh oh wat spannend…. Ik zou willen dat ze daar nu eens mee op houden!! De soap word er niet beter op… kijk al sinds het begin en dan blijf je kijken maar nog ff en ik hou… Lees meer »

flapje
22 september 2017 12:05

Hoe oud is Sam ze was al getrouwd??? en nu weduwe en zit nog op school en ze lijkt wel 25 jr in gtst is dan toch geen kind meer?

flapje
22 september 2017 12:09

Verhaallijn rond Noud en die verpleegster is ook niks wanneer vind hij zijn grote liefde??

flapje
22 september 2017 12:16

Denk dat de rol van Laura helemaal op is en dat ze met Jef in Frankrijk gaat wonen en zo uit gtst gaat!

GTST.3
23 september 2017 23:45
Antwoord op  flapje

Dat denk ik ook dat ze rond november ofzo eruit gaat, want ik zie vanaf het begin van het seizoen dat de rol anders is dan normaal (ik heb het over de laatste 4 jaar) en dat ze steeds boos wordt op alles en iedereen om de kleinste dingen. Maar ik denk ook dat de rol van Felix op de gegeven moment ook stopt. En wat betreft Ludo en Janine merk ik ook een verschil dan de vorige seizoen ze zijn niet meer bepaald on speaking turns en ik denk dat ze weer eens relatieproblemen gaan krijgen als Ludo zo… Lees meer »

flapje
22 september 2017 12:31

Vind het ook nog steeds vreemd dat je Rover niet meer over het Asielzoekerscentrum hoort en Amir wel erg goed ABN spreekt voor een Afghaanse vluchteling?En Bing weer kan zien en helemaal niet naar de dokter is geweest hoe dat opeens kan??? komt dit nog van Bing???

Rafikha
25 september 2017 10:05

Ik denk dat ludo weer zijn eigen imperium terug krijgt en dat bill op een gegeven moment weer uit gaat eind goed al goed ludo weer aan de macht… Wat zal er met Nina gaan gebeuren…. Hoe zal zij voor tijdelijk uit de serie worden geschreven… Wordt ze ontvoerd of wordt haar rol door een vervanger worden waargenomen… ze nl nu al met zwangerschapsverlof ze gaat nl in nov bevallen…. Aangezien bij familie Sanders zo dramatisch moet gaan zal het niet ongemerkt gaan.. Wat Laura betreft die zal tot haar pensioen of wel langer in gtst blijven… heeft ze zelf… Lees meer »