Spoilers 27 t/m 30 april 2020

Maandag 27 april
Saskia wordt gek als Merel haar de silent treatment geeft. Merel gaat de fout in. Janine weigert nog langer patiënt te zijn. Daan trekt officieel bij Nina in. Hoe reageert Bing?

Dinsdag 28 april
Rik is bang dat hij onvruchtbaar is. Merel is er gloeiend bij. Janine probeert haar ziekteperiode af te sluiten met een familiediner in hun nieuwe landhuis. Ludo accepteert de wapenstilstand tussen Nina en Bing niet.

Woensdag 29 april
Linda maakt een fatale fout die haar duur komt te staan. Lucas begint een oppasservice, wat tot irritatie leidt. Nina raakt door Ludo’s inmenging aan het twijfelen over Bing. Ludo laat Valentijn volgen en doet een schokkende ontdekking.

Donderdag 30 april
Amir zit opgesloten met Amelie. Jojo ervaart liefde op het eerste gezicht. Valentijn maakt een veelzeggende keuze tussen Ludo en Richard en begint aan een roekeloze joyride. Linda wordt jaloers op Saskia. Speelt er iets tussen haar en Anton?



24 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
GGMM
16 april 2020 11:34

Breng opa Henk eens even heel snel terug!

Moud
16 april 2020 17:35
Antwoord op  GGMM

Is Opa Henk dan weg?.

Komt dan wel niet in de week spoilers voor, maar dat zegt niet zoveel.

Ik kijk niet vooruit, dus als je meer weet?

Rilana
16 april 2020 18:10
Antwoord op  Moud

Ja die is weg

denise
16 april 2020 20:08
Antwoord op  Moud

verkopen = verlaten #verkeerd

Brenda
16 april 2020 23:24
Antwoord op  Moud

Die is terug naar zijn eigen huis

Moud
17 april 2020 10:39
Antwoord op  Moud

@denise ja, dat heb ik inderdaad gisteren in de aflevering Henk tegen Saskia horen zeggen. Maar ik begreep daar niet uit dat Henk ook daadwerkelijk zou vertrekken.

Weet je ook wat Merel nu doet? Zij wilde dan toch met Henk meegaan?

Zebje
16 april 2020 17:55

Ik vermoed dat Henk op 27 april weer naar huis moet. Gezien de stille treatment van Merel naar Saskia toe

Kijker
16 april 2020 18:30

Ik denk niet dat Anton vreemd gaat aldus denkt Linda van wel. Maar we zullen het zien

Moud
18 april 2020 16:58
Antwoord op  Kijker

@Kijker, dat denk ik ook niet, maar Linda haalt zich wel vaker dingen in haar hoofd die er helemaal niet zijn.
Ik vermoed dat ze daarom ook zo graag in de huisartsenpraktijk wilde werken, kan ze Anton lekker ? in de gaten houden.
Linda is erg onzeker? over haar eigen kunnen cq als persoon (haar eigen ik) ?

Matthew
16 april 2020 21:10

GTST door

Dre
17 april 2020 10:46

Vol mij zit Johnny Kraayenkamp er tot 2021 in zei hij laatst. Dus denk dat hij vast wel weer opduikt.

Moud
17 april 2020 17:44
Antwoord op  Dre

Klopt wat je zegt @Dre.
Johnny Kraaijkamp heeft een contract tot begin 2021. ? Heeft hij idd enige tijd geleden zelf verteld en was daar erg in zijn nopjes mee.

Dus ja, hij zal nog wel te zien zijn in Gtst. Hoop ik ? de vrolijke noot.

Mark
17 april 2020 16:10

“Nina raakt door Ludo’s inmenging aan het twijfelen over Bing.”

Laat het niet alsjeblieft

Linda
18 april 2020 20:25

Moud…. je weet dat het fictie is hé? Mijn hemel, steeds jezelf zo opwinden en met iedereen in discussie. GTST is een serie, geen maatschappij!

Moud
19 april 2020 10:07
Antwoord op  Linda

@Linda je meent het!! Wist echt niet dat het fictie was, hahahaha.

Weet je, gelukkig leven we in een vrij land, waar eenieder zijn of haar mening mag geven. Ook op dit discussieplatform.
Als je het niet bevalt is dat jouw probleem niet het mijne.

Jan
20 april 2020 16:57
Antwoord op  Linda

@Linda, waarom kom je zo gemeen doen? je kan ook gewoon je mond houden!

Gtstfan
20 april 2020 22:32

Vet leuk dat er weer een werkster bij Ludo en Janine is. Mis wel Rosa jammer dat ze overleden is in de serie dan.

Bob
21 april 2020 09:19

Ludo en Janine trekken deze week in hun nieuwe landhuis. Mooi om te zien dat de sets weer echt van elkaar verschillen, aangezien een jaar geleden elk decor op elkaar leek/dezelfde sfeer uitstraalde (les kleurgebruik en modern, zonder rommel).

Betekent dit een einde aan het decor van het huis van Ludo en Janine? Want dit is wel het decor wat het vaakst gebruikt is voor ‘verhuizingen’ binnen meerdijk, namelijk:

– Dian, Jef, Dorothea
– Maxime
– Janine, Jack
– Lorena, Jack
– Thijs
– Ludo, Janine

Wie nog meer?

Geiz
22 april 2020 01:05
Antwoord op  Bob

Ja dat klopt inderdaad! Dit decor deed in 2007 zijn intrede, toen Dian het kocht.
Janine heeft er ook nog een tijd alleen gewoond. Nadat Lorena en Jack waren vertrokken, is het volgens mij ook nog even gebruikt om feestjes te geven door o.a. Wiet en Rikki.
Snap eigenlijk niet waarom ze Ludo en Janine nu laten verhuizen naar een nog luxere woning, terwijl ze in dit huis ook nog niet zo gek lang wonen. Het was toch de bedoeling dat de serie herkenbaarder/ realistischer moest gaan aandoen? Daar helpt dit niet echt bij.

Martin
22 april 2020 10:03
Antwoord op  Geiz

Ik denk dat ze het niet alleen herkenbaarder willen maken door het realistisch te maken, maar ook door het vertrouwde gevoel van vroeger terug te brengen; de Sanders in een grote villa met huishoudster, net als vroeger. Iets dat “vertrouwd voelt” zoals Janine in de aflevering van gister zelf beaamde.

Bob
22 april 2020 13:11
Antwoord op  Martin

Eens! Ludo in een moderne ‘kleinere’ villa klopt niet, die hoort in een villa! Miste de Sanders villa afgelopen jaren.

Ook is het voor de herkenbaarheid goed dat de tegenstellingen goed zichtbaar zijn tussen de armere (Verduijns, Rik/Shanti) en de rijkere (Sanders familie)

Moud
22 april 2020 20:12
Antwoord op  Bob

Zowel met @Bob als met @Martin ben ik het helemaal eens.

Toppie en mooi verwoord! ?

Sandro
29 april 2020 15:34
Antwoord op  Moud

Valentijn is Valentijn niet. Nick heeft Vanuit de gevangenis een jongen gevonden die op Valentijn lijkt.

Valentijn moet Ludo kapot maken.

markpostma
29 april 2020 20:12
Antwoord op  Sandro

hoe bedoel je dit is valentijn niet eens dit is echt zijn zoontje hoor