GTSTCourant - Ludo Sanders

Spoilers 27 t/m 31 december

by GTSTCourant

Maandag 28 december

Daan moet van de AA zijn misstappen erkennen. Bing moet wennen aan zijn nieuwe situatie en vindt het moeilijk om eerlijk te zijn tegen Nina. Linda en Tiffy zetten alles op alles om Anton te redden. Zijn ze op tijd?

Dinsdag 29 december

Amelie kan het niet langer ontkennen dat het behoorlijk knettert tussen haar en Marwan. Saskia’s zorgen om Demi’s eetgedrag groeien. Shanti ontkent dat ze zich hecht aan Louise. Bing probeert zijn leven op de rit te krijgen na de amputatie.

Woensdag 30 december

Nina weigert financiële steun van haar moeder. Saskia en Julian proberen Demi te helpen met haar eetprobleem. Terwijl Linda Judith confronteert met Antons verdwijning, probeert Anton zichzelf te bevrijden. Judith ontkent iets met zijn verdwijning te maken te hebben.

Donderdag 31 december

Linda vreest dat Anton niet meer in leven is terwijl Judith een drastisch en definitief besluit neemt. Ludo is niet meer alleen op het booreiland. Janine eist dat Billy Nina met rust laat. Henk zet Lydia voor het blok: kiest ze voor hem of de familie Sanders?


Lees ook:

32 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
rene
17 december 2020 10:52

wat ????? nog de hele maand Judith onzin, wat erg wat erg.
Jammer dat ik nu denk dat Billy en Janine dus niet gaan samenwerken , was zo een top twist geweest .
Wie zou er op dat booreiland zitten bij Ludo ? kan toch geen bekende zijn want wie weet waar en wat er gebeurd is buiten Valentijn om .

Tiffy
17 december 2020 11:13
Antwoord op  rene

Ze bedoelen vast die kraai ,,,

rene
18 december 2020 15:46
Antwoord op  Tiffy

Ja je hebt gelijk , hij heeft een kraai haha.
Maar nu mag het stoppen en mogen ze hem vinden want het wordt vervelend nu en dan Anton ook verdwenen blablabla chocoladevla .
En jammer dat Billy dus niet veranderd blijkt te zijn want ik blijf erbij Janine en Billy tegen van Nooten had DE VERHAALLIJN van het seizoen kunnen worden, maar gemiste kans dus.
Nou ja, snel Ludo terug , van Nooten op de vlucht voor zijn wraak en aub Judith hangend aan een touw zodat ze nooit maar dan ook nooit meer terugkomt , wat een flutverhaal.

Moud
19 december 2020 15:13
Antwoord op  Tiffy

Ja, ze bedoelen inderdaad die kraai.
Wie weet wordt die kraai uiteindelijk nog de redding van Ludo.
Je weet maar nooit, alles kan in GTST.

rene
20 december 2020 12:43
Antwoord op  Moud

ja de kraai heeft een eigenaar dus er er komt een briefje aan zijn poot of zo en dus op die manier zullen ze Ludo wel vinden.

Gtstfan
21 december 2020 11:00
Antwoord op  rene

Misschien is die vogel gechipt? En komt de eigenaar hem zoeken

Moud
21 december 2020 12:29
Antwoord op  rene

Van dat briefje, daar dacht ik ook al aan. De kraai wordt een soort postduif 😁.

J.H.
23 december 2020 13:28
Antwoord op  Moud

Je kunt hem ook opeten, dan kun je weer even vooruit. Duurt inmiddels wel erg lang voordat hij gered kan worden. Is langdradig op deze wijze.

Moud
26 december 2020 10:44
Antwoord op  J.H.

Gadver, een rauwe kraai eten, om doodziek van te worden.

Maar je hebt wel gelijk met, dat het allemaal te lang duurt.

A.G.
31 december 2020 15:19
Antwoord op  Tiffy

Kraai heeft een oranje snavel het is een kouw die bij Ludo zit op het booreiland.

Edd
17 december 2020 12:42

Anton en Ludo tegelijkertijd verdwenen, beetje zwak. Vind het verhaal rondom Ludo nu ook echt te lang duren… Ik geniet wel echt van de verhaallijn rondom Lydia, zij maakt Laura ook wat minder suf ofzo

Glenn
25 december 2020 01:55
Antwoord op  Edd

Niet tegelijkertijd Ludo is langer vermist dan Anton

Ser
18 december 2020 02:37

Verhaallijn met Ludo duurt echt lang en is ook niks zeggend op het moment. We weten waar hij is, hoe hij daar terecht is gekomen zullen we vast niet achterkomen. Maar om te zien dat hij een vogel vangt.. contact heeft eindelijk op de radio na zoveel pogingen en daar weer niks mee gebeurd omdat Daan te dronken is. Verhaallijn valt nu wel heel erg tegen. En dat Judith verhaallijntje.. misschien een ander persoon was leuker geweest. Ik vind die verhaallijn ook zo saai. Ik heb wel betere verhalen gezien bij de Bouwhuisjes. Linda in deze rol is ook wel… Lees meer »

Marja
18 december 2020 09:11

Ik word flauw van dat kind dat zwanger is,langdradig en niet boeiend en dat met ludo en judith duurt veel te lang

Marc thijssen
18 december 2020 10:03

Wat een mooie foto van ludo,ludo rules!!!

Sanne
18 december 2020 11:55

De verhaallijnen van Ludo en Judith duren echt te lang. Ben gewend van GTST dat er meer pit/ actie inzit. Nu kan je regelmatig een dag overslaan zonder dat je wat mist. Erg langdradig allemaal. Jammer ook om Ludo zo zwak te zien. Ben blij dat ze er niet uit gaan maar zie m liever als een villain net als vroeger. En dan nog dat Daan te dronken is Ludo te horen. Was leuker geweest als ie m wel had gehoord en door iedereen als gek was verklaard ofzo. Wel leuk rondom Billy en die oplichter, onverwachts ook. Hopelijk komt… Lees meer »

Edd
20 december 2020 11:58
Antwoord op  Sanne

Nah dit is elk jaar een terugkomend probleem. In de laatste maanden van het jaar zijn verhaallijnen vaak langdradig of saai.

Anthony
22 december 2020 11:40
Antwoord op  Sanne

Is zo langdradig omdat we van Rutte en zijn 40 rovers nog tot eind januari binnen moeten blijven
😂😂😂😂😂😂😂😂😂

The New Badguy
19 december 2020 14:16

Sommige van jullie hebben echt een spanningsboog van niets. Je kan goed merken dat tegenwoordig alles snel, snel, snel moet en alles te lang duurt. In films zie je het helemaal. Alles gaat gejaagd en gehaast aan je voorbij. Ik vind het zelf juist mooi dat ze de tijd nemen om Ludo op het booreiland te laten zien. Nu ze dit wat uitsmeren krijg je echt een goed beeld van hoe zwaar hij het hier heeft. Zijn zwakte, zijn eenzaamheid, zijn drang om te overleven… Juist doordat we dit goed zien gaat zijn comeback veel effect hebben. En dat komt… Lees meer »

Vlinder
21 december 2020 22:50

Zou echt een sprookje zijn:Ludo bind een briefje aan de kraai en komt aan in Meerdijk Ludo word gevonden bewusteloos.

Hahaha
23 december 2020 15:08

Hoe langdradig ook, ik hoop wel dat ze het Judith gedoe goed afronden. Heeft ze bijvoorbeeld wel of geen kinderen?

Moud
24 december 2020 13:04
Antwoord op  Hahaha

Interesseert mij eigenlijk weinig of Judith kinderen, alleen is het uitermate zielig voor die kinderen als ze die wel heeft.

Ik wil gewoon dat die verhaallijn eindigd en Judith voorgoed achter slot en grendel.

rene
25 december 2020 12:19
Antwoord op  Moud

Nou gaat dus een een zwak einde worden, ze had echt moeten springen dat was beter dan gewoon een gemakkelijke arrestatie en Linda schuldgevoel.
Absurd gewoon en meer dan jammer , dat mens had een gruwelijk einde moeten hebben dan was het echt afgerond, maar nee …………………………

Hahaha
25 december 2020 14:45
Antwoord op  rene

Het zou me niet verbazen als Linda haar nog komt opzoeken.

Moud
26 december 2020 10:48
Antwoord op  rene

Linda heeft een schuldgevoel richting Anton denk ik zo, dat ze hem niet eerder gelooft of serieus genomen heeft.

Maar goed, de verhaallijn is over en uit, we zijn verlost van die Judith.

Hahaha
25 december 2020 14:57
Antwoord op  Moud

Weetje zo ongeloofwaardig is een personage als Judith niet, wel hoe lang het duurde voor iemand der door had. Maar zo iemand verdient niet zozeer alleen straf, ze moet in therapie. Dat mensen zeggen dat ze hoopte dat ze zou springen snap ik enigszins want het is maar een serie. Alleen het slaat natuurlijk nergens op dat alle gestoorde mensen maar dood moeten. Niet dat ik der terug wil zien in gtst.

rene
25 december 2020 20:29
Antwoord op  Hahaha

nee niemand zegt dat alle gestoorde mensen dood moeten……………. dit is een soap en we willen dat deze actrice zou springen omdat ze niet kan acteren en omdat de verhaallijn 100% onmogelijk is.
Een achterlijke patiënt in huis bij haar huisarts, come on en Linda was altijd een mega slimme dame en nu een wereldvreemd watje.
Maar het ergste is wel dat de actrice die Judith speelt gewoon geen actrice is maar een robot die haar tekst opzegt zonder enige vorm van emotie of juiste intonatie en dat ziet iedere leek ook.

Hahaha
27 december 2020 02:19
Antwoord op  rene

Dan heb je, gok ik, weinig gestoorden mensen van dichtbij meegemaakt? Geloof me er bestaan mensen die in de buurt komen van een type als Judith, en erger. Niet dat je er van de een op de andere dag een tegen komt, wat in GTST het geval blijkt. Ik vind namelijk wel dat er te vaak van dit soort verhaallijnen met een ”psychopaat” in GTST zitten. Na Loes de Haan de terugkeer van De Beer en Hein en die Romy die 2 persoonlijkheden had, dat alles binnen 2 jaar tijd dacht ik dat we er wel even van af waren… Lees meer »

Lorena
24 december 2020 01:06

Waardeloos met die Judith ,die mag er nu wel eens uit.

Bill Enkoek
25 december 2020 10:05
Antwoord op  Lorena

Vind wel lachen met hasr zo slecht en gemaakt dat ze speelt

Geiz
29 december 2020 12:49

Qua ‘psychopaten’ hadden we de laatste tijd naast Loes, de Beer, Hein en Romy ook nog die psycholoog Rob waar Janine even mee ging en die vrouw die door Rob was ingehuurd om Ludo en Billy te laten trouwen.

Wat betreft de verhaallijn met Judith, vind ik het grootste bezwaar dat Linda inderdaad zo enorm naïef en goedgelovig wordt neergezet. Hier wordt de plank behoorlijk mis geslagen, het past gewoon niet bij haar karakter. Jammer voor zo’n kenmerkend personage uit de allereerste GTST scene in 1990. Die zouden de makers toch beter moeten koesteren en waarborgen.

Hahaha
29 december 2020 16:22
Antwoord op  Geiz

Oja indd Rob was er ook nog, en die vrouw heette Carmen. Dus De Beer/Jos, Loes, comeback van De Beer en Hein, Romy, Rob, Carmen en nu weer Judith. Zowat alles achter mekaar sinds 2017. Vorig seizoen was nog het rustigst. We zullen nu voorlopig geen nieuwe ‘psychopaten’ er in zien komen, lijkt me.