Spoilers 27 t/m 31 januari 2020

Er zijn weer nieuwe spoilers! In de laatste week van januari krijgt Amir verbijsterend nieuws te horen, slaat het noodlot toe in huize Verduyn en deelt Merel een geheim met haar ouders. Lees snel meer…

Maandag 27 januari
Shanti en Rik hebben last van glurende kinderen. Daan weet Nina omver te blazen met een gigantische verrassing. Lana maakt handig gebruik van haar thuissituatie om haar eigen zin door te drijven. Amir krijgt verbijsterend nieuws te horen.

Dinsdag 28 januari
Sjors zegt Bing toe dat ze hem bijstaat, maar stelt hem meteen voor een groot dilemma. Amir vindt dat Lana zich verdacht gedraagt en gaat op onderzoek uit. Lucas wordt bang gemaakt door Tiffy. Bing en JoJo organiseren een spontane pyjamaparty.

Woensdag 29 januari
Merel krijgt steun van een vriendin, wanneer ze haar frustraties uit over haar moeder. Bing beweert tegenover Sjors dat hij zijn emoties prima in bedwang kan houden. Lana en Bobby willen Meerdijk ontvluchten.

Donderdag 30 januari
Anton vindt geen plezier meer in zijn werk. Hij gaat op zoek naar begrip. Het noodlot slaat toe in huize Verduyn. Dolly is weggelopen en hierdoor raakt Merel helemaal overstuur. Ludo is verdrietig vanwege Janines situatie. 

Vrijdag 31 januari
Nadat zijn studiegenoten hem uitlachen bedenkt Valentijn een plannetje om wraak te nemen. Merel deelt een geheim met haar ouders. Saskia heeft zo veel aan haar hoofd dat ze haar frustraties uit op het werk.



31 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
14 januari 2020 16:29

Sjors en Bing zie je de laatste tijd weer samen vaak op beeld het zal me niks verbazen dat er weer wat bloeit tussen hun.

StrigidaeStrix
14 januari 2020 17:40
Antwoord op  Vlinder

Precies mijn gedachte!

Edd
14 januari 2020 20:15
Antwoord op  Vlinder

Dacht ik ook al!

Julia
14 januari 2020 21:08
Antwoord op  Vlinder

Top idee
Bing en Sjors
Nina en Amir of Daan

Moud
15 januari 2020 21:22
Antwoord op  Vlinder

Dat Sjors en Bing veel samen in beeld zijn, heeft er mede mee te maken dat Sjors, Bing bijstaat in de kwestie / zaak tegen Nina.

Persoonlijk hoop ik niet dat die 2 weer een setje worden. De zoveelste keer..!
Laat gtst ons maar eens verassen met iets nieuws. Met iets wat ons verbaasd of totaal niet verwachten.

Overigens denk ik dat Bing niets zal bereiken met z’n acties. Ik wacht met spanning op het moment dat Ludo erachter komt wat Bing, Nina geflikt heeft.

Kimberley
17 januari 2020 19:26
Antwoord op  Moud

Vergeet vooral niet wat Nina eerst Bing geflikt heeft

Moud
18 januari 2020 10:55
Antwoord op  Kimberley

Klopt, Kimberley. Maar dat geeft Bing nog niet het recht de kinderen te ontvoeren.

Misha
24 januari 2020 05:28
Antwoord op  Kimberley

Vergeet vooral niet how Bing Nina heeft behandeld de afgelopen jaren. Hij behandeld haar continu als zijn eigendom. Ja, dan zou iedereen vreemdgaan.

zzinnnnnnn
24 januari 2020 12:54
Antwoord op  Misha

Amir gaat weg uit Meerdijk en dan komt de weg vrij voor Sjors en Bing de kids gaan naar Nina en Ravi naar Amir denk ik?? Bing krijgt Manoe en Nina krijgt Nola

Noa
15 januari 2020 09:11

Zo slecht dat ze bij de ondertiteling bij Linda Bianca zetten.

Moud
15 januari 2020 10:43
Antwoord op  Noa

Fouten maken is toch menselijk.

Noa
15 januari 2020 11:47
Antwoord op  Moud

Hoe lang geleden is Bianca eruit? Je hoort toch alles dubbel te checken. Next time better

Linda
15 januari 2020 19:49
Antwoord op  Moud

Fouten vervolgens verbeteren is professioneler 😉

Moud
15 januari 2020 21:34
Antwoord op  Linda

Hoe wil men in hemelsnaam ondertiteling tijdens de uitzending aanpassen. ? Is technisch niet mogelijk.

Komop, we zien Linda in beeld en niet Bianca.
Ik heb altijd de ondertiteling aanstaan, gebeurt wel vaker dat er iets misgaat, als ik mij daar aan, op dat moment moet storen, gaat mij teveel mis wat er daadwerkelijk gezegd wordt of gebeurt.

Kimberley
15 januari 2020 16:53

ik hoop niet dat er iets met die hond gebeurd, Donderdag: het noodlot slaat toe in huize Verduyn, Dolly is weggelopen en hierdoor raakt Merel helemaal overstuur, hoop nog langer van Dolly te mogen genieten.

Moud
15 januari 2020 21:54
Antwoord op  Kimberley

Dat hoop ik ook niet.
Voor het eerst een huisdier in Gtst, zou jammer zijn als dit maar zo kort zou zijn.

Ik heb wel eens gehoord dat huisdieren (kat of hond) weglopen na een verhuizing.

Misha
16 januari 2020 05:34
Antwoord op  Moud

Niet voor het eerst. Roos had ook een hond. Heette Balou geloof ik.

Manon
16 januari 2020 09:01
Antwoord op  Moud

Er zijn al veel eerder huisdieren in GTST geweest. Het is maar een soap he. Jeetje.

Saskia Swagers
16 januari 2020 15:14
Antwoord op  Moud

Meer een hond geweest, Stud van Nina.Charlie lang geleden.

Moud
16 januari 2020 20:47
Antwoord op  Saskia Swagers

Klopt helemaal. Maar ik heb het even nagekeken/gezocht. Want ik herinderde mij hierover iets gelezen te hebben.
In een artikel van gtst / rtl wordt gesproken over een prominente rol & hoe raar het ook klinkt een “vaste” rol” voor Molly, en dat is de 1ste keer.

Jeffrey
16 januari 2020 02:54

Goh Lana wilffreyuit Meerdijk vluchten…. Die is orgineel

Manon
16 januari 2020 09:05

Sommige schijnen hier te vergeten dat het ” maar ” een soap is. Ik mag toch hopen dat dit kinderen van een haar of 8 zijn. Neem alles is niet zo serieus. Lachwekkend gewoon.

Moud
16 januari 2020 17:56
Antwoord op  Manon

@Manon, dat weten we allemaal, dat jij denkt dat wij dat niet weten, zegt méér over jou, dan over ons. Stuk voor stuk die hier reageren. Maar daar hebben ze één woord voor : inleven.

Ik wens je veel kijkplezier bij Gtst.
De groeten

Kimberley
17 januari 2020 19:30
Antwoord op  Moud

Inderdaad, we weten heus wel dat het een soap is hoor maar mag je dan gewoon iets niet jammer vinden en mocht het je storen Manon, reageer dan lekker niet.

Frank
20 januari 2020 16:44
Antwoord op  Manon

Een recht door zee reactie Manon mag niet, we moeten net als Moud/Kimberley ja knikkers zijn.

Melissa
16 januari 2020 10:55

Anton en Linda hebben niet echt meer een goede rol in de serie beetje slappe verhaallijnen

Geiz
16 januari 2020 14:36

Linda en Anton krijgen heus wel weer een verhaallijn, niet alle personages kunnen nu eenmaal tegelijk op de voorgrond staan.

Wat mij betreft mag Linda wel weer wat meer bitchy en egocentrisch worden zoals ze vroeger was.
Vorig jaar was ze het weer even in die verhaallijn met Shanti maar daarna was het helaas al snel weer afgelopen. Jammer, die bitchy kant maakt haar karakter juist leuk!

Zebje
17 januari 2020 01:20

Zo te zien dus geen wintercliff dit jaar. 2 jaar geleden met de dood van Jan Maes en vorig jaar dat de Beer verscheen bij Zoë en dat hij Marieke aanreed terwijl hij [ in opdracht van Hein] Ludo en Janine moest aanrijden. En het hele ”Kwaad Bloed” gebeuren. Ik hoop ook dat bing een genadeklap van Ludo krijgt.

Geiz
17 januari 2020 10:25

Een wintercliff zou nu ook niet heel erg op z’n plaats zijn na alle meer realistische aanpassingen van de afgelopen tijd

Flapperdeflap
17 januari 2020 11:44

Wanneer komt Johnny Kraaijkamp jr nou?

A.G.
30 januari 2020 12:11

IDD Sors en Bing samen en geen Nina en Daan maar Nina en Amir.